تهران، بلوار ارتش، خیابان ابوالفضل صمیع ۰۲۱۷۷۷۰۰۰۱۲
حساب کاربری
×

طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)

خانه » محصول » طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)
حراج!

۹۹۹,۰۰۰ تومان

ساخت لندینگ پیج کار ویژه ای است که برای رسیدن به هدف خاص خود انجام می‌دهیم. برای این کار واکنش مناسب لازم است. اهداف خاص معمولاً صددرصد پیش‌بینی نمی‌شوند و برای همین ممکن است تیم مدیریتی وب‌سایت را آشفته کند؛ مخصوصاً اگر تعداد آنها زیاد است. در این لحظات می‌توان به سامانه فعال شده به‌عنوان عضوی جدید برای تیم وب‌سایت اعتماد کرد.
با سپردن لندینگ پیج خود به سامانه فعال شده مطمئن می‌شوید که اقدامات لازم برای هدف خاص خود را انجام داده‌اید و دست به کاری ویژه در عملیات سئو زده‌اید.

شناسه محصول: 868629 دسته:

طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)؛ کاری ویژه در سئو

در زندگی روزمره فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهیم و برای خیلی از آنها برنامه‌ای ساده و معمول داریم. اما در بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که لازم است برای انجام فعالیتی خاص برنامه‌ای متفاوت بچینیم. برای همین روی آن تمرکز می‌کنیم، برنامه‌ای مخصوص برای آن تنظیم می‌کنیم و معمولاً هم تا پایان رسیدن فعالیت، ذهن ما به آن مشغول است. در عملیات سئو برای یک وب‌سایت هم چنین عملکردی پیش می‌آید.

لندینگ پیج صفحه‌ی اختصاصی است

وب‌سایت، صفحات مختلفی دارد که همه‌ی آنها از الگوی اصلی طراحی که برای سایت در نظر گرفته شده است پیروی می‌کنند. در این صفحات اهداف مختلفی دنبال می‌شود و هر چه به زیرمجموعه‌های کوچکتر می‌رویم محتوامحور می‌شوند. در هر صفحه با توجه به هدف یا اهدافی که دارد طوری پیش می‌رویم که برای موتورهای جستجو بهینه شوند و کاربران را بهتر راهنمایی کنند.
اما گاهی این گونه است که هدفی با صفحات معمولی که برای یک وب‌سایت تولید می‌کنیم برآورده نمی‌شود. این هدف خاص است و برای همین باید برنامه‌ای خاص برای آن طراحی کنیم. اگر بخواهیم روشن‌تر بگوییم مسیری که برای هدف خاص باید طی شود راهی جدا از برنامه‌ی معمول سئو برای سایت است.
لندینگ پیج (Landing Page) صفحه‌ای اختصاصی برای هدفی اختصاصی است و معنای آن، کاری را که برای وب‌سایت ما انجام می‌‌دهد ترسیم می‌کند؛ معادل فارسی لندینگ پیج صفحه‌ فرود است.

وقتی که کاربر به لندینگ پیج ما می‌آید با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شود که می‌خواهد او را به انجام امری هدایت کند. اگر کاربر عکس‌العملی که از او انتظار داریم را انجام دهد به هدف خود در لندینگ پیج رسیده‌ایم. در این صفحه‌ی اختصاصی که سئو برای طراحی و محتوای آن ویژه است دکمه‌ی Call To Action جایی است که هدف ما در آن پنهان می‌شود.
هر صفحه‌ی معمول از وب‌سایت هم می‌تواند به‌صورت صفحه فرود طراحی شود اما الزاماً همه‌ی این صفحات از سبک طراحی و محتوای لندینگ پیج پیروی نمی‌کنند. معمولاً صفحه‌ای جدا برای لندینگ پیج خود در نظر می‌گیریم زیرا همانطور که گفتیم روند طراحی معمول وب‌سایت در مورد آن رعایت نمی‌شود.
وقتی می‌خواهیم برای هدف خاصی که داریم لندینگ پیج طراحی کنیم در همین ابتدای کار باید مشخص کنیم که آیا این صفحه موقتی است یا دائمی. تعیین نوع لندینگ پیج در ارتباط با سئو است زیرا همانطور که می‌دانیم سئو در کوتاه‌مدت ما را به نتیجه نمی‌رساند و برای همین صفحه فرود موقت از این عملیات بیرون می‌رود. برای این صفحه‌ی موقت از ابزارهای تبلیغاتی مثل گوگل ادوردز (Google Adwords) باید استفاده کنیم تا در کوتاه‌مدت دیده شوند و کاربران مختلف را جذب کنند.

 

خدمات سامانه فعال شده برای طراحی لندینگ پیج

رسیدن به هدفی خاص در وب‌سایت معمولاً با تبلیغات همراه می‌شود. برای تبلیغات کوتاه‌مدت از ابزارهای تبلیغی مربوطه استفاده می‌کنیم اما برای درازمدت خرج کردن هزینه‌ی زیاد لازم نیست زیرا ابزار رایگانی مانند سئو در اختیار ما است.

سامانه فعال شده که فعالیت‌های آن بر محور سئو است برای طراحی لندینگ پیج هم خدمات مربوط را ارائه می‌دهد.
در مدیریت وب‌سایت برنامه‌ای اجرا می‌شود که از قبل طراحی شده است و تمام افراد درگیر از آن شناخت دارند. در این برنامه طراحی و ساخت لندینگ پیج هم پیش‌بینی می‌شود که اقدامات خاص برای انجام آن لازم است. اهداف خاص با توجه به نیاز روز شکل می‌گیرند. برای همین تیم وب‌سایت باید انعطاف‌پذیری لازم را برای ساخت لندینگ پیج از خود نشان دهد.
در زمان‌هایی که اهداف خاص زیادی را دنبال می‌کنیم شاید مدیریت وب‌سایت دچار آشفتگی شود. زیرا احتمال مؤفقیت صددرصدی با تیمی که به یک روند معمول عادت دارد کم است. در این لحظات می‌توانید سامانه فعال شده را به‌عنوان عضوی از تیم وب‌سایت خود قبول کنید که به‌طور اختصاصی لندینگ پیج شما را طراحی می‌کند.
با بهره‌مندی از خدمات لندینگ پیج سامانه فعال شده، وب‌سایت شما نظم خود را حفظ می‌کند. همچنین اگر هدف شما برای درازمدت یا دائمی است مطمئن هستید که سئو در صفحه‌ی شما به‌طور اختصاصی رعایت می‌شود.

سامانه فعال شده برای طراحی لندینگ پیج از ابزارهای مناسب برای افزایش بارگزای صفحه‌ی شما و همچنین نمایش کاربری مطلوب مخصوصاً برای صفحه نمایش موبایل استفاده می‌کند.

 

برنامه‌ی کلی سئو در طراحی لندینگ پیج توسط سامانه فعال شده

لندینگ پیج هدف واحدی را دنبال می‌کند و طوری طراحی می‌شود که عکس‌العمل دلخواه را از کاربر دریافت کند. برای همین در ابتدای امر لازم است که هدف ما به‌طور کامل تعریف شود.

اهداف برای لندینگ پیج محدود نیست. هدف شما در این صفحه‌ی اختصاصی:

• دریافت ایمیل از کاربر برای ارتباط و تعامل بهتر در آینده است.
• محصولی است که در مقطع زمانی جاری قیمت مناسبی پیدا کرده است و می‌خواهید کاربر را به خرید آن هدایت کنید.
• می‌خواهید صفحه‌ی خطای ۴۰۴ را به یک لندینگ پیج تبدیل کنید تا کاربر به‌شکل بهتری به صفحه‌ی مشابه راهنمایی شود.
• در زمان‌های ویژه‌ای مثل بلک فرایدی یا یلدا قرار دارید و تخفیفات خاصی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرید.
و بسیاری هدف‌های دیگر که می‌توان با طراحی لندینگ پیج به آنها رسید.
با تعیین هدف، نوع لندینگ پیج از لحاظ موقتی یا دائمی بودن هم مشخص می‌شود. اگر صفحه‌ی اختصاصی ما موقتی است به‌سراغ ابزارهای تبلیغی می‌رویم و از مسیر سئو منحرف می‌شویم.

 

اگر لندینگ پیج ما دائمی است برای آن باید محتوایی سئو شده تولید کنیم. در اینجا ما نمی‌خواهیم مقاله‌ای بنویسیم که لینک‌سازی‌های مختلفی در آن انجام می‌شود و در نتیجه اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. هدف ما در لندینگ پیج واحد است. برای همین سئو در محتوا را این‌گونه رعایت می‌کنیم که:

• به‌طور خلاصه خواسته‌اش را بیان می‌کند.
• تعامل با کاربر به‌طور مطلوب انجام می‌شود انگار که گفتگویی زنده با او داریم.
• معمولاً در آن از اصول کپی رایتینگ پیروی می‌کنیم.
• نسخه‌ی ویدیویی یا صوتی را ترجیح می‌دهیم.
ما در لندینگ پیج می‌خواهیم که رضایت کاربر را برای انجام واکنش به‌دست آوریم. بنابراین تمرکز سئو در این صفحات بیشتر روی جذب کاربر است. محتوا را در محیطی استفاده می‌کنیم که رنگ‌بندی مطلوبی دارد.

blank

 

در آخر Call To Action مناسب برای لندینگ پیج را قرار می‌دهیم. عکسل‌العملی که کاربر در این صفحه انجام می‌دهد:

• رفتن به صفحه‌ای است که برای آن دارد تبلیغ می‌شود.
• پر کردن فرم اطلاعات برای تکمیل خرید یا ثبت‌نام و موارد مشابه است.
• اشتراک‌گذاری صفحه‌ی لندینگ پیج ما است که برای تعامل با شبکه‌های اجتماعی اهمیت زیادی دارد.
• نوشتن نظر است.
• تنظیم گزینه‌هایی است که نتیجه مطلوب را برای کاربر به‌دست می‌دهد.
و کارهای مشابه که با توجه به هر لندینگ پیج فرق می‌کند.
با رعایت سئو در لندینگ پیج می‌خواهیم که کاربر در مسیری که برای او ترسیم کرده‌ایم به‌آسانی پیش برود. در اینجا مهارت تعاملی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند تا توانایی در چیدن کلمات مختلف برای تولید محتوایی با تعداد حجم کلمات زیاد.

طراحی انواع لندینگ پیج با سامانه فعال شده

سامانه فعال شده خدمات مختلفی را در حوزه‌ی سئو انجام می‌دهد. این خدمات صرفاً محدود به بهینه‌ کردن وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو نیست. در این سامانه به ابزارها و محصولات متنوعی که برای یک سئوکار لازم است دسترسی دارید. سیم کارت مجازی دائمی، افزونه‌های سئو ، اکانت‌های پریمیوم ابزارهای تحلیل مثل MOZ، Ahrefs و الکسا را از این سامانه دریافت می‌کنید.
طراحی لندینگ پیج توسط سامانه فعال شده تنها برای نوع دائمی نیست. برای ساخت لندینگ پیج‌های موقتی که بیشتر جنبه‌ی تبلغیاتی دارند و مؤفقیت مقطعی در آنها اهمیت زیادی دارد هم می‌توانید به فعال شده مراجعه کنید.

صفحه‌هایی که برای لندینگ پیج طراحی می‌شوند انواع مختلفی از نظر ساختار دارند که آشنایی با آنها برای مدیران وب‌سایت‌ها لازم است. با شناخت از ساختار لندینگ پیج بهتر به نتیجه‌ی مطلوب می‌رسیم. در اینجا بعضی از ساختارها را برای لندینگ پیج معرفی می‌کنیم:

• Opt-In: لندینگ پیج‌ها از طراحی معمول برای وب‌سایت تبعیت نمی‌کنند اما در این بین استثنا هم دیده می‌شود. صفحه‌های Opt-In استثنایی برای ساختار لندینگ پیج است که فرقی با صفحات معمول ندارد و از نظر قالب با آنها یکسان است. صفحه‌ی فیلتری که برای محصولات یک فروشگاه طراحی می‌شود یک نوع لندینگ پیج از نوع Opt-In است.

• Click Through: هدف عمده‌ی ما در لندینگ پیج‌ها رساندن کاربر به صفحه‌ی مقصد است. این ساختار در صفحات فرود زیاد دیده می‌شود. مثلاً نزدیک به ایام نوروز تقریباً همه‌ی محصولات فروشگاه تخفیف خورده و به‌نوعی جشنواره در جریان است. در این مواقع لندینگ پیجی طراحی می‌کنیم که تبلیغی است و با ساختار Click Through کاربران زیادی را به صفحه‌ی محصولات ما راهنمایی می‌کند. در اینجا صفحه‌ی محصولات، برای سئو صفحه‌ای ویژه از نوع لندینگ پیج دارد.

• Lead Generation: کسب اطلاعات از کاربر نیاز به محیط تعاملی خوبی دارد. برای همین همیشه می‌توان صفحه‌ای اختصاصی برای آن در نظر گرفت. لندینگ پیج‌هایی که هدف آنها رسیدن به اطلاعاتی در مورد کاربر است ساختار Lead Generation دارند.

ساخت لندینگ پیج کاری ویژه در عملیات سئو است

وقتی هدفی خاص برای وب‌سایت ما شکل می‌گیرد لازم است که کار خاص هم انجام دهیم. با روندی که سئو به‌طور معمول طی می‌کند شاید به هدفی که برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد نرسیم؛ مخصوصاً اگر مقطعی است و باید در کوتاه‌مدت برآورده شود.

ساخت لندینگ پیج کار ویژه ای است که برای رسیدن به هدف خاص خود انجام می‌دهیم. برای این کار واکنش مناسب لازم است. اهداف خاص معمولاً صددرصد پیش‌بینی نمی‌شوند و برای همین ممکن است تیم مدیریتی وب‌سایت را آشفته کند؛ مخصوصاً اگر تعداد آنها زیاد است. در این لحظات می‌توان به سامانه فعال شده به‌عنوان عضوی جدید برای تیم وب‌سایت اعتماد کرد.
با سپردن لندینگ پیج خود به سامانه فعال شده مطمئن می‌شوید که اقدامات لازم برای هدف خاص خود را انجام داده‌اید و دست به کاری ویژه در عملیات سئو زده‌اید.

پشتیبانی

به مدت دو ماه پشتیبانی رایگان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی لندینگ پیج (صفحه فرود)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…