معرفی تریبون

معرفی تریبون

دسته‌بندی‌ها معرفی استارت آپ
نویسنده تیم معرفی
زمان مورد نیاز برای مطالعه 8 دقیقه

ریپورتاژ سال‌ های بسیار زیادی است که یک ابزار کاربردی در روابط‌ عمومی دیجیتال مارکتینگ و سئو محسوب می‌ شود. از طرف دیگر پیچیدگی برقراری ارتباط با سایت ‌ها و کسب اطمینان از حضور همیشگی لینک در سایت ‌های هدف، مهم ‌ترین چالش ‌های پیش روی متخصصین سئو بوده است. اما تریبون توانسته پاسخی حرفه ‌ای را به کلیه این مشکلات دهد. تریبون یک پلتفرم پیش ‌گام انتشار ریپورتاژ آگهی و ابزارهای هوشمند سئو است. شما می ‌توانید با تریبون در پرمخاطب ‌ترین رسانه‌ های کشور مطرح شوید. در ادامه قصد داریم تا شما را با مفهوم تریبون که یک …

ریپورتاژ سال‌ های بسیار زیادی است که یک ابزار کاربردی در روابط‌ عمومی دیجیتال مارکتینگ و سئو محسوب می‌ شود. از طرف دیگر پیچیدگی برقراری ارتباط با سایت ‌ها و کسب اطمینان از حضور همیشگی لینک در سایت ‌های هدف، مهم ‌ترین چالش ‌های پیش روی متخصصین سئو بوده است. اما تریبون توانسته پاسخی حرفه ‌ای را به کلیه این مشکلات دهد. تریبون یک پلتفرم پیش ‌گام انتشار ریپورتاژ آگهی و ابزارهای هوشمند سئو است. شما می ‌توانید با تریبون در پرمخاطب ‌ترین رسانه‌ های کشور مطرح شوید. در ادامه قصد داریم تا شما را با مفهوم تریبون که یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است، بیشتر آشنا کنیم. پس از مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید  و تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

اهمیت تبلیغات در توسعه کسب و کار

پیش از بیان هر مطلبی نخست بهتر است با اهمیت تبلیغات در توسعه کسب ‌و کار آشنا شوید. سال ‌های بسیار زیادی است که تبلیغات دیگر مانند قدیم به‌ صورت آفلاین مطرح نمی‌ شود و امروزه این‌گونه تبلیغات ها محدود شده است؛ در نتیجه تبلیغات هوشمند و شخصی ‌سازی ‌شده بیشتر مورد توجه کاربران و مدیران کسب ‌و کارها قرار گرفته است. برخی از پلتفرم ‌های تبلیغات آنلاین می ‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌ های یادگیری تلاش کنند تا فضای تبلیغات شما در سطح ایران گسترش یابد. حال این تبلیغات ها می ‌توانند به‌ صورت های متفاوت انجام شوند. همان‌طور که اشاره کردیم تریبون یک پلتفرم است که در زمینه تبلیغات آنلاین فعالیت می‌ کند.

تریبون چیست؟

تریبون به ‌عنوان بزرگ‌ ترین پلتفرم انتشار ریپورتاژ آگهی در ایران است که فعالیت خود را از اسفند سال ۱۳۹۷ به‌ صورت رسمی آغاز کرده است. با استفاده از این پلتفرم می‌ توان برای بیش از ۱۰۰۰ رسانه، ریپورتاژ آگهی را منتشر کرد. ریپورتاژ آگهی یک متن خبری است که درباره محصول یا کسب ‌و کار شما اطلاعاتی را در رسانه‌ های خبری یا سایت خبری منتشر می‌ کند. در تریبون کلیه خدمات برای کمپین‌ های روابط‌ عمومی دیجیتال در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد تا آن‌ ها بتوانند اخبار خود را از کانال‌ های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار دهند. به بیان ساده‌ تر تریبون می‌ تواند توسط همکاری با رسانه‌ های مختلف وب فارسی، پیشنهادات را برای انتشار رپورتاژ آگهی به‌ صورت کاملاً مقرون‌ به‌ صرفه ارائه دهد.

ریپورتاژ آگهی چیست؟

حال که شما با تریبون آشنا شدید، شاید این پرسش برای شما مطرح شود که ریپورتاژ آگهی چیست و اصلاً چرا تریبون در انتشار رپورتاژ آگهی اهمیت دارد؟ ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری یک نوع تبلیغات متنی است که در قالب گزارش و خبر مطرح می ‌شود. یک سایت مشهور ریپورتاژ آگهی را این ‌گونه تعریف می ‌کند: «ریپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ خبری در حقیقت اطلاعیه‌ ای است که از جانب واحد روابط‌ عمومی باهدف اطلاع‌ رسانی اتفاقات کسب‌ و کار به مردم در رسانه ‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می ‌شود.» به بیانی ساده ‌تر ریپورتاژ خبری نوعی تبلیغ یکسان است که به شکل یک گزارش یا ریپورتاژ خبری تهیه می ‌شود. البته این متن باید توسط یک فرد متخصص و کاردان انجام شود. شما با استفاده از ریپورتاژ آگهی می‌ توانید مخاطبان خود را در یک مسیر مشخص قرار دهید و آنها را به سمتی که تمایل دارید هدایت کنید، اتفاقی که می ‌خواهید رخ دهد.

مزیت های ریپورتاژ آگهی

یکی از دلایلی که موجب افزایش اهمیت ریپورتاژ آگهی می ‌شود، فراگیر بودن این روش است؛ زیرا در ریپورتاژ آگهی، متن در صورت طیف وسیعی از رسانه‌ های آفلاین و آنلاین منتشر می‌ شود. ریپورتاژ آگهی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می ‌کنیم:

  • افزایش دیده ‌شدن

همان‌ طور که اشاره کردیم جامعیت ریپورتاژ آگهی فراگیر است. یعنی شما می ‌توانید محتوای خود را در سایت ‌های پرمخاطب و پربازدید، رسانه‌ های مکتوب، شبکه‌ های اجتماعی و… منتشر کنید تا بتوانید امکانات خود را به اطلاع طیف وسیعی از مخاطبان برسانید؛ بنابراین می ‌توان گفت انتشار ریپورتاژ آگهی می ‌تواند شانس دیده‌ شدن برند و محصولات شما را تا چندبرابر افزایش دهد.

  • هزینه مناسب

استفاده از ریپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌ ها هزینه مناسب‌ تری دارد. همچنین اگر شما بتوانید یک ریپورتاژ قوی و جذاب تهیه کنید، می‌توانید آن را در کانال ‌های توزیع محتوا منتشر سازی و مخاطبان بیشتری را به خود جذب نمایید. در نتیجه؛ شما می‌ توانید با صرف هزینه مناسب پیام خود را به گوش مخاطبان بسیار زیادی برسانید.

  • امکان برندسازی و افزایش اعتبار برند

یکی از مهم ‌ترین مزایای انتشار ریپورتاژ آگهی در کانال‌ های پرمخاطب این است که شما می‌ توانید برند خود را بسازید. این موضوع می‌ تواند موجب افزایش اعتبار برند شما شود.

  • بهبود سئو

انتشار رپورتاژ آگهی یکی از روش‌ های عالی و تأثیرگذار در گرفتن بک ‌لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. زیرا؛ زمانی که شما ریپورتاژ خود را در یک سایت پرمخاطب منتشر می‌ کنید، می‌ توانید روی کلمات کلیدی مورد نظر خود لینک دهید و از یک سایت معتبر لینک فالو داشته باشید.

  • برای همه مناسب است

یکی دیگر از مزیت‌ های مهم ریپورتاژ خبری این است که فرقی ندارد شما صاحب یک کسب ‌و کار کوچک یا بزرگ باشید، درهرصورت می ‌توانید با اهداف مختلف از ریپورتاژ آگهی استفاده کنید. آنچه اهمیت دارد این است که شما می ‌توانید با یک ریپورتاژ آگهی قوی، خدمات یا محصولات خود را به اطلاع مخاطبان بسیار زیادی برسانید.

معرفی تریبون

  • نقش تولید محتوا در تریبون

در سال‌ های اخیر تولید محتوا به یک اصل بنیادی و جدانشدنی از کسب‌ و کار تبدیل شده است. می ‌توان تولید محتوا را یک استراتژی طولانی ‌مدت که می‌ تواند همواره در قالب‌ های مختلف مانند ویدیو، ایمیل، محتوای شبکه‌ های اجتماعی و… قابل ‌مشاهده است، معرفی کنیم. از طرف دیگر در تریبون بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد. ازاین‌ رو فعالیت یک فرد خلاق و با انگیزه که به تولید محتوا تسلط دارد، می ‌تواند تیم تریبون را تکمیل سازد.

خدمات تریبون

تریبون می ‌تواند علاوه بر انتشار ریپورتاژ آگهی خدمات دیگری را نیز ارائه دهند. خدمات مواردی از قبیل زیر هستند:

  • خرید ریپورتاژ

با استفاده از تریبون ریپورتاژ آگهی خود را در بیش از ۱۵۰۰ رسانه معتبر ایران منتشر کنید.

  • نردبون

شما با استفاده از این خدمات تریبون می ‌توانید کلمات کلیدی را کاملاً راحت و به ‌صورت دقیق رصد کنید.

  • تبلیغات در پادکست

جدید ترین محصول تریبون اسپانسرینگ یا تبلیغات در پادکست است. شما با استفاده از این خدمات می‌ توانید در کانال‌ های تبلیغاتی بکر و پربازده کسب ‌و کار خود را بهتر معرفی کنید.

  • خدمات تولید محتوا

شما با استفاده از پلتفرم تریبون می ‌توانید در کمترین زمان بالاترین کیفیت را تجربه کنید.

  • فروش بک ‌لینک

دریافت لینک معتبر از صفحات ارزشمند گوگل

معرفی تریبون

اهمیت تریبون جهت خرید ریپورتاژ آگهی

شاید این پرسش برای شما مطرح شود چرا تریبون برای خرید ریپورتاژ آگهی بهترین انتخاب است؟ می ‌توانیم دلایل این انتخاب را موارد زیر ذکر کنیم:

  • امکان نمایش بیشتر با ویترین‌ های خبری
  • جلوگیری از اتلاف زمان با ارزش شما
  • رصد اتوماتیک دائمی بودن لینک‌ ها
  • همراهی شما در تولید محتوا
  • ارتباط سالم و هدفمند با رسانه‌ ها
  • سیستم گزارش ‌دهی دقیق
  • کسب اطمینان از سلامت لینک‌ های دریافت شده
  • مقرون‌ به‌ صرفه بودن هزینه انتشار
  • انتشار به‌ موقع و سریع ریپورتاژ آگهی

با تریبون از ریپورتاژ خبری خود مطلع شوید

یکی از مشکلاتی که همیشه در انتشار ریپورتاژهای آگهی وجود دارد، نو ایندکس شدن ریپورتاژ، تغییر محتوا و نو فالو شدن لینک انکر تکست ‌ها است. اما شما با استفاده از پلتفرم عمومی تریبون که کاملاً رایگان نیز است، می ‌توانید لحظه‌ به ‌لحظه از ریپورتاژ خود با خبر شوید. همچنین می‌ توانید گزارش ‌های خود را مطابق میل خود به ‌صورت ماهانه، روزانه یا هفتگی دریافت کنید.

همراهی متخصصان تریبون با شما

بهتر است این نکته را بدانید که شما می ‌توانید همواره همراهی متخصصان حرفه‌ ای تریبون را دریافت کنید تا از کمپین ریپورتاژ آگهی خود نتیجه بهتری را مشاهده کنید. متخصصین تریبون جزئیات و هماهنگی‌ هایی که به هر رسانه مربوط می‌ شود را برای شما پیگیری می‌ کنند و همواره همراه شما هستند تا مشغله فکری شما را به حداقل برسانند. جهت برقراری ارتباط با این متخصصین کاردانی توانید با شماره تماس‌ های درج شده تماس بگیرید.

جمع ‌بندی

در دنیای رقابت امروزه، تبلیغات اهمیت بسیار زیادی یافته است و دیگر نمی‌ توان از روش‌ های قدیمی و منسوخ تبلیغات نمود؛ زیرا استفاده تنهایی از این روش‌ ها نمی ‌تواند یک فضای رقابتی عالی برای کسب‌وکار باشد. اما از آنجایی‌ که هماهنگی با وب‌سایت‌ های مختلف اقدامی وقت‌ گیر و دشوار است، پلتفرم‌ هایی وجود دارند که می‌ توان از آن ها جهت انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کرد. تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و تلاش می‌ کند مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین قیمت ‌ها را در اختیار کسب ‌و کارها قرار دهد و پکیج‌های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای را طراحی نماید. همچنین شما با استفاده از تریبون می ‌توانید تبلیغات خود را در پادکست‌ های پرمخاطب فارسی منتشر سازید. تیم سامانه فعال شده دارای ۶ سال سابقه درخشان فعالیت در حوزه سئو و محتوا است. این تیم توانسته با بزرگ ‌ترین مجموعه‌ های ایرانی همکاری کند. متخصصین این تیم  شعار ما به دنبال سود نیستیم، ما به دنبال همکاری هستیم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ اند. پس اگر شما به فکر گسترش کسب‌ و کار آنلاین خود هستید، ما در سامانه فعال شده می ‌توانیم پر تلاش از آن حمایت کنیم.

4.8/5 - (6 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • علی 2 سال پیش

    یکم قیمتاش بالاس فقط والا بستر خوبی فراهم کرده حقیقتا

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید