تبلیغ گوگل ادوردز

افزایش فروش از طریق گوگل

تبلیغات در گوگل ادز

اگر به دنبال یک نوع تبلیغات فوق العاده هدفمند هستید که تا بند ناف و گروه خونی و سلیقه مشتریانتان را هدف گرفته باشد، هیچ راهکاری بهتر از تبلیغات در گوگل ادز نیست.
شاید شیوه های تبلیغاتی فوق العاده زیادی وجود داشته باشد که هر کدام ارزان یا گران هستند و به نوبه خود بازدهی هایی هم دارند. اما در جنگل تبلیغات، تبلیغات گوگل ادز را می توان شیرشاهی برشمرد که از همه قوی تر است. چرا که شکار کردن را خیلی خوب بلد است.
احتمالا شما می خواهید تبلیغات گوگل ادز انجام دهید و مفتخریم که اعلام کنیم تیم “فعال شده – Activated” به جرئت یکی از برترین مجریان تبلیغات گوگل ادز در ایران است.

چرا تبلیغ گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز حرفه ای ترین و جامع ترین پلتفرم تبلیغاتی بوده که راهکارهایی فوق العاده کارآمد و جذاب در اختیار ما قرار می دهد. با این حال سوالات بسیاری در ذهن ما نهفته است. چرا تبلیغات گوگل ادز؟ مزایا و آپشن های آن چیست؟

گوگل تجربه ای چند ده ساله در زمینه موتورهای جستجو و چندین و چند ساله در زمینه انواع تبلیغات مانند تبلیغ گوگل ادز دارد. سال ها آزمون و خطا کرده و کارش را خیلی خوب بلد است.

گوگل به علت آن که تخصص و تجربیات بزرگی در عرصه تبلیغات به دست آورده است، همواره سعی داشته تا راهکارهای تبلیغاتی بهتری را ارائه دهد و این در تبلیغات گوگل ادز نمایان است. این راهکارها شامل ابزارهای بیشتر و بهتر جهت کسب بازدهی های بهتر، کاهش قیمت تبلیغات و نکات اینچنینی بوده است.

ما می توانیم با شروع تبلیغات در بستر گوگل ادز، از تجربیات بسیار گوگل در زمینه تبلیغات و بازاریابی موتورهای جست و جو بهره برده و یک تبلیغ گوگل ادز باکیفیت و حرفه ای داشته باشیم. بدین صورت می توانیم سود بسیاری از تبلیغات در گوگل ادز کسب کنیم.

گوگل بزرگ ترین موتور جستجوی جهان است که کارش را برای بیش از دو دهه ادامه داده است. به عنوان یک غول اینترنتی و نامدارترین موتور جستجوی جهان، دیتاها و اطلاعات بسیار زیادی از کاربران خود داشته که به در شخصی سازی هر چه بیشتر تبلیغاتمان کمک می کند.

پلتفرم گوگل ادوردز با استفاده از موتور جستجوی خود و بهره وری از اطلاعات سایر پلتفرم های ارائه شده مانند جیمیل سعی دارد تا اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار داده یا تبلیغاتمان را بر اساس صلاحی که با استفاده از اطلاعات به دست آورده نمایش دهد. بدین ترتیب می توانید از دیتاهای گوگل در جهت اهداف تبلیغاتی خود در تبلیغ گوگل ادز استفاده کنید.

کدام پلتفرم تبلیغاتی است که چنین امکانی دارد؟ هیچ. فقط تبلیغات گوگل ادز است که چنین آپشنی را در خود قرار داشته و می توانید با استفاده از خدمات شرکت Activated برای شروع تبلیغات گوگل ادز خود استفاده داشته باشید.

فوق العاده هدفمند هستند و می توانند خیلی راحت به مشتری شما تبدیل شوند.

کاربرانی که جستجویی را انجام می دهند هدفمندی بسیار بالایی دارند و به همین علت نیز می توانند به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند که حاضرند از سایت شما چیزی را خریداری کنند.

به عنوان مثال کاربری که در گوگل جستجو می کند: شرکت دکوراسیون در مشهد، دقیقا به دنبال یک شرکت دکوراسیون در مشهد است. فرض کنید کاربری جستجو می کند: باربری تهران او دقیقا به دنبال یک شرکت خدمات باربری در تهران است.

یک مثال دیگر، کاربری که جستجو می کند خرید میلگرد ساده به دنبال چیست؟ به احتمال خیلی زیاد به دنبال سایتی می گردد که میلگرد ساده می فروشد و اینجا اگر شما در صفحه اول گوگل باشید چه اتفاقی رخ می دهد؟ احتمال کلیک کاربر بر روی سایت شما بسیار بالاست و پس از ورود به سایت شما نیز احتمال خرید محصول یا خدمات شما بالا است.

در این بخش جذاب گریزی خواهیم زد به آمار موتور جستجوی گوگل و پلتفرم تبلیغ گوگل ادز تا به قدرت بسیار بالای گوگل و پلتفرم جامع تبلیغاتی آن یعنی گوگل ادز بیشتر پی ببرید.

احتمال خرید افرادی که روی تبلیغات کلیک می کنند، 50% بیشتر است؛ این بدان معناست که شانس شما با اجرای تبلیغات در گوگل ادز بالاتر می رود.

تبلیغات آنلاین و بالاخص تبلیغات بسیار قدرتمند گوگل ادز، آگاهی از برند شما را تا 80 درصد افزایش می دهد. این افزایش آگاهی از برند شما بسیار به نفعتان خواهد شد. هم در سئو و هم در فروش.
بسیاری از کاربران از وجود شما بی اطلاعند. به گفته متخصصین برتر بازاریابی، شاید بیش از 90 درصد بازار از حضور شما به عنوان یک کسب و کار در این مارکت بی اطلاع هستند و وقتی آگاهی برند خود را افزایش می دهید، متقاضیان محصولات و خدمات شما بیش از پیش شما را خواهند شناخت و خرید برای افرادی که یک برند را از قبل می شناسند راحت تر است، چرا که آن برند را بهتر و بیشتر می شناسند و نتیجتا اعتماد بیشتری دارند.

همچنین وقتی کاربران از برند شما مطلع باشند نام برند و سایت شما را در کنار محصولات یا خدماتی که در گوگل جستجو می کنند قرار داده و گوگل به این برایند می رسد که احتمالا سایت شما یک برند شناخته شده و محبوب بوده که در کنار محصولات یا خدمات آن حوزه کاری خاص جستجو می شود و در نهایت در سئو سایت خود نیز پیشرفت های بسیاری خواهید داشت.

مفید است اگر بدانید که بیش از 63000 جستجو در هر ثانیه توسط گوگل پردازش می شود، 90٪ از جستجوهای دسکتاپ در Google انجام می شود و 76 درصد از بازار موتورهای جستجو متعلق به گوگل است و با حضور در تبلیغات گوگل ادز، می توانید سهمی از این بازار برای خود داشته باشید.

نکته جالب دیگر آن است که 73 درصد از سهم بازار جستجوی پولی متعلق به گوگل ادوردز بوده و 65 درصد از مشاغل کوچک تا متوسط کمپین های تبلیغات گوگل ادز راه اندازی کرده اند. این خود دلیلی بسیار واضح برای مفید و سودآور بودن تبلیغات گوگل ادز است.

همانگونه که احتمالا می دانید سئو یک امر زمانبر بوده و برای دستیابی به نتیجه دلخواه در گوگل لازم است که حداقل 4 ماه و بیشتر برای سئو سایت خود کار کنید. برای کسب و کارهایی که نمی توانند اینقدر صبر کنند، تبلیغ در گوگل ادز یک راهکار جامع بوده که می توانید خیلی سریع سایت خود را بر روی آن کلمه بالا آورده و فروش خود را آغاز کنید و به موازات آن، فعالیت های سئویی خود را نیز انجام دهید. پس گوگل ادز می تواند در کنار سئو یک اهرم بسیار قدرتمند برای فروش بیشتر نیز باشد.

همانگونه که اشاره کردیم، تبلیغات گوگل ادز سریع و جامع است. نیازی به صرف وقت نیست. پول تبلیغات را پرداخت می کنید و در لحظه سایت خود را در رتبه های برتر موتورهای جستجو می بینید. به همین علت است که بعضی از صاحبان کسب و کار، سئو را نمی پسندند و گزینه مطلوبشان تبلیغات گوگل ادز است. هر چند که این دو شیوه بازاریابی رقیب نیستند و بلکه مکمل هایی بسیار قدرتمند هستند.

با بالا بودن در کلمات و عبارات کلیدی هدفگذاری شده به مخاطبانی هدفمند دست می یابید که دقیقا محصول یا خدمات شما را جستجو کرده اند و بدین ترتیب فروش شما در لحظه شروع تبلیغات آغاز خواهد شد. البته این کاملا مربوط به تبلیغ نویسی و استراتژی های درست شما در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز می باشد. نگران نباشید ما در “فعال شده” به شما کمک خواهیم کرد که یک کمپین فوق هدفمند ایده آل بچینید و فروش خود را شروع کنید.

پذیرای صدای گرم شما هستیم.

اگر به دنبال افزایش فروش خود هستید کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات شما را دارند.

ما جزء بهترین ها هستیم

ما در “سامانه فعال شده” به شما کمک می کنیم که یک کمپین تبلیغ گوگل ادز پرسود و ایده آل داشته باشید.ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا با استفاده از تبلیغات هدفمند، بهترین ها را برای کسب و کار خود را رقم بزنید.

یک شرکت مجری تبلیغات گوگل ادز دارای چه مشخصه هایی است؟

نکات مهم در اجرای تبلیغات گوگل ادز

با توجه به آن که تبلیغات گوگل ادز یک روش بسیار باکیفیت تبلیغاتی است و هزینه ها نیز به صورت ارزی است، پیشنهاد می کنیم اگر حاشیه سود محصول شما بیش تر از 100 هزار تومان است اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغات گوگل ادز نمایید.

حتما از تبلیغ نویسی در لندینگ پیج خود استفاده کنید. اگر سر رشته ای از تبلیغ نویسی ندارید، ما می توانیم این کار را برایتان انجام دهیم. همچنین می توانید با سفارش محتوای تبلیغ نویسی شده از سامانه فعال شده، یک محتوای تبلیغ نویسی شده حرفه ای دریافت کرده تا لندینگ پیج خود را برای تبدیل مخاطبان و فروش آماده کنید.

کال تو اکشن یا دعوت به اقدام مهم ترین عامل برای فروش و کسب سود حداکثری در تبلیغات گوگل ادز است. حتما در ابتدای صفحه کال تو اکشن قرار داده تا کاربر به محض ورود کال تو اکشن شما را مشاهده نماید و احتمال اقدام او بالا رود.

اشتباهی که برخی از کسب و کارها در راه اندازی کمپین تبلیغاتی بدان دچار می شوند آن است که در ابتدای صفحه فرود یک متن قرار می دهند، در حالیکه این اشتباه بوده و در ابتدای کار باید از یک کال تو اکشن قدرتمند استفاده داشت.

نکات مهم در مورد کال تو اکشن:

  • کال تو اکشن را بولدتر کنید.
  • کال تو اکشن را متمایز از سایر محتوا کنید.
  • کال تو اکشن را بزرگ تر از سایر محتوا کنید.
  • در کال تو اکشن خود از رنگ های گرمی چون قرمز حتما استفاده کنید. چون رنگ هایی مانند آبی یا سبز اثربخشی کمتری دارند.
  • در کال تو اکشن خود از فونت جداگانه، بولد و زیبا استفاده کنید تا بیشتر جلب توجه کند.
  • کلمات به کار رفته در کال تو اکشن باید بسیار فکرشده و حساب شده باشند. از کلماتی همچون همین حالا، تخفیف، مهم و سایر کلمات محرک استفاده کنید.
  • بهتر است یک آفر و پیشنهاد فروش توام با تخفیف ارائه کنید (خیلی مهم). مردم عاشق سود هستند و اگر یک محصول یا خدمات مورد نیاز را در حالت فروش ویژه ببینند، احتمالا خرید بسیار بالاتر می رود.

بهتر است از کلمات لانگ تیل و هدفمند استفاده کنید و کلمات و عبارات مختلف را برای سنجش اثربخشی هر کدام تست کنید تا در نهایت به کلمات و عبارات کلیدی برسید که مطمئن هستید بیشترین فروش و سودآوری را برای شما به عمل آورده اند. ما در activated به شما کمک می کنیم تا بهترین، دقیق ترین، هوشمندانه و پولسازترین کلمات را یافته و بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده تا در نهایت با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز فروشی بینظیر و سودی عالی کسب کنید.

پشتیبانی رایگان تبلیغ گوگل

آیا هنوز سوالی در مورد خدمات تبلیغ گوگل دارید؟

سوالات متداول در مورد تبلیغات گوگل ادز

بله. هزینه های گوگل ادوردز شما به میزان کلیک دریافتی شما بستگی دارد. هر چقدر که بتوانید موفق تر عمل کنید، گوگل به شما تخفیف بیشتری می دهد. تیم “فعال شده” به شما کمک می کند تا هزینه های کمپین گوگل ادز را ضمن بازدهی بالا، تا بالاترین حد ممکن کاهش دهد.
چون ما متخصص، حرفه ای، با اخلاق و استراتژیست هستیم. همه ما در “سامانه فعال شده” اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز عمر خود را ببندید.

بله. اگر محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید حاشیه سودی بالاتر از 100 هزار تومان دارد، حتما تبلیغات در گوگل ادوردز به صرفه است. اما این را نیز باید در نظر داشته باشید که مدیریت هزینه ها و بهینه سازی آن ها به مجری کمپین بستگی دارد و ما در activated با نهایت دقت و حرفه ای گری به شما کمک می کنیم تا یک کمپین تبلیغاتی به صرفه ببندید.

یکی از سوالاتی که زیاد پرسیده می شود آن است که با وجود پلتفرم های تبلیغاتی ایرانی، چرا به سراغ گوگل ادز برویم؟

پلتفرم های تبلیغاتی ایرانی تازه کار بوده و ابتدای کار هستند، در حالیکه گوگل در زمینه تبلیغات، گرگ بالان دیده است و خیلی خوب خم و چم راه را می داند. به همین علت به شما کمک می کند که یک تبلیغات بسیار هدفمند داشته باشید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که پلتفرم های تبلیغاتی ایرانی یک موتور جستجوی قدرتمند و هوشمند نداشته و کیفیت تبلیغات آن ها، ابدا به پای گوگل ادز نمی رسد. خیلی فرق است بین تبلیغاتی که کاربر خود به شخصه به سراغ آن آمده (تبلیغات گوگل ادز) با تبلیغاتی که کاربر آن را نمی خواسته و به نوعی به اجبار آن را دیده است. (مانند تبلیغات بنری و کلیکی)

پس تبلیغات گوگل ادز یک پلتفرم جامع بوده که اصلا قابل قیاس با سایر راهکارهای تبلیغاتی مانند پلتفرم های ایرانی نیست. این بخش بدان معنا نیست که سایر تبلیغات ها و پلتفرم های تبلیغاتی خوب نیستند، اتفاقا ممکن است جوابگو و پربازده باشند، اما مسلما توانایی رقابت با گوگل ادز را نخواهند داشت.