معرفی سرویس های تبلیغات کلیکی

دسته‌بندی‌ها دیجیتال مارکتینگ
نویسنده تیم تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه

تبلیغات کلیکی، یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین به حساب می آید. در این روش شرکت تبلیغ کننده با استفاده از یک بنر محصولات و خدمات خود را در یک سایت به نمایش می گذارد. منظور از تبلیغات کلیکی شیوه از کسب در آمد است که در آن سایت های میزبان با گذاشتن تبلیغات محصولات مختلف در سایت خود دستمزد دریافت می کنند. در این روش شرکت تبلیغ کننده به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات آنها زده شود، هزینه ای به سایت میزبان پرداخت می کند. در ادامه بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران معرفی خواهند شد. …

تبلیغات کلیکی، یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین به حساب می آید. در این روش شرکت تبلیغ کننده با استفاده از یک بنر محصولات و خدمات خود را در یک سایت به نمایش می گذارد. منظور از تبلیغات کلیکی شیوه از کسب در آمد است که در آن سایت های میزبان با گذاشتن تبلیغات محصولات مختلف در سایت خود دستمزد دریافت می کنند. در این روش شرکت تبلیغ کننده به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات آنها زده شود، هزینه ای به سایت میزبان پرداخت می کند. در ادامه بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران معرفی خواهند شد. با ما همراه باشید.

انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی از نظر کاربردی در دسته دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرد. این روش تبلیغات به دلیل هزینه کمتری که نسبت به سایر روش ها دارد، بسیار پر کاربرد است. این نوع تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود. تبلیغ کنندگان می‌توانند با توجه به انتظاراتی که دارند یکی از انواع تبلیغات کلیکی را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که نوع تبلیغات کلیکی می تواند در میزان بازخورد آن تاثیر مثبت و منفی داشته باشد. در ادامه انواع تبلیغات کلیکی معرفی خواهد شد.

تبلیغات کلیکی همسان (Native)

یکی از محبوب‌ترین انواع تبلیغات کلیکی نوع همسان یا Native advertising است. در این روش تبلیغات طوری طراحی می شوند که با سایت میزبان هماهنگی داشته باشد. از این استراتژی برای پنهان کردن ماهیت تبلیغاتی، تبلیغ استفاده می شود. گوگل از معروف ترین مثال هایی است که این نوع تبلیغات را به کار می برد. پس از سرچ کردن کلمات کلیدی در گوگل در لیست نتایج لینک هایی نمایش داده می‌شوند که در کنار بعضی از آنها کلمه اختصاری AD وجود دارد. تفاوت های بسیار نامحسوسی میان این لینک ها و سایر لینک ها قابل مشاهده هستند. تفاوت نامحسوس این مدل لینک ها معرف تبلیغات کلیکی نوع همسان است.

تبلیغات جستجویی (Search Ads)

این نوع تبلیغات همانطور که از نامش پیدا است، بر اساس جستجوی کاربران عمل می کند. بهترین بازده از این نوع تبلیغات زمانی اتفاق می‌افتد که کاربر این تبلیغات را در جستجوی اول مشاهده کنند. بهترین روش تبلیغ جستجویی استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارها در محتوای سایت ها است. زمانی که کاربران این کلمات کلیدی را در گوگل سرچ می کنند با محتوای تبلیغاتی سایت میزبان مواجه می شوند. قابل ذکر است که در این نوع تبلیغات منحصرا، گرفتن ورودی از طریق کلمات کلیدی اهمیت دارد. به همین دلیل کیفیت محتوای تولید شده خیلی مهم نیست. بیشتر از این مسئله، میزان تاثیر کلمات کلیدی در گرفتن ورودی از گوگل است. استراتژی کلمه‌ کلیدی، بهترین روش تبلیغاتی برای پیدا کردن مشتریان علاقه مند به یک نوع محصول خاص به حساب می آید.

