لندین

معرفی لندین

دسته‌بندی‌ها معرفی استارت آپ
نویسنده تیم تحریریه
زمان مورد نیاز برای مطالعه 10 دقیقه

طراحی لندینگ پیج امروزه بسیار سر و صدا به پا کرده است. به این دلیل که صفحات فرود یکی از اصلی  ترین و مهم ترین صفحاتی هستند که می توان در جلب نظر و اعتماد کاربرد دخیل دانست. به هر حال با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از خدمات این چنینی بی خبر است. در این میان، سایت لندین به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در زمینه طراحی سایت ، شما را در این شرایط تنها نمی گذارد و خدماتی ایده آل را ارائه می دهد. لندینگ پیج چیست؟ قبل از اینکه به بررسی طراحی لندینگ پیج توسط تیم …

طراحی لندینگ پیج امروزه بسیار سر و صدا به پا کرده است. به این دلیل که صفحات فرود یکی از اصلی  ترین و مهم ترین صفحاتی هستند که می توان در جلب نظر و اعتماد کاربرد دخیل دانست. به هر حال با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از خدمات این چنینی بی خبر است. در این میان، سایت لندین به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در زمینه طراحی سایت ، شما را در این شرایط تنها نمی گذارد و خدماتی ایده آل را ارائه می دهد.

لندینگ پیج چیست؟

قبل از اینکه به بررسی طراحی لندینگ پیج توسط تیم ماهر سایت لندین بپردازیم، بهتر است بدانید لندینگ پیج چیست؟ لندینگ پیج به صفحه ای گفته می شود که از آن به عنوان دروازه ورود بازدیدکننده به وب سایت مورد نظر یاد می کنند. یعنی شما این چنین صفحاتی را باید یک نقطه فرود در نظر بگیرید؛ چراکه بازدیدکننده به محض ورود به سایت شما در ابتدا با این صفحات روبرو می شود و سپس می تواند با محتوایی که تولید کرده اید، آشنا شود.

با این حساب این صفحات را می توان صفحه هدف هم در نظر گرفت و صددرصد در نرخ بازدید تاثیر بسزایی می گذارند. شما اگر به دنبال افزایش فروش هستید، نباید اهمیت این صفحه را نادیده بگیرید. کاربر در ابتدا صفحه فرود شما را مشاهده و با محتوای آن آشنا می شود و سپس از طریق لینک هایی که در این صفحه وجود دارد به بخش های مختلف دیگر سایت ورود پیدا خواهد کرد. با این وجود طراحی این صفحه باید بسیار هوشمندانه، برنامه ریزی شده و سازماندهی شده باشد، در غیر این صورت نرخ بازدید خوبی را نمی توانید انتظار داشته باشید.

دلیل اهمیت طراحی لندینگ پیج

با توجه به تعریفی که بیان شد به نظر شما چرا طراحی لندینگ پیج تا این اندازه موضوع حائز اهمیتی به شمار می آید؟ بهتر است بدانید که برای جذب مشتری و به قول معروف جمع آوری داده شما به این صفحه نیاز دارید و همچنین برای بالا بردن آگاهی کاربران نسبت به خدمات و محصولات نباید طراحی اختصاصی و منحصر به فرد این صفحه را نادیده بگیرید.

طراحی لندینگ پیج به شما کمک می کند تا بتوانید به بالابردن نرخ تبدیل امیدوار باشید و مهمتر از همه کاربران خود را به ثبت نام و خرید سوق دهید. متأسفانه برخی از افراد در هنگام طراحی سایت آنچنان که باید و شاید به این صفحات توجهی ندارد و به همین دلیل است که آن چنان بازدهی که انتظار دارند را نمی توانند در این صفحات مشاهده کنند. با این حساب پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت طراحی این چنین صفحاتی با مشاورین ما در سایت لندین بیشتر در ارتباط باشید.

انواع صفحات فرود

در طراحی لندینگ پیج معمولاً 2 ویژگی بسیارمورد بحث قرار می گیرد. اول اینکه این صفحات باید به دنبال هدف خاصی باشند و ویژگی دوم هم به این مسئله اشاره می کند که در این صفحات باید به دنبال تبدیل کاربر به مشتری باشید. دقیقاً همین دو ویژگی می توانند تفاوت این صفحه را با صفحه اصلی سایت مشخص کنند؛ چرا که در صفحه اصلی شما باید چندین هدف را در نظر بگیرید و این صفحه را به صفحات مختلف لینک دهید، در صورتی که در صفحاتی مانند صفحات فرود، تنها یک هدف دنبال می شود و طراح باید این موضوع را در نظر بگیرد که قبل از طراحی این صفحه با کدام نوع صفحه فرود قرار است در ارتباط باشد تا با توجه به هدفی که در نظر دارد، بتواند طراحی بی نظیر و قابل قبولی را به نمایش بگذارد و در این بین، شما با 3 دسته صفحه اصلی لندینگ روبرو می شوید که این 3 دسته شامل:

  • صفحه اصلی فرود
    صفحه اول که از آن به عنوان صفحه اصلی فرود یاد می شود، صفحه ای است که خدمات، محصولات و موارد این چنینی را دسته بندی می کند و جز صفحات اصلی سایت به شمار می آید. در این صفحه به صورت کلی در مورد نوع کسب و کار و خدمات ارائه شده صحبت می شود و یک سری اطلاعات کلی هم در این صفحه قرار می گیرد. در دسته بندی صفحات لندینگ پیج، می توان گفت این صفحه حرف های زیادی برای گفتن دارد.
  • میکرو سایت
    سپس نوبت به طراحی میکرو سایت می رسد که شما را با یک سایت کوچک و مکمل آشنا می کند. میکرو سایت یک حالت شاخه ای از سایت اصلی را به نمایش می گذارد که البته عملکردی مجزا از صفحه اصلی سایت را می توان انتظار داشت. به گونه ای که آدرس میکرو سایت کاملاً از سایت اصلی جدا بوده و ساختار متفاوتی را دنبال می کند.
  • لندینگ اختصاصی
    نوبت به طراحی لندینگ اختصاصی می رسد که از کلمه اختصاصی می توان دریافت که در این نوع طراحی، تمام تمرکز روی فراخوان عمل است. در این هنگام زمانی که از فراخوان صحبت می کنیم، منظور ما پر کردن یک سری فرم های خاصی است که در سایت، در قسمت ثبت نام، در قسمت خرید محصول و بخش های مختلف دیگر گنجانده شده است و می توان گفت ویژگی هایی که توانسته این صفحه را متمایز کند، این است که شما در این نوع طراحی با کمترین میزان سردرگمی روبرو می شوید و همین امر توانسته کاربر را به مشتری تبدیل کند. به هر حال این نوع طراحی هدفمند برای جذب مخاطب، طراح را وادار می کند تا طراحی خود را به صورت اختصاصی پیاده کند و بهتر است بدانید تمرکز اصلی در طراحی این صفحه، برای یک عمل خاص در نظر گرفته شده است.

موارد استفاده از طراحی لندینگ پیج

شما بایدبا موارد کاربرد و استفاده طراحی لندینگ پیج هم آشنا باشید تا نسبت به طراحی آن تمایل بیشتری نشان دهید. اما در این بین، شما تا به حال در مورد اهمیت صفحه معرفی محصول، کمپین تبلیغاتی و تماس با ما چه چیزهایی را شنیده اید؟

صفحه تماس با ما
به عنوان مثال، در صفحه تماس با ما می توان گفت این صفحه یکی از مهم ترین صفحات فرودی است که به صورت یک صفحه اصلی از آن یاد می کنند و صد درصد موفقیت وبسایت را تضمین می کند؛ چرا که به هر حال کاربران زمانی که با صفحه ای آشنا شوند که اطلاعات تماس در آن درج شده است، به اعتبار سایت بیشتر امیدوار می شوند و به همین دلیل است این صفحه به عنوان یک صفحه فرود نقش مهمی در موفقیت وب سایت دارد.

کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی هم یکی دیگر از موارد استفاده از صفحه فرود است؛ چرا که در مناسبت های خاص صددرصد سایت شما برای جذب مخاطب و در نتیجه فروش بیشتر پیشنهاداتی را مطرح می کند که این پیشنهادات، خود می توانند بسیار فریبنده و کاربر پسند باشند.

معرفی محصول
صفحه معرفی محصول به صفحه ای گفته می شودکه صد درصد در موفقیت فروشگاه های آنلاین تاثیر بی نظیری دارد؛ چرا که در فروشگاه آنلاین، صفحه لندینگ به صورت اختصاصی طراحی می شود و می تواند با تمرکز بیشتری که روی یک محصول خاص نشان می دهد، کاربر را به سمت خرید محصول سوق دهد و مهمتر از همه به کسب درآمد بالاتری صاحب کسب و کار را دلخوش کند.

هدف از طراحی لندینگ پیج

هدف از طراحی لندینگ پیج Landing Page صد درصد ترغیب مشتری برای استفاده از محصولات و خدمات است. به هر حال صفحات فرود همچون ابزاری ارزشمند امروزه اهداف خاصی را دنبال می کنند که ما در ادامه به بررسی هر کدام از این اهداف به صورت مختصر و مفید خواهیم پرداخت.

معرفی محصولات
توجه داشته باشید که فروش محصولات اولین و مهمترین هدفیبه شمار می آیند که در طراحی این صفحه می توان در نظر گرفت. به هر حال شما در این صفحات می توانید کلیه کالاها، خدمات و به طور کل محصولات خود را تبلیغ کرده و طبیعتاً مشتری هم بدون سردرگمی با محصولات شما آشنا می شود و از آنها استفاده خواهد کرد.

سرنخ فروش
می توان گفت ایجاد سرنخ فروش هم خود موضوع بسیار مهمی به شمار می آید؛ چرا که این چنین در این صفحه اطلاعات مشتریان خود را جمع آوری کرده و سپس می توانید در شگرد بازاریابی خود از آنها استفاده کنید. سوال اینجا به این شکل مطرح می شود که این اطلاعات شامل چه مواردی می توانند باشند؟

اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، علایق، ایمیل و اطلاعات این چنینی دیگری که صد درصد می توانند ارتباط تعامل آمیزی بین سایت و مشتریان را برقرار کنند؛ به همین دلیل است که در طراحی صفحه فرود فرم های خاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد تا با پر کردن آنها بتوان سرنخی برای فروش را در اختیار سایت قرار داد.

رابطه تعامل آمیز
بعد از به وجود آوردن سرنخ برای فروش نوبت به ایجاد رابطه می رسد که معمولاً بعد از طراحی لندینگ پیج مشتری قادر است، محصول مورد نظر خود را با توجه به مزایایی که دارد، خریداری کند و بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر شما سرنخ خود را برای فروش بیشتر در نظر بگیرید، صد در صد کاربران علاقه بیشتری به خرید محصولات شما پیدا خواهند کرد.

بهینه سازی صفحات لندینگ پیج

می توان گفت روش های بهینه سازی در طراحی لندینگ پیج را نباید برای نرخ تبدیل سایت نادیده گرفت. این چنین می توان به کسب درآمد بیشتر با استفاده از این روش های ساده ولی کارآمد دلخوش کرد.  توصیه ما به شما این است که سعی کنید از عناوین جذاب و کاربرپسند استفاده کنید؛ چرا که یکی از ویژگی های صفحه فرود نرخ تبدیل و استفاده از تخفیفات جذاب است که قطعاً می توانند کارساز باشند.

برای اینکه این صفحه جلوه بیشتری را ارائه دهد، بهتر است از رنگ های متضاد استفاده کنید، البته منظور ما این نیست که یک طرح سردرگم را به نمایش بگذارید؛ چرا که ساده بودن این صفحه خود یکی از استراتژی هایی است که در جذب مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از تخفیفات مناسبتی و روزانه را هم می توان برای در نظر گرفتن تکنیک زمان بسیار گزینه قابل قبولی در نظر گرفت؛ همچنین درج گزینه های برقراری تماس یکی دیگر از مواردی است که در بهینه سازی این صفحه کمک می کند و همچنین اعتبار سایت را افزایش می دهد. درج محتوایی ارزشمند و مرتبط برای جذب کاربر و استفاده از عناوین متنوع و جذاب در جلب اعتماد کاربران را هم نباید بی تأثیر دانست.

در سایت لندین چه می گذرد؟

طراحی لندینگ پیج با سایت لندین به دلایل مختلفی این چنین مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به این شکل که بدون هدر رفت زمان می توانید در کمترین زمان ممکن طراحی خود را تحویل گرفت و همین امر به خاطر تیم ماهر و باسابقه ای است که در این سایت مشغول فعالیت هستند.

برای جذب کاربر هم سایت لندین به کاهش هزینه های کاربر با طراحی لندینگ پیج پرداخته است؛ چرا که این چنین نیازی به تبلیغات با هزینه های گزاف نخواهد بود. لندینگ پیج صفحه ای است که رابطه تعامل آمیزی را با کاربران به وجود می آورد و آن ها را به مشتریان دائمی چه بسا تبدیل کند.

شما این اختیار را دارید که 7 روز را به صورت رایگان از لندین استفاده کنید و این می تواند یک مزیت عالی و ایده آل برای استفاده از خدمات این سایت باشد. شاید باور نکنید اما تا به حال بیشتر از ۲۰۰۰۰ کسب و کار، لندینگ پیج خود را توسط سایت لندین ساخته اند.

سخن پایانی
در مورد اهمیت، ویژگی ها، موارد کاربرد و بسیاری از موارد دیگری که در طراحی لندینگ پیج مورد توجه و اهمیت هستند با شما صحبت کرده ایم. شما برای طراحی اختصاصی و قابل قبول این چنین صفحاتی می توانید با مشاورین و طراحان ما در سایت لندین در ارتباط باشید. این چنین در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود به واسطه طراحی لندینگ سایت خود، به کسب درآمد بالایی هم بیندیشید.

5/5 - (5 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید