دسته بندی دیجیتال مارکتینگ
57 مقاله
بازاریابی 360 درجه
24 فروردین

بازاریابی 360 درجه یک استراتژی جامع است که تمام جنبه های بازاریابی را شامل می شود. در این روش عمده تمرکز روی تعامل کسب و کار با مشتریان به موثرترین شکل ممکن …

ادموب
23 فروردین

ادموب چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چه مزایایی دارد؟ منبع اصلی آن چیست و بسیاری از سؤالات این چنینی دیگر را در بر دارد و به همین دلیل، پیشنهاد ما به شما این …

سناریو نویسی
23 فروردین

سناریو نویسی یکی از ابزارهای اصلی در انواع تولید محتوای دیجیتال مانند ویدیو، پادکست، بازی های ویدیویی، وب سریال، فیلم و سایر رسانه ها است. با استفاده از سناریو نویسی، می توانید …

استراتژی STP
23 فروردین

استراتژی STP که به آن بازیابی STP هم می توان گفت، از جمله شگردهای دنیای بازاریابی دیجیتال است. تا این زمان، شغل های دیجیتالی زیادی از این شگرد استفاده و توانسته اند …