تبلیغات کلیکی بنری (Banner Ads)

تبلیغات کلیکی بنری از قدیمی ترین انواع تبلیغات کلیکی در ایران به حساب می‌آید. بیشتر، این نوع تبلیغات به شکل اجاره ای انجام می شود. در روش اجاره ‌ای، سایت تبلیغ کننده به ازای نمایش هر بنر هزینه از سایت تبلیغ کننده دریافت می کند. اما در حال حاضر هزینه ها در عوض تعداد کلیک های وارد شده به بنر پرداخت می شوند. معمولا پس از ورود به سایت های پربازدید تعداد زیادی از لینک ها و بنر های چشمک زن کوچک و بزرگ قابل مشاهده هستند. سایت های تبلیغ کننده از طریق این بنرها، کاربران را به سایت خود هدایت می کنند.

پیشنهاد ویژه  گیت هاب چیست؟

تبلیغات کلیکی ری تارینگ (Retargeting)

منظور از ری تارینگ، هدف گیری به صورت مجدد است. از این روش تبلیغی برای جذب مجدد مشتریانی استفاده می شود که قبلا از سایت مورد نظر بازدید کرده اند؛ اما محصولی توسط آن ها خریداری نشده است. از این نوع تبلیغات استفاده می شود تا مشتریان را برای استفاده از خدمات و محصولات تغییر عقیده دهند. استفاده از پیشنهادهای تحریک کننده ای مانند تخفیف ویژه و ارائه اشانتیون، استراتژی است که در این نوع تبلیغات به کار می رود.

تبلیغات کلیکی در ایران چه مزایایی دارد؟

هر روش تبلیغاتی، از مزایا و معایبی برخوردار است. تبلیغات کلیکی نیز از این مسئله مستثنی نیست. این نوع تبلیغات با توجه به عملکردی که دارد از یک سری مزایا برخوردار است. در ادامه مزایای تبلیغات کلیکی شرح داده خواهد شد.

  • نتیچه گیری سریع
    تبلیغات های سنتی یا بازاریابی های اینترنتی مانند سئو سایت، در دراز مدت جواب می دهند؛ به همین دلیل این روش ها برای کسب و کارهایی که از نظر زمانی محدودیت دارند مناسب نیستند. این درحالی است که تبلیغات کلیکی با سرعت بسیار بالایی به نتیجه می رسد. از آنجایی که این نوع تبلیغات با صرف هزینه و زمان کمتر تبلیغ کنندگان را به هدف می رساند، این روش بیشتر از سایر مدل های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • یافتن مخاطبین خاص
    این نوع تبلیغات در ایران با در نظر گرفتن مشخصات کاربران انجام می شود. به این منظور که تبلیغ فقط کاربرانی را مورد هدف قرار می دهد که به احتمال زیاد خدمات یا کالاهای تبلیغی برایشان جذاب است. تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان مورد نظر خود را از میان کاربران سرویس دهندگان اینترنتی قوی و بر اساس اطلاعاتی مانند سن، محل زندگی و جنسیت مخاطب پیدا کنند. این استراتژی معمولا نتایج مثبتی را برای مخاطبان دارد.
  • امکان سنجش هزینه و سود
    ابزارهایی طراحی شده اند که به کمک آن ها می توان نتایج و آمارهای مربوط به تبلیغ اینترنتی را مشاهده کرد. گوگل آنالیتیکس یکی از این ابزارها است. از این امکان می توان برای سنجیدن هزینه ها و سود استفاده کرد.

بهترین سرویس تبلیغات کلیکی در ایران

در هر حوزه ای تیم هایی هستند که نسبت به سایر رقیبان عملکرد بهتری دارند. سرویس های تبلیغات کلیکی نیز از این امر مستثنی نیستند. در ادامه تعدادی از بهترین سرویس های تبلیغات کلیکی در ایران معرفی خواهند شد.

تبلیغات کلیکی یکتانت

سایت یکتانت یکی از بهترین سایت های ایرانی است که در حوزه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد. این سایت در سال 96 راه اندازی شد و در این 6 سال توانست جایگاه خوبی میان رقیبان خود کسب کند. بیشتر تبلیغات های کلیکی این سایت به روش های همسان، بنری و ری تارگتینگ است. از دیگر ویژگی های این سایت می توان به امکان تعیین کردن تبلیغات بر اساس محل جغرافیایی، نوع دستگاه، تاریخ شروع و پایان تبلیغ، اپراتورهای اینترنتی و… اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی ماهان سورف

ماهان سورف از دیگر سایت های با سابقه تبلیغات کلیکی در ایران است. این سایت فعالیت خود را در سال 1391 آغاز کرد. واحد پول در این سایت دلاری است. کاربران بین المللی می توانند از خدمات ماهان سورف استفاده کنند. البته امکان پرداخت هزینه تبلیغات به صورت ریالی نیز ممکن است.

تبلیغات کلیکی مدیا اَد

مدیا اد از دیگر سایت های ایرانی است که در حوزه تبلیغات کلیکی فعالیت دارد. این سایت در آغاز فعالیت خود را در سال 96 با نام پگاه داده کاوان شریف آغاز کرد. مدیا اد، به طور ماهانه 12 میلیارد بازدید می گیرد و تعداد کاربران آن به 58 میلیون می رسد. از دیگر مشخصات این سایت می توان به همکاری آن با سایت هایی مانند همشهری، جام جم و فارس اشاره کرد. در این سایت برای انجام تبلیغات کلیکی از روش هایی مانند تبلیغات ویدئویی، تبلیغات بنری، ریتارگتینگ و روش همسان استفاده می شود.

پیشنهاد ویژه  معرفی Google Digital Garage

تبلیغات کلیکی صبا ویژن‌

سایت صبا ویژن فعالیت خود در حوزه تبلیغات کلیکی را در سال 1385 آغاز کرد. تبلیغات ویدیویی، نمایشی و اپلیکیشن از روش هایی است که این سایت استفاده می کند. این شرکت مانند یکتانت و مدیا سیستم هدف گیری را برای تبلیغات به کار می برد. این سایت هزینه تبلیغات را با توجه به تعداد بازدید و نمایش تعیین می کند.

تبلیغات کلیکی سنجاق

از دیگر سرویس دهندگان تبلیغات آنلاین در ایران می توان به سایت سنجاق اشاره کرد. در این سایت روش های همسان، ویدئویی و بنری برای تبلیغ به کار می روند. این سایت نسبت به سایر رقیبانش از تعداد کاربران و رسانه های کمتری برخوردار است.

تبلیغات کلیکی تپسل

عمده فعالیت های سایت تپسل به تبلیغات دیجیتالی مربوط به می شود. این سایت فعالیت خود را در سال 1394 آغاز کرد. در ابتدا بیشتر تبلیغات های تپسل به صورت ویدئویی و درون برنامه ای بود. اما در حال حاضر در کنار دو مورد قبلی خدمات مربوط به تبلیغات کلیکی و بنری را نیز ارائه می دهد. این سایت از تعداد کاربران بسیاری بالایی برخوردار است. تعهد کاری این سایت باعث شده است که بزرگ ترین برندهای ایرانی، فعالیت های تبلیغاتی خود را به تیم تپسل بسپارند.

تبلیغات سایت کلیک اول

سایت کلیک اول از بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران است. این سایت از نظر داشتن بهترین عملکرد در به کاربردن کلمات کلیدی و کاهش رتبه الکسا رتبه ششم را میان سایت های جستجوی گوگل در ایران را دارد. از دیگر خدمات کلیک اول می توان به سئو سایت، بازدید ویدئو، بهبود رتبه الکسا، ورودی گوگل، بالا بردن تعداد لایک و افزایش بازدید سایت اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی پارت کلیک

از بزرگ ترین سایت های فعال در حوزه تبلیغات کلیکی در ایران می توان به پارت کلیک اشاره کرد. از فعالیت هایی که این سایت عملکرد خوبی در آن دارد می توان به سئو سایت، بالا بردن بازدید و بهبود رتبه الکسا اشاره کرد. در صورت تمایل کاربران می توانند یکی از بسته های تبلیغاتی این سایت را خریداری کنند و به وسیله آن رتبه سایت خود را بهبود ببخشند.

سخن پایانی

تبلیغات کلیکی یکی از روش های نوینی است که می توان از آن برای ترغیب مشتریان برای خرید محصول یا استفاده از خدمات استفاده کرد. در حال حاضر بخش عمده ای از نیازهای افراد از طریق دیجیتال مارکتینگ برطرف می شود؛ به همین دلیل استفاده از یک روش تبلیغات خوب تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش محصولات و خدمات دارد. آگاهی داشتن از بهترین سرویس های تبلیغات کلیکی می تواند فروشندگان را برای سفارش بهترین تبلیغات ها کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغات کلیکی می توانید با مشاوران سامانه فعال شده ارتباط برقرار کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *