معرفی Google Digital Garage

معرفی Google Digital Garage

دسته‌بندی‌ها دیجیتال مارکتینگ
نویسنده زهرا امیدی
زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه

وقتی به یک متخصص تبدیل می شوید، درآمد و اعتبارتان افزایش بسیاری پیدا می کند. مهم ترین راه تبدیل گشتن به یک متخصص کاربلد، دوره دیدن است. اما اینکه چه دوره ای را در کجا و توسط چه مدرسی مشاهده کنیم بسیار اهمیت بالایی دارد. چون برخی از مدرسین و دوره هایی که ارائه می کنند، نمی توانند گزینه خوبی برای یادگیری و تکیه گاهی برای اندوختن تخصص باشند. باید از دانش متخصصین بلد راهی استفاده کنید که در حوزه کاری خود متخصص هستند. پلتفرم های بسیاری هستند که دانشگاه آنلاین محسوب شده و دوره های مختلفی را ارائه می …

وقتی به یک متخصص تبدیل می شوید، درآمد و اعتبارتان افزایش بسیاری پیدا می کند. مهم ترین راه تبدیل گشتن به یک متخصص کاربلد، دوره دیدن است. اما اینکه چه دوره ای را در کجا و توسط چه مدرسی مشاهده کنیم بسیار اهمیت بالایی دارد.
چون برخی از مدرسین و دوره هایی که ارائه می کنند، نمی توانند گزینه خوبی برای یادگیری و تکیه گاهی برای اندوختن تخصص باشند. باید از دانش متخصصین بلد راهی استفاده کنید که در حوزه کاری خود متخصص هستند. پلتفرم های بسیاری هستند که دانشگاه آنلاین محسوب شده و دوره های مختلفی را ارائه می کنند، اما اگر می خواهید دوره های دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید چه چیزی بهتر از گوگل؟
گوگل دیجیتال گاراژ یک سرویس ارائه شده توسط گوگل است که به عنوان آکادمی آموزش دیجیتال مارکتینگ و مباحث مربوط به آن فعالیت می کند. در این مقاله از سامانه فعال شده قصد داریم در مورد این سرویس جذاب گوگل نکات مهمی را ارائه دهیم.

گوگل دیجیتال گاراژ Google Digital Garage چیست؟

Google Digital Garage در سال 2015 توسط گوگل به وجود آمد و در حال حاضر یکی از معتبرترین آکادمی های آموزش دیجیتال مارکتینگ، توسعه شغلی و مباحث مربوطه است که نظر بسیاری از متخصصین نسبت به آن معطوف شده است.
از سال 2015 که این سرویس راه اندازی شده است، بیش از 700000 نفر را آموزش های مختلف شغلی و مربوط به مهارت های دیجیتال را یاد گرفته اند. با استفاده از مهارت های کسب شده، پیدا کردن شغل بسیار ساده تر است.
به علاوه، برای کسانی که شغل یا کسب و کار دارند نیز بسیار مفید است. چون که با دوره های حرفه ای گوگل دیجیتال گاراژ می توانند شغل یا تجارت خود را توسعه دهند. در سراسر دنیا، افرادی با هر جنسیت و سنی، که شاغل نیستند یا دارای مشاغل کوچک و محلی یا بزرگ هستند از آن استفاده کرده اند.
مردم از سرویس ها و آموزش های گوگل دیجیتال گاراژ برای پیشرفت استفاده می کنند. این سرویس گوگل باعث شده است که اقتصاد دنیا نیز بهتر شود.

این سرویس، یک برنامه رایگان و غیرانتفاعی است. این عالی است چون شما بدون داشتن هیچ پیشنیاری و بدون نیاز به پرداخت هزینه، در دوره های این سرویس شرکت داشته باشید.

این سرویس برای کمک به دوستانی که قصد یادگیری و بهبود مهارت های دیجیتال خود را دارند طراحی گشته است. اگر در ایران می خواهید به این پلتفرم دسترسی داشته باشید می بایست از VPN استفاده کنید.

آموزش ها و دوره های رایگان از طریق این پلتفرم یادگیری رایگان ارائه شده و این قابلیت را دارید که گواهینامه رایگان مهارتی که آموزش دیده اید را کسب کنید.

بسیاری از دیجیتال مارکترهای برتر ایرانی و خارجی، به کیفیت دوره های دیجیتال مارکتینگ ارائه شده توسط گوگل اعتقاد دارند و همانگونه که گفته شد، می توانید با حضور در دوره های برگزار شده در این پلتفرم به صورت رایگان، مدرک معتبر کسب کنید.

در دوره های گوگل، بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ تدریس شده و به عنوان یک دانشجوی مهارت آموز، در 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دوره می بینید. یکی از نکات جالب آن است که شما می توانید بر اساس سطحی که دارید، یعنی از مبتدی تا پیشرفته دوره هایی را مشاهده و در آن ها شرکت نمایید.

معرفی Google Digital Garage

در دوره های گوگل دیجیتال گاراژ چه مواردی تدریس می شود؟

در سرویس گوگل دیجیتال گاراژ بیش از 100 دوره آنلاین در موضوعات مختلفی که در نهایت زیرمجموعه بازاریابی دیجیتال، توسعه شغلی و داده ها و فناوری هستند ارائه می شوند. این دوره ها سطوح مختلفی دارند و شما می توانید در دوره های هم سطح خود شرکت داشته باشید.

دوره های دیجیتال مارکتینگ

در دوره های دیجیتال مارکتینگ می توانید دوره های زیادی را از مباحث مختلف دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید. دوره های دیجیتال مارکتینگ شامل بنیاد و اصول دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا ، تحقیقات و سئو و… هستند.

دوره های توسعه شغلی

دوره های توسعه شغلی مربوط به شبکه سازی و ساخت ارتباطات، بررسی موضوعات کسب و کاری از جمله ساخت کسب و کار آنلاین، پیدا کردن شغل های بهتر، یادگیری مصاحبه، سخنرانی در جمع و… هستند.

دوره های مربوط به داده ها و فناوری

دوره های بخش داده ها و فناوری بیشتر در زمینه های برنامه نویسی و کدنویسی ماشین های نرم افزاری و سخت افزاری، اصول طراحی گرافیک و موارد تخصصی در زمینه دیتا و اطلاعات هستند.

وبینارهای آنلاین

علاوه بر دوره های آنلاین، وبینارهای رایگان در مورد مهارت های مختلف دیجیتالی، از دوشنبه تا جمعه توسط مربیان متخصص گوگل دیجیتال گاراژ ارائه می شود. شما می توانید در وبینارهای ارائه شده نیز ثبت نام کنید.

مدت زمان دوره ها و وبینارهای ارائه شده از کمتر از 2 ساعت آغاز شده و تا بیش از 20 ساعت ادامه پیدا می کند. این دوره های مطرح، در مکان حضوری برگزار نمی شوند و برگزاری آن ها به صورت آنلاین خواهد بود. اعضای گوگل دیجیتال گاراژ، برای ثبت نام در دوره ها، محدودیت زمانی نداشته و می توانید در هر زمانی از طول سال ثبت نام خود را انجام دهید و بدون هیچ الزامی برای ثبت نام، در دوره های موجود شرکت کنید.معرفی Google Digital Garage

گوگل دیجیتال گاراژ بیشتر توسط چه کسانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

هر کسی می تواند از دوره های آنلاین گوگل دیجیتال گاراژ استفاده داشته باشد. با این حال باید در نظر داشته باشید که دوره های ارائه شده به صورتی ارائه نشده اند که سطح شما را به سطح خیلی حرفه ای ارتقاء دهند.

با استفاده از نکات ارائه شده در دوره های این سرویس می توانید یک دید خوب نسبت به دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار پیدا کنید. دوره های این سرویس بیشتر برای دوستانی مناسب است که می خواهند دیجیتال مارکتینگ و قدرت فضای کسب و کار آنلاین را بررسی کنند و این چیزی است که در دوره های گوگل به آن پرداخته می شود.

دوره های ارائه شده، از سطح مبتدی تا حرفه ای هستند. با این حال، حتی دوره هایی که سطح حرفه ای دارند نیز خیلی سطح حرفه ای ندارند. صرفا مواردی توضیح داده می شود که پایه و اساس حضور در وب، فضای کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ است.

چرا استفاده از دوره های گوگل دیجیتال گاراژ توصیه می شود؟

گوگل در این زمینه، با متخصصین زیادی همکاری داشته است. ضمن آن، موسسات و دانشگاه های معتبری نیز، گوگل را در این راه یاری می کنند.

چرا استفاده از گوگل دیجیتال گاراژ؟

چرا استفاده از گوگل دیجیتال گاراژ توسط عموم متخصصین و اشخاص مختلف توصیه می شود؟ این اتفاق به دلایل گوناگون و موجهی صورت می گیرد.

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید

اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و می خواهید ببینید که در دوره های مطرح ارائه شده توسط گوگل چه چیزهایی برای بهبود کسب و کار آنلاین ارائه می شود، استفاده از گوگل دیجیتال گاراژ اهمیت بالایی داشته و توصیه می شود.

اگر دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار را به صورت آکادمیک و اصولی یاد نگرفته اید.

بسیاری از افراد دیجیتال مارکتینگ و مباحث مربوط به کسب و کار را بلدند. اما آن ها را به صورت بازاری و کارآموزی یاد گرفته یا با جستجو و مطالعه دریافته اند. پیشنهاد ما این است که اگر دیجیتال مارکتینگ و اصول کسب و کار آنلاین را به صورت آکادمیک و اصولی یاد نگرفته اید و حس می کنید که یک جای کار می لنگد و اگر آن را بهبود دهید اوضاع بهتر می شود، پیشنهاد می کنیم حتما از دوره های منتشر شده در این سرویس استفاده کنید.

اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید

اگر صاحب یک کسب و کار سنتی بوده و برای حضور در بازار آنلاین مصمم نیستید یا قصد دارید تازه شروع کنید، پیشنهاد می کنیم از دوره های برگزار شده در این سرویس استفاده داشته باشید. چون در این دوره های یک دید بسیار عالی در مورد کسب و کار اینترنتی و اصول دیجیتال مارکتینگ کسب می کنید.

همچنین در دوره های برگزار شده، به فرصت هایی که در صورت حضور نیافتن در بازار آنلاین از دست می دهید، اشاره شده است و به همین علت است که در صورت مصمم نبودن، می توانید از دوره های برگزار شده استفاده کرده تا به قدرت کسب و کارهای آنلاین پی برده و در راه اندازی شعبه آنلاین کسب و کار خود مصمم شوید.

اگر می خواهید به تازگی شروع کنید

اگر به مباحث مربوط به کسب و کار و اصول دیجیتال مارکتینگ علاقه مند شده و به تازگی می خواهید شروع کنید، چه دوره ای بهتر از دوره های ارائه شده توسط گوگل که یک غول اینترنتی شکست ناپذیر است؟ به صورت آکادمیک و حرفه ای و همگام با تمامی اصول حرفه ای گری، اصول دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار به شما ارائه می شود.

اگر می خواهید مروری بر دانسته هایتان داشته باشید

اگر دیجیتال مارکتینگ را بلدید و حس می کنید با حضور در این دوره ها می توانید نکات ذهنی خود را مرور کرده و در استفاده از دانش و مهارت های داشته خود مصمم شوید، می توانید از آن استفاده داشته باشید.

اگر می خواهید ریزنکاتی به دست آورید؟

یکی از نکات فوق العاده پراهمیت در آموزش دیدن آن است که هیچ دوره ای را دستکم نگیرید. ممکن است مدرس آن دوره دارای تجربیاتی حرفه ای و منحصر به فرد باشد و با حضور در آن دوره همه را به دست خواهید آورد.

ممکن است یک دوره سطحی مبتدی داشته باشد، اما همان نیمچه نکاتی که در حین دوره ارائه می شود می تواند اطلاعات خوبی در خود نهفته داشته باشد. پس اگر می خواهید ریزنکاتی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که حتما از دوره های گوگل استفاده داشته باشید.
اگر می خواهید دایره لغات دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار خود را افزایش دهید.
اگر دوست دارید با مباحث علمی دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آشنا شده و با نام ها و تلفظ های دیجیتال مارکتینگی، آن هم با لهجه آمریکایی/انگلیسی سر و کار داشته باشید، مسلما دوره های گوگل دیجیتال گاراژ مفید خواهند بود.

معرفی Google Digital Garage

آیا استفاده از دوره های گوگل دیجیتال گاراژ پیشنیاز خاصی دارد؟

به طور کلی خیر. اما باید بر زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید متوجه سخنان ارائه شده در دوره ها و وبینارهای مختلف باشید. اما هر فرد، با هر سن، جنسیت و دیدگاهی می تواند در دوره های سرویس Google digital garage حضور پیدا کند.
آیا با شرکت در دوره های گوگل دیجیتال گاراژ مدرک دریافت می کنیم؟
در برخی از دوره های ارائه شده توسط این پلتفرم، مدارک رسمی ارائه می شود. پس از گذراندن دوره و پیشنیارهایی که دارد، می توانید مدرک قبولی خود در آن رشته خاص را دریافت نمایید.

مدرک ارائه شده به صورت PDF بوده و می توانید با استفاده لینک تاییده، آن را پروفایل لینکدین خود منتشر نماید. با این حال مدرک ارائه شده را نمی توان یک تضمین 100% برای موفقیت شما در دیجیتال مارکتینگ دانست. برای موفقیت می بایست وارد بازار کار شده (جایی استخدام شده یا کسب و کار ایجاد کنید) و به کسب تجربیات بیشتر پرداخته و رزومه کاری خود را قوی تر کنید. سپس می توانید در بهترین شرکت های ایران کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

 

آیا با شرکت در دوره های گوگل دیجیتال گاراژ کار پیدا می کنیم؟

تضمینی وجود ندارد. با این حال استفاده از اطلاعات مطرح شده در دوره های گوگل دیجیتال گاراژ می تواند پلی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر داشته باشد. اما در نقطه مقابل باید در نظر داشته باشید که تنها شرکت در دوره های گوگل کافی نیست.
اولا که می بایست در دوره های مطرح متخصصین دیگر نیز شرکت کرده تا دانش و مهارت بیشتری به دست آورده و بدین ترتیب متخصص تر شوید. دوما در هیچ صورت نباید تنها به اطلاعاتی که در مغز وجود دارد تکیه کرد. باید وارد بازار کار شده و کار تیمی و کسب و کار را یاد گرفت و تجربیاتی اندوخت تا به یک متخصص درجه 1 و کاربلد در زمینه حوزه کاری خود تبدیل شوید.

4.8/5 - (9 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • علی 1 سال پیش

    فوق العاده بود ممنونم ازتون

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید