معرفی وبزی

دسته‌بندی‌ها معرفی استارت آپ
نویسنده تیم معرفی
زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه

برای پیشرفت در کسب و کار و دیده شدن، داشتن یک وب سایت خوب الزامی است. در همین راستا نیاز است که شما حتماً برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید. طراحی وب سایت Web design اصول و روش های خاص خود را دارد. شیوه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک وب سایت را طراحی کرد. افراد متناسب با نیاز، حوزه فعالیت و همچنین هزینه در نظر داشته، می توانند شیوه طراحی وب سایت را مشخص کنند. طراحی سایت با وبزی یکی از روش های بسیار پر متقاضی در این زمینه است. اگر شما …

برای پیشرفت در کسب و کار و دیده شدن، داشتن یک وب سایت خوب الزامی است. در همین راستا نیاز است که شما حتماً برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کنید. طراحی وب سایت Web design اصول و روش های خاص خود را دارد. شیوه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک وب سایت را طراحی کرد. افراد متناسب با نیاز، حوزه فعالیت و همچنین هزینه در نظر داشته، می توانند شیوه طراحی وب سایت را مشخص کنند. طراحی سایت با وبزی یکی از روش های بسیار پر متقاضی در این زمینه است.

اگر شما علاقه مند هستید از این روش استفاده کنید، ابتدا باید به طور دقیق آن را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی وبزی بپردازیم. پس برای دست یافتن به اطلاعات جدید و کامل با ما همراه باشید.

وبزی چیست؟

قبل از اینکه به طور کامل وبزی را بررسی کنیم ابتدا باید بدانید که وبزی چیست؟ ابزارهایی وجود دارند که به کمک آن ها می توان یک سایت را طراحی، ایجاد و تولید کرد. معمولاً به این ابزارها سایت ساز گفته می شود. مزیت این سایت سازها این است که شما بعد از تولید و ارائه وب سایت متناسب با نیاز خود هنوز می توانید قسمتی از سایت را ویرایش کنید. وبزی  نیز یکی از سایت سازهای محبوب محسوب می شود.

طراحی با وبزی نیاز به مهارت فنی یا کد نویسی ندارد. شما مطابق با سلیقه خود قادر خواهید بود سایتی را طراحی کنید بدون اینکه دانشی در این زمینه داشته باشید. اگر قصد معرفی سایت سازهای محبوب با کارایی بالا را داشته باشیم وبزی حتما در میان آن ها قرار خواهد گرفت. متقاضیان می ‌توانند هر قسمت از سایت را مطابق با علاقه خود با استفاده از قالب های متنوع وبزی طراحی کنند. همچنین شما قابلیت اضافه کردن محتوا های مختلفی را به سایت خود دارید.

طراحی سایت بدون دانش با وبزی

متقاضیان می توانند برای کسب و کار خود با وبزی سایت طراحی کنند. حتما برای شما این سوال پیش آمده که چگونه بدون دانش می توان یک وب سایت طراحی کرد؟ وبزی به طور کامل کد نویسی شده است. همین امر سبب می شود بدون نیاز به فرد متخصص، بتوانید سایت مد نظر خود را طراحی کنید. رابط کاربری وبزی بسیار ساده است. همین رابطه کاربری سبب می شود متقاضیان راحت تر بتوانند به اهداف خود در طراحی سایت دست پیدا کنند. ایجاد صفحات متعدد در سایت، رنگ بندی، ظاهر دلخواه و.. با وبزی به آسانی صورت می گیرد.

 

ساخت سایت فروشگاهی با وبزی

بسیاری از افراد در زمینه طراحی سایت فروشگاهی مناسب، مشکلاتی دارند. حتما شما نیز به خوبی می دانید که برای رونق و فروش محصولات نیاز است که حتما طراحی وب سایت فروشگاهی شما با اصول خاصی انجام شود. در بعضی موارد ممکن است افراد زیادی برای خرید به وب سایت شما مراجعه کنند، اگر شما به خوبی نتوانید سایت فروشگاهی خود را طراحی کنید در این مواقع با اختلال مواجه خواهید شد.

طبیعتاً این اختلال در استفاده از خدمات شما برای متقاضیان دردسرهایی ایجاد می کند. با تداوم این امر ممکن است که شما مشتری های خود را از دست دهید. پس یک سایت فروشگاهی با طراحی نامناسب علاوه بر اینکه برای شما سودی به همراه نخواهد داشت بلکه می تواند ضررهای بسیاری را نیز به شما تحمیل کند.

سایت ساز وبزی می تواند یک وب سایت فروشگاهی عالی برای شما طراحی کند.  تنها طراحی یک وب سایت مهم نیست، بلکه کاربران باید بتوانند سایت شما را خیلی سریع در موتورهای جستجو پیدا کنند. ساخت سایت با وبزی به گونه ای است که کاربران قادر خواهند بود سایت شما را خیلی سریع پیدا کنند. به بیان دیگر سایتی که با وبزی ساخته می شود، به طور کامل برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است.

ریسپانسیو بودن سایت های وبزی

ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن یک وب سایت بسیار حائز اهمیت است و مهم نیست که سایت شما دارای چه محتوا یا امکاناتی است. در هر صورت باید سایت ریسپانسیو خوبی داشته باشد. منظور از واکنشگرا بودن سایت این است که کاربران با استفاده از سیستم های مختلفی به سایت شما مراجعه می ‌کنند. یک کاربر ممکن است با تبلت، گوشی و.. قصد داشته باشد که از خدمات شما بهره ببرد. اگر وب سایت شما درست طراحی نشده باشد در صفحه نمایش کاربران به خوبی اجرا نمی شود.

این امر سبب می ‌شود که نتوانند از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. با توجه به اینکه سایت ساز وبزی کاملاً کد نویسی شده، پس ریسپانسیو نیز در آن به خوبی رعایت می شود. پس شما لازم نیست هیچ نگرانی بابت ریسپانسیو وب سایت داشته باشید. ریسپانسیو تنها برای کاربران حائز اهمیت نیست؛ بلکه خود گوگل نیز روی آن حساسیت خاصی دارد. تصور کنید کاربران وقتی به سایت مراجعه می کنند اگر نتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند قطعا سایت را ترک خواهند کرد.

این ترک کردن عواقبی برای وب سایت شما به همراه دارد. قطعاً گوگل تمام وب سایت ها را زیر نظر دارد. وقتی به دلیل ریسپانسیو نامناسب کاربران سایت را ترک کنند، در جستجوهای کاربران دیگر گوگل سایت شما را در صفحه های بعدی خود قرار می دهد. گوگل روی عملکرد سایت ها حساسیت خاصی دارد. ریسپانسیو ضعیف سبب می ‌شود که کاربران از سایت های گوگل استفاده نکنند. بر همین مبنا گوگل سایت هایی با طراحی ضعیف را به کاربران کمتر نمایش می دهد.

سئو سایت های وبزی

یکی از عواملی که سبب می شود شما و کسب و کارتان بیشتر دیده شوید، سئوی خوب وب سایت است. سئو دامنه بسیار گسترده ای دارد. سایت هایی که با وبزی  طراحی می شوند هیچ مغایرتی با سئو ندارند.  یعنی شما با مطالعه اصول سئو و اجرای آن ها درون این وب سایت ها می توانید سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید. یکی از اصول سئو تحقق و استفاده از کلمات کلیدی است.

که نیاز است حتما محتواهای اصولی و زیادی برای آن در سایت قرار دهید. طراحی سایت با وبزی به گونه ای است که با قرار دادن محتواهای زیاد درون سایت اختلالی ایجاد نمی شود. پس شما می توانید با اطمینان خاطر تمام محتوا های خود را درون وب سایت قرار دهید و با استفاده از اصول سئو سایت خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید.

معرفی وبزی

ساخت سایت چند زبانه با وبزی

در دنیای امروز الزامی است که با کشورهای مختلف جهان ارتباط خوبی برقرار کرد. بعضی از کسب و کارها و صنایع به دلیل اهمیت آن ها باید وب سایت چند زبان داشته باشند. سایت های چند زبانه سبب می شوند افراد بتوانند تعامل بهتری با مردم دیگر کشورها برقرار کنند. طبیعتاً ساخت این سایت ها به سادگی ساخت یک سایت شرکتی یا فروشگاهی نیست.

اما مزیت قابل توجه سایت ساز وبزی این است که شما با آن قادر خواهید بود به راحتی سایت چند زبانه طراحی کنید. قطعاً طراحی چنین سایتی در پیشرفت شما بسیار تاثیر گذار است. با توجه به اینکه با استفاده از هر شیوه طراحی وب سایت نمی توان همچنین سایت هایی ایجاد کرد. سایت ساز وبزی با امکانات و قابلیت های بسیار، می تواند راهکار اساسی برای طراحی وب سایت چند زبانه شما باشد.

هزینه استفاده از وبزی

اگر قصد دارید از سایت ساز وبزی برای طراحی سایت خود استفاده کنید؛ ابتدا باید هزینه استفاده از این ابزار را بدانید. کاربران می توانند به صورت رایگان برای طراحی وب سایت خود درون وبزی ثبت نام کنند. شما با استفاده از پلن رایگان وبزی قادر خواهید بود که وب سایت را مدیریت و از همه امکانات آن بهره ببرید. برای بررسی این سایت ساز می توانید در آن ثبت نام کنید. بعد از بررسی سایت ساز وبزی و اطلاع از مزایا و معایب آن،  یکی از سرویس های آن را برای طراحی سایت برگزینید. به طور کلی هزینه استفاده از وبزی برای طراحی سایت بستگی به سرویسی دارد که شما از آن استفاده می کنید.

عدم نیاز به دامنه و هاست

ویژگی قابل توجه سایت ساز وبزی این است که فایل های سایت و اطلاعات شما روی سرور ذخیره خواهند شد و شما درگیر مسائل فنی و پیچیده نخواهید شد. این سایت ساز کاملاً به صورت ابری کار می کند. این قابلیت شما را از مدیریت سرور و نگهداری آن بی نیاز خواهد کرد. بخش فنی سایت ساز وبزی پیاده سازی و اجرای تمام این موارد را بر عهده دارد.

مزیت های سایت ساز وبزی

مزیت های سایت ساز وبزی بسیار گسترده و وسیع هستند. با توجه به کوتاه بودن مقاله قادر به گفتن همه آن ها نیستیم. پس به مهم ترین این موارد اشاره می کنیم.

  • دو هفته رایگان
  • صرفه اقتصادی
  • قالب های آماده
  • سرعت بالای سایت
  • امکانات زیاد
  • مدیریت یکپارچه سایت
  • پشتیبانی عالی
  • امنیت بالا
  • بهینه برای موتور های جستجو
    و…

سخن پایانی 

وبزی یک سایت ساز بومی عالی برای طراحی وب سایت شما است. در فضای دیجیتال هیچ امری مهم تر از داشتن یک سایت خوب، با کیفیت و امنیت بالا نیست. مجموعه هایی در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید از خدمات آن ها برای پیشرفت بهره بگیرید. سایت activated از جمله این مجموعه ها است، که در زمینه طراحی سایت، سئو، افزونه و… فعالیت می کند. اگر قصد پیشرفت و رشد کسب و کار خود را دارید می توانید از این وب سایت و خدمات آن بهره بگیرید.‌

4.9/5 - (12 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • مهتاب 2 سال پیش

    وبزی واقعا خفنه دمتون گرم واسه معرفیش

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید