سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

×

معرفی فرامحتوا

تیم معرفی
31 خرداد 1401
4.5/5 - (8 امتیاز)

امروزه دنیا با پیشرفت تکنولوژی دست و پنجه نرم می کند. در این دوره دیگر افراد صاحب کسب و کار نگران حضور در محل کار خود نیستند. زیرا به جایگاهی رسیده ایم که به راحتی بدون حضور در دفتر کاری با مشتری می توانیم ارتباط برقرار کنیم. این ارتباط موثر را مدیون محتوا هستیم. شما به راحتی می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی از طریق همین محتوا با کاربر و مخاطب خود ارتباط برقرار کنید و حتی در چند ثانیه آن ها را مجذوب کار خود سازید. پس می توان گفت این محتوا است که با نیروی کار بالقوه، کارکنان، مشتریان، سهامداران، رقبا و جامعه ارتباط برقرار می کند و پاسخگوی تک تک آن ها است. حال اگر قصد دارید دغدغه حضور خود را از بین ببرید، برای تولید محتوای کسب و کار خود باید برنامه ریزی، مدیریت، تولید و ارزیابی داشته باشید. عملی کردن تک تک این موارد را به شرکت فرامحتوا که در مطالب زیر با آن آشنا می شوید، بسپارید.

چرا  شرکت فرامحتوا

شرکت فرامحتوا یکی از آژانس های معتبر و تخصصی در زمینه بازاریابی محتوایی است. این شرکت فعالیت خود را بر حوزه تدوین استراتژی محتوا متمرکز کرده است. فرامحتوا علاوه بر استراتژی محتوا در زمینه تولید محتوا نیز فعالیت دارد. امروزه کسب و کارهای ایرانی نیاز به یک فرایند اثر بخش دارند که با بازارابی محتوا و تولید محتوا شکل می گیرد. فرامحتوا با ارائه خدمات بی نظیر خود در زمینه طراحی و توسعه کسب و کارهای آنلاین رویای بسیاری از افراد را محقق ساخته است. شرکت فرامحتوا تمامی عملکرد محتوا و استراتژی بازایابی محتوای شما را تضمین می کند.

ساختار سازمانی فرامحتوا

شرکت فرامحتوا با گردآوری 15 نیروی کاری ثابت و 40 نیروی دور کار به دنبال تبدیل کردن ضعف ها به قوت ها و تهدید ها به فرصت ها است. ساختار سازمانی شرکت فرامحتوا عبارت است از:

  1. واحد استراتژی محتوا
  2. تولید محتوا
  3. توسعه محصول و ابزارهای کاربردی
  4. برنامه نویسی و رابط کاربری
  5. آموزش
  6. اداری و مالی
  7. تحقق و توسعه

این اعضاء یک ساختار سازمانی ماتریسی را تشکیل می دهند که بر پروژه ها مختلف نظارت دارند. شرکت فرامحتوا سعی دارد همه روزه به تعداد اعضای خود بیفزاید چون رضایتمندی مشتری را در توانمندی نیروی کاری خود می بیند.

مهم ترین رسالت فرامحتوا

همانطور که در بالا اشاره کردیم فرامحتوا یک شرکت تخصصی بازاریابی محتوا از تدوین استراتژی تا تولید، بهینه سازی کانال های انتشار و حسابرسی محتوا است. این شرکت ارتباط شما با ذینفعان را از طریق تدوین چشم انداز استراتژیک محتوا، مهم ترین رسالت می داند و بر آن پایبند است.

هدف فرامحتوا

شرکت فرامحتوا تعامل اثر بخشی با متقاضیان را هدف اصلی خود قرار داده است. برای این شرکت مهم نیست که شما صاحب چه کسب و کاری هستید. فرامحتوا می تواند در هر سطحی با تحلیل پرسونای مخاطبان و تدوین استراتژی محتوا عملکردی بی نظیر داشته باشد. این شرکت بی نظیر به غیر از استرانژی محتوا هدف دیگری نیز دارد، آن هم برگزاری دوره های آموزشی تدوین استراتژی محتوا است؛ زیرا فرامحتوا قصد دارد دانش محتوایی را در سطح های مختلف مانند بازاریابان محتوا، تولید کنندگان محتوا و کسب و کارها ارتقا دهد.

خدمات فرامحتوا

اکثر شرکت های تدوین استراتژی محتوا، تولید و انتشار محتوا، به دنبال ارائه بهترین و کامل ترین خدمات به کاربران و متقاضایان هستند. شرکت فرامحتوا نیز سعی کرده که از قافله عقب نماند و خدماتی به مشتریان خود ارائه کرده است که عبارت است از:

  1. تولید محتوا: بیش از 70 درصد از تولید محتوا هر روزه توسط فرامحتوا در گوگل دیده می شود.
  2. نقشه راه محتوا: سرمایه، زمان و منابع خود را با نقشه راه محتوا هدفمند کنید.
  3. ابزار شخصیبت برند: تست برند قسمتی است که به راحتی شخصیت و یکپارچکی هویت شما مشخص می شود.
  4. مشاوره: با مراجعه به قسمت مشاوره و استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان اطمینان شما نسبت به محتوای تولید شده چند برابر می شود.

حال اگر بخواهیم از خدمات فرامحتوا بهترین بهره را ببریم باید از قوانین و مقررات شرکت نیز اطلاع داشته باشیم. موارد زیر مروری بر قوانین و مقررات فرامحتوا است، که از دو بخش قوانین و مقررات عمومی و اختصاصی شکل گرفته است.

قوانین و مقررات عمومی

شرکت فرامحتوا قوانین و مقررات خود را از قوانینی که جمهوری اسلامی ایران (iran) وضع کرده، می گیرد. قوانین و مقررات عمومی شامل قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از مصرف کننده و قوانین استفاده کننده از خدمات بوده است. شما کاربر گرامی این را باید بدانید که برخورداری از خدمات وب سایت فرامحتوا نشانگر مطالعه و پذیرش قوانین و مقرار شرکت بوده است و تمامی مسئولیت ها بعد از تایید قوانین بر عهده خود مشتری است. به همین دلیل تمامی مقررات و شرایط وب سایت فرامحتوا را صفحه به صفحه مطالعه نمایید.

قوانین و مقررات اختصاصی فرامحتوا:

  • یکی از قوانین و مقررات فرامحتوا بازه زمانی است که به پرداخت و ثبت نهایی سفارش از طرف مشتری بستگی دارد. زمانی که فرایند پرداخت آنلاین به درستی صورت گیرد شرکت موظف است در بازه زمانی مشخص شده تولید محتوا را به کاربر تحویل دهد.
  • امنیت اطلاعات خصوصی یکی از قوانین و مقررات شرکت فرامحتوا به شمار می آید. شرکت تضمین می کند تمامی اطلاعات کاربران در زمان خرید و ثبت حفظ و نگهداری می شود.
  • شرکت فرامحتوا تمام مسئولیت های ثبت نام را بر عهده متقاضیان گذاشته است. پس در هنگام ثبت نام و ثبت سفارش دقت خود را بالا ببرید.
  • یکی از قوانین و شرایط شرکت فرامحتوا مطلع شدن از زمان تحویل سفارش است. شما می توانید با واحد کارشناسان ارتباط تلفنی داشته و از روند پیشرفت تولید محتوای خود مطلع شوید.
  • جریمه کنسلی یکی از قوانین فرامحتوا به شمار می آید. بعد از اتمام مراحل ثبت سفارش در وب سایت شما می توانید با کارشناسان ارتباط بر قرار کنید و زمان تحویلی را مشخص سازید. اما اگر در زمان به پایان رسیدن فرایند تولید محتوا از طرف شما کنسلی اعلام شود باید هزینه را پرداخت نماید.

مجوزهای فرامحتوا

شرکت فرامحتوا در طی سال های کاری خود با مشکلات بسیاری از طرف سازمان های مختلف، اتحادیه و حتی اصناف رو در رو بود. فرامحتوا برای ادامه کار خود و خدمت به کاربران سعی بر آن داشت که تمامی مجوزهای مورد نیاز را جمع آوری و ارائه دهد. برخی از این مجوزهای عبارت است از:

  1. سازمان نظام صنفی یارانه ای
  2. اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی
  3. سازمان فناوری اطلاعات ایران
  4. شرکت خلاق
  5. صنف کسب کار اینترنتی
  6. نماد ساماندهی
  7. اعتماد الکترونیکی
  8. دانش بنیان
  9. اعتماد شما

لیست بالا سازمان های هستند که شرکت فرامحتوا از آن ها مجوز دریافت کرده است. این تلاش های مستمر برای جلب رضایت و اعتماد شما کاربران گرامی بوده است.

محتواهای ارائه شده توسط شرکت فرامحتوا

تولید محتوا یک بخش بسیار گسترده و موثر در فرایند بازاریابی محتوا به شما می آید. محتوا ها توسط شرکت فرامحتوا، به 4 دسته و قالب جدا از هم تقسیم شده اند که عبارت است از:

  • محتوای متنی: 

به جرات می توان گفت پرکاربردترین نوع محتوا، محتوای متنی است که فرمت های بسیار متفاوتی دارد. یکی از مهمترین انواع محتوای متنی سئو شده است. این سئو بخشی از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر به شمار می آید.

  • محتوای ویدئویی:

مخاطبین به دو دلیل محتواهای متنی را نمی خوانند یکی حوصله ندارند و دیگری وقت کافی برای خواندن را ندارند. همین دو مورد باعث شد که محتواهای ویدئویی پا به عرصه تولید محتوا بگذارد. اثر بخشی که این نوع محتوا بر مخاطبین داشته چند برابر محتوای متنی بوده است. این افراد به دیدن ویدئوها اکتفا می کنند.

  • محتوای صوتی:

محتوای صوتی کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است. شرکت فرامحتوا با طراحی و ارائه این چنین محتوایی تصمیم گرفته به گونه ای جدیدی جلب مشتری کند. این چنین محتواهایی را برای افرادی که درگیر روزمرگی ها هستند تولید می کنند. آنها با شنیدن فایل صوتی بهتر تصمیم می گیرند.

  • محتوای گرافیکی:

برخی از مشتریان به دلیل مشغله کاری، وقت زیادی برای مطالعه محتواهای متنی را ندارند و گاهی اوقات با دیدن یک یا دو تصویر تصمیم خود را برای خرید محصول نهایی می کنند. باید در انتخاب نوع محتوا دقیق باشید زیرا این محتوا است که مشتری را جذب و نگه می دارد. این چنین محتواهایی برای پست شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

سخن پایانی

هر آنچه که لازمه آشنایی شما با شرکت فرامحتوا بود بیان شد. یک مرور کوتاه داشته باشیم به مطالبی که در بالا بیان کردیم. در ابتدای توضیحات گفتیم که شرکت فرامحتوا یک آژانس معتبر و تخصصی در زمینه بازاریابی محتوایی است که تا به امروز توانسته مشتریان بسیاری را مجذوب محتواهای خود سازد. شما با ساختار سازمانی، رسالت، هدف، خدمات و قوانین و مقررات فرامحتوا آشنا شدید. اگر همچنان قصد دارید که به کسب و کار خود رونق دهید و همچنان در موتورهای جستجوگر رتبه اول را داشته باشید بهترین گزینه شرکت فرامحتوا است. سامانه فعال شده با خدمات بی نظیرش در زمینه سئو، بهبود محتوا، سرعت لود وب سایت و ارائه مشاوره در جهت بهبود سئو تصمیم گرفت شما را با این شرکت بی نظیر آشنا سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین شرکت های سئو

داشتن یک سایت خوب و قدرتمند مثل ساختن یک ساختمان است. برای ساخت یک ساختمان ایمن، مقاوم ...
تیم معرفی
04 شهریور 1400

معرفی شرکت های برتر هاستینگ در ایران

 قدم اول برای داشتن یک سایت قدرتمند که بتواند در درازمدت به سودآوری برسد و درآمدی پایدار ...
تیم معرفی
30 مرداد 1400

معرفی نت افراز

بنا بر تحقیقاتی که توسط Hootsuite صورت گرفته است در چندین سال اخیر حدود ۸۰ تا ۹۰ ...
تیم تحریریه
11 خرداد 1401