اصول تبلیغات در گوگل
پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن دنیای اینترنت در موارد بسیاری تاثیر گذاشته است. یکی از مواردی که با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده تبلیغات است. تبلیغاتی که صاحبان کسب و کارها و خدمات انجام می دهند نیز شکل جدیدی به خود گرفته و روز به روز در حال پیشرفت است. در حال حاضر ما شاهد نوع جدیدی تبلیغات در گوگل هستیم که طرفداران بسیاری دارد. این نوع از تبلیغات به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. اگر تمایل دارید که کسب و کار شما نیز فروش بالایی داشته باشد و روز به روز مشتریان بیشتری از تبلیغ شما …
پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن دنیای اینترنت در موارد بسیاری تاثیر گذاشته است. یکی از مواردی که با پیشرفت تکنولوژی همراه بوده تبلیغات است. تبلیغاتی که صاحبان کسب و کارها و خدمات انجام می دهند نیز شکل جدیدی به خود گرفته و روز به روز در حال پیشرفت است. در حال حاضر ما شاهد نوع جدیدی تبلیغات در گوگل هستیم که طرفداران بسیاری دارد. این نوع از تبلیغات به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. اگر تمایل دارید که کسب و کار شما نیز فروش بالایی داشته باشد و روز به روز مشتریان بیشتری از تبلیغ شما بازدید نمایند با ما همراه باشید تا به خواسته خود برسید.
اصول تبلیغات در گوگل
انواع تبلیغ در گوگل
قبل از هر توضیحی باید بدانید که ایجاد تبلیغ در گوگل چند نوع دارد. بارها و بارها پیش آمده که در زمان جستجوی یک مطلب خاص، نتایج بسیاری به دست آمده است. این نتایج در قسمت های مختلف صفحه بالا و پایین به رنگ سبز و همراه یک AD نمایش داده شده است. این نتایج را تبلیغات گوگل می نامند که با عنوان تبلیغات پولی و یا کلیکی شناخته شده اند. یک سوال آیا به نظر شما انجام این تبلیغ قوانین و شرایط خاص خود را دارد؟ در پایین مطالب این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.
شرایط و قوانین تبلیغات گوگل
سعی ما بر آن است که سوالی که در بالا ذکر شد را مورد بررسی قرار دهیم. عنوان سوال این بود که آیا تبلیغات در گوگل قوانین و قواعد خاصی دارد. در ابتدای توضیحات باید گفت که هیچ کاری بدون قواعد و قوانین نمی تواند پیشرفت خوبی داشته باشد. تبلیغات گوگل نیز از این مستثنی خارج نیست. به جرئت می توان گفت اجرای تک تک قواعد نتیجه کار را متفاوت می کند. اگر خواهان هدفمند و بهینه کردن تبلیغ خود هستید اصولی که با شما در میان می گذاریم را رعایت نماید.
مزایای تبلیغات اصولی
اگر بخواهید از مزایای تبلیغات در گوگل بهره ببرید، باید تمامی قواعد آن را تک به تک اجرا کنید. این قواعد فروش شما را افزایش می دهد، که این خود یکی از مزایای تبلیغات اصولی به شمار می آید. تعداد بازدیدکنندگان نیز به طبق افزایش پیدا می کنند، این افزایش نیز در کسب و کار تاثیر بسیار فوق العاده ای دارد. خدمات شما مشتریان وفادار و دائمی را می تواند از آن خود سازد. کاهش هزینه ها و بهینه سازی نیز از دیگر مزایای تبلیغات اصولی به شمار می آیند.
عوامل موثر در تبلیغات گوگل
عوامل بسیاری می توانند در اصول تبلیغات گوگل Google Ads دخیل باشند که چند نمونه آن را در ادامه مطالب عنوان خواهیم کرد:
- مهندسی معکوس
- مشتریان
- خلاقیت
- تست
- جایگاه مشتری
مهندسی معکوس
مهندسی معکوس یک فرآیند بسیار ساده است که با اطلاعات و دانش به راحتی می توان یک محصول و خدمات را استخراج کرد. با این فرآیند یک محصول و خدمات را به قسمت های کوچک تر تبدیل کنید تا به پیشرفت برسید. شاید با خود فکر کنید که مهندسی معکوسی چه ارتباطی با تبلیغات گوگل دارد؟ در این مورد باید بدانید با این اطلاعات و ترکیب آن ها با یکدیگر به یک اصول در تبلیغات گوگل از نوع کلیکی می رسید که نتیجه تبلیغات را برای شما متفاوت تر می کند. توضیحات را با یک مثال کامل می کنیم.
اگر شما بدانید که یک لیست هزار تایی از کاربران می تواند چه تغییری در پیشرفت تبلیغ داشته باشد، صد در صد به دنبال آن می روید و زمینه ای را برای آن مهیا می کنید. این لیست راهی برای دستیابی به مشتریان را برای شما فراهم می کند. اما انجام آن کار ساده و اسانی نیست؛ زیرا هم زمان بر است و هم نیاز به یک تیم حرفه ای دارد. در اینجا پیشنهاد ما به شما سامانه فعال شده است. این سایت تجربیات چند ساله خود را در اختیار شما قرار می دهد تا رضایت شما را جلب نماید.
مشتریان
اگر شما خواهان اجرای تبلیغات خود به صورت اصولی هستید این را باید بدانید که ظاهر تبلیغ، شاید تاثیر کوچکی در جذب کاربران داشته باشد، اما مهمترین مولفه دیدن مشتریان است. این موضوع بدان معناست که شما خود را در جایگاه مشتریان قرار دهید. زمانی که خود را یک مشتری فرض کردید، متوجه می شوید که یک کاربران چه چیزی را مدنظر قرار می دهد. یک مثال بسیار ساده بیان می کنیم. اگر تبلیغات شما در راستای فروش محصولات است، گزینه ای که مشتریان بدان بیشتر توجه می کنند تخفیفات و آفرهایی است که در تبلیغات وجود دارد. اگر این اصول جایگاهی را رعایت نمایید قطعاً فروش خود را افزایش می دهید.
خلاقیت
خلاقیت یکی از مواردی به شمار می آید که شما باید در اصل تبلیغات خود آن را جای دهید. در حال حاضر شاهد پیشرفت روز به روز تکنولوژی و شیوه های تبلیغاتی هستیم. اگر بخواهید از قافله عقب نمانید باید در مسیر قرار بگیرید و روز به روز خلاقیت خود را در ایجاد تبلیغات بالا ببرید؛ زیرا کاربران خواه نا خواه به دنبال مواردی هستند که بتوانند نیاز خود را با آن بر طرف سازند، و این خلاقیت می تواند برای شما کار ساز باشد. حال اگر در این زمینه به مشکل برخوردید و قادر نیستید در تبلیغات خود خلاقیت به کار ببرید، سایت سامانه فعال شده شما را همراهی می کند.
تست
فرصت های بهتر و بیشتر با تست کردن های مداوم به وجود می آید. این موضوع باعث می شود که تبلیغات شما از استاندارد خود خارج نشوند. شما با ابزار گوگل به راحتی می توانید ریسک های موجود را از بین ببرید، و در آخر یک تبلیغ اصولی را به مشتریان ارائه دهید.
جایگاه مشتریان
جایگاه مشتری به نحوه استفاده آن ها بستگی دارد. یعنی شما باید بدانید که تبلیغات خود را برای چه صفحاتی باید طراحی کنید. توجه با این امر موجب می شود که هزینه ها پایین و بازدید کنندگان افزایش یابند. بهترین تجربه کاری و تبلیغات با انجام صحیح و اصولی آن امکان پذیر است.
5 مورد بالا از عوامل موثر در تبلیغات گوگل به شمار می آیند که توجه به هر یک از آن ها باعث می شود شما در مسیر انجام اصولی تبلیغات قرار بگیرید. پس تمام سعی خود را برای انجام تک به تک آن ها به کار ببرید.
- اصل تبلیغات
اصل تبلیغات گزینه های بسیاری دارد؛ اما ما برای شما چند نمونه را مورد بررسی قرار می دهیم.
- امتیاز کیفیت گوگل
یکی دیگر از اصول تبلیغات در گوگل امتیار کیفیت به شمار می آید. گوگل با بررسی های به خصوصی کیفیت تبلیغات شما را ارزیابی می نماید. این بدان معناست که تبلیغات شما باید از نظر کیفیت مورد بررسی قرار بگیرند و کیفیت آن مشخص شود. همین موضوع می تواند میزان بازدید را بالا ببرد. عملکردی که نشان دهنده یک تبلیغات اصولی است.
- کلمات کلیدی منفی
یکی از اصول تبلیغات در گوگل، کلمات کلیدی منفی است، این کلمات کلیدی منفی تاثیر بسزایی در سرمایه گذاری دارند. در اختیار داشتن لیستی از کلمات منفی می تواند نقش بسزایی در اجرای اصولی تبلیغات داشته باشد. اگر بتوانید این اصول را به درستی انجام دهید در زمینه تبلیغات خود به موفقیت رسیده اید؛ زیرا تعداد مشتریان را افزایش و در نتیجه فروش شما را نیز افزایش می دهد.
- اشتراک اپمیرشن
یکی از اصول تبلیغات در گوگل تعداد جستجوها بر مبنای کلمات کلیدی شما به تعداد نمایش آگهی اشتراک است، که به آن ایمپرشن می گویند. این اصول در تمامی سطوح تبلیغات و کلمات کلیدی باید مشاهده شود. به کاری گیری اصولی همچون اشتراک اپمیرشن زمانی خود را نشان می دهد که متقاضان کلمات کلیدی را در مرورگر گوگل جستجو می کنند. بالا بودن این اشتراک در تبلیغات نسبت به رقبا نشانه اصولی بودن تبلیغات محاسبه می شود.
- نرخ کلیک
نرخ کلیک یک تاثیر مستقیم بر ایمپرشن می گذارد که باید بدان توجه کرد. این مورد را به این دلیل جزء اصول تبلیغات قرار داده اند که تعداد کلیک ها و میزان آن ها را مشخص سازند. این مورد به راحتی بر کیفیت و نمره آن تاثیر می گذارد.
- کلمات کلیدی طولانی:
کلمات کلیدی طولانی یا همان ال.اس.آی، جزئی از اصول تبلیغات در گوگل به شمار می آیند. اگر بخواهید یک تبلیغ هدفمند و اصولی داشته باشید باید اصول کلمات کلیدی طولانی را به خاطر بسپارید زیرا همین امر نرخ بسیار بالای را به دنبال دارد. استفاده این کلمات بسیار پایین بوده و در جذب مشتری و تبلیغات نقش بسزایی تا به امروز از خود نشان داده است.
- فعالیت اکانت
یکی از اصول تبلیغات، فعالیت اکانت گوگل است. بهینه سازی تبلیغات ارتباط مستقیم با فعالیت اکانت گوگل دارد که نباید از آن غافل بود. شما برای بالا نگه داشتن امتیاز و نمره تبلیغ خود باید به صورت مداوم فعالیت خود را بررسی نمایید. این موضوع یک استراتژی بلند مدت محسوب می شود که تاثیر بسزایی در جذب مشتری به دنبال دارد.
سخن آخر
شاید با مطالعه مطالب بالا به این نتیجه رسیده باشید که تبلیغات در گوگل یک کار بسیار دشوار و زمان بر است. اگر شما بخواهید در کوتاهترین زمان ممکن به تبلیغی اصولی و مناسب برسید و هزینه های مصرفی را کاهش دهید، باید تمامی قواعد و شرایط یک تبلیغ را به خوبی اجرا نمایید. سامانه فعال شده طی سال های اخیر با ارائه خدمات مفید به متقاضیان عزیز نشان داده که در زمینه طراحی وب سایت، بهینه سازی سئو، ارائه تبلیغات اصولی جزء بهترین ها بوده است. پس فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به سایت دغدغه های خود را به فراموشی بسپارید.
عالی بود بسیار استفاده کردیم
عالی بود بسیار استفاده کردیم