معرفی صبا ویژن

دسته‌بندی‌ها معرفی استارت آپ
نویسنده تیم تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه 7 دقیقه

صبا ویژن یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی ایرانی است که در سال 1385 توسط هولدینگ صبا ایده تاسیس شد. از سال 1385 فعالیت صباویژن در حوزه تبلیغات دیجیتالی استارت خورد. با آن که در آن زمان تبلیغات دیجیتال صنعتی نوپا بود اما صبا ویژن با فعالیت حرفه ای، زیاد و مستمر توانست بسیاری از قله های موفقیت را کسب کند. در ابتدای کار و در اولین قدم ها صبا ویژن توانست بستری را برای کسب درآمد از اینترنت را فراهم آورد. در واقع این بستر همان امکان درآمدزایی از طریق تبلیغات اینترنتی در قالب سایت هایی خاص بود. این …

صبا ویژن یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی ایرانی است که در سال 1385 توسط هولدینگ صبا ایده تاسیس شد. از سال 1385 فعالیت صباویژن در حوزه تبلیغات دیجیتالی استارت خورد. با آن که در آن زمان تبلیغات دیجیتال صنعتی نوپا بود اما صبا ویژن با فعالیت حرفه ای، زیاد و مستمر توانست بسیاری از قله های موفقیت را کسب کند. در ابتدای کار و در اولین قدم ها صبا ویژن توانست بستری را برای کسب درآمد از اینترنت را فراهم آورد. در واقع این بستر همان امکان درآمدزایی از طریق تبلیغات اینترنتی در قالب سایت هایی خاص بود. این سایت های خاص همان سایت هایی بودند که خود هلدینگ صبا ایده ایجاد کرده بود. برخی از این سایت ها عبارتند از کلوب و میهن  بلاگ که ترافیک زیادی را به خود اختصاص داده بودند.

هر چه زمان به جلو می رفت امکان نمایش تبلیغات در سایر سایت ها نیز به وجود می آمد. در واقع صبا ویژن توانست، به صاحبان سایر سایت ها کمک کند که بتوانند از طریق تبلیغات درون سایت ها کسب درآمد کنند. با گذشت زمان رسانه  های پر مخاطب و محبوب آپارات و فیلیمو تحت مالکیت صبا ویژن درآمدند. صبا ویژن پلتفرم های تبلیغاتی مختلفی از جمله وی پلاس، شورند و تیک آبی را خلق کرد تا به نوعی به بزرگترین آژانس تبلیغات دیجیتالی ایرانی بدل شود.

صبا ویژن با استفاده از رسانه های محبوب و پر مخاطب آپارات و فیلیمو و پلتفرم های تبلیغاتی وی  پلاس، شورند و تیک آبی به عنوان بزرگترین مرکز تبلیغات دیجیتال ایران به بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کرده است تا بهتر و بیشتر دیده شوند.

طرف اول داستان | صبا ویژن

در طرف اول این داستان، خود صبا ویژن قرار دارد. صبا ویژه همواره تلاش می کند که محتوایی مناسب و در خور دیدگان مخاطبان خود ایجاد کند. صبا ویژن با تولید این گونه محتواهای جذاب سعی می کند که توجه مخاطبان خود را به این محتواها جلب کند. صبا ویژن با کادر و تیم های حرفه ای که در اختیار دارد، سعی دارد که موثرترین تبلیغات، ابزارها و آموزش ها در دسترس کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار دهد.

طرف دوم داستان | صد ها کسب  و  کار ایرانی و بین  المللی

کسب و کارهای زیادی با صبا ویژن در ارتباط هستند. این کسب و کار ها به صبا ویژن اعتماد ویژه ای دارند. آن ها راهکارهای تبلیغاتی صبا ویژن را انتخاب کرده اند تا بتوانند پیام تبلیغاتی خود را به صورت هوشمندانه تر و هدفمندتر به دست مخاطبان هدف خود برسانند.

طرف سوم داستان | مخاطبان میلیونی

در طرف سوم و آخر این داستان جذاب و جالب، مخاطبان میلیونی صبا ویژن هستند. آن ها به صورت روزانه توسط تبلیغات اینترنتی صبا ویژن هستند که برای آن ها به معرض نمایش در می آیند. این جمعیت میلیونی با دیدن تبلیغات آنلاین صبا ویژن برای نحوه ادامه دادن زندگی خود تصمیم بهتری می گیرند.

صبا ویژن

خدمات صبا ویژن

همان طور که تاکنون متوجه شدید صبا ویژن یک آژانس تبلیغات اینترنتی است. صبا ویژن مخاطبان زیادی را به واسطه رسانه های آپارات و فیلیمو و سایر سایت هایی با آن ها قرارداد که دارد، جمع کرده است. اگر بخواهیم به صورت کلی خدمات صبا ویژن را معرفی کنیم، باید آن ها را در چهار گروه دسته بندی کنیم. تبلیغ در آپارات، تبلیغ در فیلیمو، تبلیغات کلیکی/ بنری و تبلیغات در شبکه های اجتماعی این 4 دسته بندی را تشکیل می دهند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز خود به تنهایی دارای سه زیر دسته می باشد. این سه زیر دسته به ترتیب عبارتند از:

  • اینفلوئنسرمارکتینگ
  • شورند
  • تیک آبی
  • تبلیغ ویدئویی در آپارات

در بررسی خدمات تبلیغاتی صبا ویژن در ابتدا به سراغ تبلیغات ویدئویی در آپارات می رویم. همان طور که می دانید تبلیغات ویدئویی از به روزترین و موثرترین روش های تبلیغاتی در سراسر دنیا به شمار می رود. آپارات در ایران با بیش از 60 میلیون کاربر و مخاطب، به عنوان محبوب ترین و بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو به حساب می آید. شما می توانید با استفاده از دو عنصر صدا و تصویر پیام تبلیغاتی خود را به دست مخاطبان خود در آپارات برسانید. برخی از مزایای استفاده از تبلیغات ویدئویی در آپارات:

  • ۶۱ میلیون کاربر یکتا در ماه
  • ۲۰ میلیون ورودی روزانه از گوگل
  • هدف گذاری در تبلیغ
  • تبلیغ روی کلید واژه  های منتخب
  • تعریف CTA
  • استفاده از تکنولوژی Capping

تبلیغ در فیلیمو

اگر بخواهیم بزرگترین و پر مخاطب ترین شبکه نمایش خانگی در ایران را معرفی کنیم، بی شک نامی جز فیلیمو را نمی توانیم به زبان بیاوریم. فیلیمو با حدود 5 میلیون مخاطب و کاربر بالغ بر 75 درصد از بازار شبکه های نمایش و پخش خانگی ایرانی را از آن خود نموده است. فیلیمو بیش از 80 هزار فیلم، سریال و انیمیشن را برای 5 میلیون مخاطب خود فراهم کرده است و توانسته رضایت درصد بالایی از مشترکان خود را به دست بیاورد. شما می توانید با تبلیغات در سریال هایی روز و گذشته و البته جانمایی محصول قادر خواهید بود که پیام تبلیغاتی کسب و کار خود را به دست مخاطبان هدف خود برسانید. دلایل انتخاب فیلیمو را در زیر می توانید مشاهده نمائید:

  • 5 میلیون علاقه مند به دنیای فیلم و سریال و انیمیشن
  • 80 هزار محتوای کاربر پسند
  • بزررگترین پلتفرم شبکه نمایش خانگی در ایران با بیش
  • 10 میلیون نصب اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی

تبلیغات کلیکی/ بنری

متخصصان تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی و بنری ثابت و متحرک را جزء جدایی ناپذیر سایت های مختلف می دانند. صبا ویژن با در دست داشتن بیش از 600 هزار محل تبلیغ، تبلیغات در بزرگترین اینونتوری کشور برای همه کسب و کار ها به ارمغان آورده است. شما با هر میزان بودجه می توانید تبلیغات کلیکی و بنری را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. شما می توانید کسب و کار خود را در هزاران وب سایت و اپلیکیشن ایرانی، تبلیغاتی هوشمندانه با بودجه ای معقولانه را تجربه کنید. از دلایل انتخاب تبلیغات اینونتوری صبا ویژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به سایت ها و اپلیکیشن ها
  • تبلیغی مطمئن با تکنولوژی
  • شروع با هر بودجه ای
  • تبلیغ دقیق تر با هدف گذاری

برخی از سایت هایی که با صبا ویژن در راستای اجرای تبلیغات کلیکی و بنری همکاری دارند را می توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

  • خبرگزاری مهر
  • جی اس ام
  • زومیت
  • زوم جی
  • طرفداری
  • نمناک
  • آپارات
  • فیلیمو
  • و …

تبلیغ در شبکه های اجتماعی با صبا ویژن

شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و امثال آن، همیشه کمک حال کسب و کارها برای رونق و افزایش فروش و درآمد آنها بوده است. صبا ویژن با روش های منحصر به فرد و موثر، توانسته بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ داشته باشد. اینفلوئنسر مارکتینگ، پلتفرم تیک آبی و شورند، روش هایی هستند که توسط صبا ویژن به صاحبان کسب و کارها برای تبلیغات مختلف توصیه می شوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

صبا ویژن، اینفلوئنسرهای اینستاگرامی مختلفی را بر اساس موضوع محتوای آنها و محبوبیت شان در عامه مردم دسته بندی کرده است. این اینفلوئنسرها به صورت دائم توسط صباویژن از نظر میزان تاثیر گذاری رصد می شوند تا بهترین گزینه را به مشتریان خود معرفی کند.

تیک آبی

صبا ویژن پلتفرمی برای رصد و تحلیل کسب و کار شما در اینستاگرام ایجاد کرده است که تیک آبی نام دارد. شما در تیک آبی قادر خواهید بود که رقبای خود را تحلیل کنید. فالوئر های صفحه خود و رقبا را از نظر کیفیت و تعداد مقایسه کنید. داده ها و سطح تعامل شما و مخاطبان خود را به سادگی بررسی کنید. از همه این ها مهمتر این است که برای استفاده از پلتفرم تیک آبی به هیچ وجه نیازی به ارائه پسورد حساب کاربری اینستاگرام خود ندارید.

شورند

طبیعتا حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام که بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی دارد، می تواند ارتباط موثری را بین کاربران و صاحبان مشاغل ایجاد کند. شورند یک هوش مصنوعی است که اطلاعات های مربوط به اینستاگرام را جمع آوری و بررسی می کند. سپس گزارش دقیقی را از کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی ارائه می کند. شما با استفاده از سرویس و پلتفرم شورند می توانید بر اساس بودجه مد نظر خود بحث تبلیغات را انجام دهید. برخی از مزایا استفاده سرویس شورند را در زیر مشاهده می کنید:

  • سرعت بالا
  • رصد ۲۴ ساعته
  • تبلیغ هدفمند
  • انتخاب صفحات
  • دسترسی به داده ها
  • انسجام در اجرا

سخن پایانی
صبا ویژن بزرگترین آژانس تبلیغات ویدئویی در ایران است که در سال 85 توسط هلدینگ صبا ایده تاسیس شد. اگر به دنبال تبلیغات در فیلیمو و آپارات هستید یا در حال برنامه ریزی برای ایجاد کمپین تبلیغاتی هستید، صبا ویژن می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید