تهران، بلوار ارتش، خیابان ابوالفضل صمیع ۰۲۱۷۷۷۰۰۰۱۲
حساب کاربری
×

رپورتاژ آگهی

خانه » محصول » رپورتاژ آگهی

۸۰۰,۰۰۰ تومان۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سامانه فعال شده با فعالیتی که در زمینه‌ی سئو دارد اهمیت ایجاد ترافیک برای وب‌سایت را می‌داند و برای این منظور خدماتی را ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات نوشتن و توزیع رپورتاژ آگهی است.

پاک کردن
شناسه محصول: 863603 دسته:

رپورتاژ آگهی، شما را در سئو هوشمند می‌کند

به‌نظر می‌رسد فعالیت در بستر اینترنت و ارائه‌ی محصول و خدمات بدون ارتباط با وب‌سایت‌های دیگر ممکن نیست. این ارتباط موجب همکاری می‌شود و با آن آشنایی بیشتری با فضای اینترنت پیدا می‌کنیم.
در فضای اینترنت شاید نتوان با همه روابط دوستانه برقرار کرد ولی این نمی‌تواند تلاش ما را محدود کند. ما می می‌توانیم با استفاده از ابزارهای تبلغیاتی، در محیط وب‌سایت‌های دیگر حضور پیدا کنیم و از آنها بک‌لینک بگیریم؛ هرچند برای آن هزینه شود.
وقتی می‌خواهیم برای وب‌سایت خود ترافیک نسبی ایجاد کنیم تا به آینده‌ی سئو امیدوارتر شویم استفاده از تبلغیات روش مناسبی به‌نظر می‌آید تا ما را در بستر اینترنت معرفی کند. در این بین رپورتاژ آگهی روش زیرکانه‌ای برای استفاده از قدرت تبلیغات است.

 

رپورتاژ آگهی و سئو

رپورتاژ آگهی نوعی تبلغیات است که در آن به‌صورت هوشمند با مخاطب صحبت می‌کنیم؛ به او نشان می‌دهیم که نیازی وجود دارد و برای رفع آن روش‌هایی را می‌توان انتخاب کرد. ما با دلیل و منطق مخاطب را به روشی که برای برطرف کردن نیاز او پیشنهاد می‌دهیم هدایت می‌کنیم. در رپورتاژ آگهی سودمندی کالا و خدمات ما اثبات می‌شود.
وب‌سایت حرفه‌ای خود را که با رعایت کامل سئو طراحی شده است در دسترس موتورهای جستجو قرار می‌دهیم؛ خزش ربات‌های موتور جستجو در وب‌سایت شروع می‌شود و جستجوگر با الگوریتم‌های خاص خود صفحات را ایندکس می‌کند. این فرآیند بخشی از عملیات سئو است.
بخش مهمی که با دسترسی وب‌سایت در فضای اینترنت شروع می‌شود بازخورد گرفتن از کاربران است. برای این بازخورد لازم است که ترافیکی برای وب‌سایت ما ایجاد شود. با بعضی از وب‌سایت‌ها همکاری داریم و از آنها بک‌لینک دریافت می‌کنیم. احتمالا ً دریافت بک‌لینک محدود در فضای شلوغ اینترنت کافی نیست. تبلیغات راهی است تا ترافیک نسبی را برای وب‌سایت خود ایجاد کنیم.
به‌احتمال زیاد رپورتاژ آگهی را برای محصول و خدمات خود انتخاب می‌کنید. با این روش تبلیغ، خود را در قالب مقاله پنهان می‌کنید و همراه با دلیل و منطق به معرفی محصول و خدمات خود می‌پردازید. اگر محتوایی خوب را برای رپورتاژ آگهی خود تهیه کنید و آن را در یک وب‌سایت معتبر که میزبان رپورتاژ آگهی است قرار دهید ترافیک مناسب برای جلو افتادن در سئو به‌دست می‌آید.
شاید سؤال کنید که برای گرفتن بک‌لینک از روش رپورتاژ آگهی پول پرداخت می‌کنید و احتمالاً موتورهای جستجو این کار ما را تشخیص می‌دهند. با این حال چرا به استفاده از این روش پولی توصیه می‌شود؟

رپورتاژ آگهی روش زیرکانه‌ای برای تبلیغ است که به‌صورت مستقیم هدف خود را برای موتورهای جستجو نشان نمی‌دهد. در این روش ترفندهایی وجود دارد که با آنها می‌توان به‌طور مطلوب از این روش تبلیغاتی برای بهبود سئو استفاده کرد.

 

لینک nofollow
اگر فرض کنیم که موتورهای جستجو متوجه شده‌اند که بک‌لینک‌های دریافتی شما پولی است و برای آن هزینه می‌شود می‌توان آنها را nofollow کرد.
وقتی پس از استفاده از رپورتاژ آگهی، با ابزارهای آنالیز سئو متوجه می‌شویم که گوگل ترفند ما را تشخیص داده است از وب‌سایت‌های میزبان می‌خواهیم بک‌لینک‌هایی را که به ما می‌دهند nofollow کنند.

 

برند ما با برند سایت میزبان برای رپورتاژ آگهی همخوانی دارد
رپورتاژ آگهی روش مستقیم تبلیغ نیست. برای همین همخوانی برندها در این مورد اهمیت دارد. توصیه می‌شود که در وب‌سایت‌هایی رپورتاژ آگهی خود را قرار دهید که در حوزه‌ی فعالیت شما حضور دارند. با این کار موتورهای جستجو غیرواقعی بودن مقاله‌ای را که به‌صورت پنهانی محصول و خدمات شما را تبلیغ و بک‌لینک‌هایی را برای وب‌سایت شما ایجاد می‌کند تشخیص نمی‌دهد.

 

ترافیک مهم‌تر است
در ابتدای شروع فعالیت وب‌سایت چیزی که بیشترین اهمیت را دارد حضور کاربران در ترافیک سایت است. هدف از فعالیت در بستر اینترنت جذب کاربران زیاد و فروش محصولات و خدمات است. رضایت کاربران زیاد موجب بالا آمدن محتواهای ما در نتایج گوگل می‌شود؛ محتواهایی که اصول سئو در چینش کلمات آنها رعایت می‌شود.
برای دیده شدن و شناخته شدن در بستر اینترنت استفاده از رپورتاژ آگهی ابزار مناسبی است. شاید گوگل تشخیص دهد که برای بک‌لینک‌های دریافتی هزینه کرده‌اید اما در طرف مقابل شما در بستر اینترنت شناخته می‌شوید و کاربران زیادی شما را جستجو می‌کنند. در مسیر سئو شاید نتوان رفتار ایده‌آلی داشت.

 

رپورتاژ آگهی دائمی است

تبلیغ برای دیده شدن است و هزینه‌های خود را دارد. این هزینه‌ها ارزش خود را از دست می‌دهند وقتی اثرات آن موقتی است.
آگهی‌های معمول که دیده می‌شود در چند خط، تصویر یا صدا مزیت‌ها و ویژگی‌های محصول و خدمت مورد نظر را تبلیغ می‌کنند. این روش در کوتاه‌مدت شاید مؤثر است و موجب شناخت برند ما برای کاربران اینترنتی شود اما برای درازمدت لازم است که آن را با محتوای جدید جابه‌جا کنیم زیرا جذابیت آنها مقطعی است.
وقتی ما متن رپورتاژ آگهی را می‌نویسیم درواقع داریم محتوایی تولید می‌کنیم که به شکل مقاله است. یک مقاله حضور دائمی در صفحات وب‌سایت دارد، توسط موتورهای جستجو ایندکس می‌شود و اگر با منطق و دلیل صحبت کند جذابیت خود را در طول زمان حفظ می‌کند؛ جذابیتی که برای سئو ماندگار است.
با رپورتاژ آگهی دیگر نگران شناخته شدن خود در بین کسب‌وکارهای اینترنتی نیستید و هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید ارزش دائمی دارد.
در مقابل بک‌لینک‌های تبلیغی که یک رپورتاژ آگهی برای وب‌سایت ما ایجاد می‌کند دائمی بودن اثرات آن برای شناخته شدن برند ما هم وجود دارد. برای همین برخورد متعادل با تأثیرات رپورتاژ لازم است.

blank

خدمات سامانه فعال شده برای رپورتاژ آگهی

حال که تصمیم گرفته‌اید از ابزار رپورتاژ آگهی برای بهبود ترافیک سایت استفاده کنید بهتر است آن را به تیمی بسپارید که:

  • به سئو آشنا است.
  • برند و مخاطبان شما را به‌خوبی ارزیابی می‌کند.
  • در آن متخصصان رپورتاژ آگهی حضور دارند.
  • ارزیابی خوبی از وب‌سایت‌هایی که از رپورتاژ آگهی میزبانی می‌کنند دارد.

سامانه فعال شده با حضور در فضای سئو و محتوا خدمات خوبی را در زمینه‌ی رپورتاژ آگهی در اختیار می‌گذارد.

 

رپورتاژ آگهی باید سئو شود

تبلیغی بودن رپورتاژ آگهی نباید شما را به اشتباه بیاندازد. شما در واقع می‌خواهید که یک مقاله‌ی تبلیغی را در بستر اینترنت رها کنید. در این مقاله ربات‌های گوگل خزش و آن را در دسته‌ی مربوطه ایندکس می‌کنند. برای ایندکس شدن خوب نیاز دارید که سئو را به‌طور مطلوب در مقاله‌ی خود رعایت کنید.
در متن رپورتاژ آگهی به وب‌سایت ما به‌تعداد مناسب لینک داده می‌شود. مهم است که در عبارت انکرتکست برای لینک‌دهی کلمه‌ی کلیدی کانونی در صفحه‌ی مقصد به‌کار رود. رعایت این مورد برای بهینه شدن رپورتاژ برای موتور جستجو احتمالاً بیشترین اهمیت را دارد.
وقتی رپورتاژ آگهی خود را به سامانه فعال شده می‌سپارید نگرانی در مورد سئو ندارید زیرا محور فعالیت‌های این سامانه بهینه کردن وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو است.

 

اهمیت برند و شناخت مخاطب در تهیه‌ی رپورتاژ آگهی

برند مسیر فعالیت‌ها و رفتارهای شما را نشان می‌دهد. وقتی برای رپورتاژ آگهی متن شما توسط سامانه فعال شده نوشته می‌شود کاربر به‌صورتی به‌سمت محصول و خدمات مورد نظر راهنمایی می‌شود که رفتار برند شما را احساس می‌کند.
پرسونا و مخاطب در هنگام تبلیغ کردن اهمیت زیادی دارد و رپورتاژ آگهی از این قاعده مستثنی نیست. لازم است که زبان محتوای رپورتاژ به‌راحتی بتواند با مخاطب خود حرف بزند.

 

نوشتن رپورتاژ آگهی تخصصی است

از نویسنده‌ای که متن رپورتاژآگهی خود را به او می‌سپارید بخواهید که در مورد یونیک بودن محتوا دقت کند. شما دارید هزینه می‌کنید و باید در موتورهای جستجو به رتبه‌ی مناسب برسید. شناسایی کپی بودن یک محتوا باعث ریزش اعتبار آن می‌شود.
نوشتن رپورتاژ به‌گونه‌ای است که باید تبلیغ در آن احساس نشود. بلکه مخاطب احساس کند که کالا و خدمات شما واقعاً نیازی را برطرف می‌کند.
عنوانی که رپورتاژ آگهی دارد جذاب است اما ماهیت تبلیغی ندارد. عنوان جذاب برای به‌دست آوردن توجه مخاطب و نتیجه گرفتن از رعایت سئو در رپورتاژ لازم است.
نویسنده‌ی متخصص، با عنوان جذاب متن رپورتاژ آگهی را شروع می‌کند و با یک مقدمه‌ی خوب ادامه می‌دهد. مقدمه‌ی رپورتاژ طوری است که اشتیاق مخاطب را برای ادامه دادن در متن حفظ می‌کند.
در متن رپورتاژ آگهی کلمات به‌گونه‌ای چیده می‌شوند که مخاطب احساس نمی‌کند کالا یا خدمات شما به او تحمیل می‌شود. در اینجا تکنیک خاصی لازم است که تنها از عهده‌ی متخصصان رپورتاژ آگهی برمی‌آید.
رپورتاژ آگهی مثل یک مقاله‌ی معمولی نیست. بلکه به‌طور زیرکانه و هدفمند در مقاله خود را پنهان می‌کند؛ دارای سئوی قوی است و تبلیغ خود را هم انجام می‌دهد.
نویسنده‌هایی که در سامانه فعال شده محتوای رپورتاژ آگهی را تهیه می‌کنند تجربه و تخصص کافی در این زمینه را دارند.

 

ارزیابی وب‌سایت‌های میزبان برای رپورتاژ آگهی

وب‌سایت‌های مختلفی از رپورتاژ آگهی شما میزبانی می‌کنند اما نمی‌توان همه‌ی آنها را برای قرار دادن متن خود انتخاب کرد؛ هرچند که اعتبار زیادی دارند.
برند وب‌سایت میزبان اهمیت زیادی دارد. همخوانی برند شما با برندی که از رپورتاژ آگهی شما میزبانی می‌کند مهم است. این همخوانی باعث می‌شود که موتورهای جستجو به‌راحتی نتوانند متوجه ترفند زیرکانه‌ی شما برای پیشی گرفتن در سئو بیافتند.

سبک و سیاق محتواهایی که وب‌سایت میزبان دارد هم خیلی مهم است. سامانه فعال شده متن رپورتاژ آگهی شما را طوری می‌نویسد که انگار وب‌سایت میزبان واقعاً لینک‌های واقعی follow به سایت شما می‌دهد.

 

رپورتاژ آگهی سامانه فعال شده سئوی شما را هوشمند می‌کند

استفاده از رپورتاژ آگهی برای بهینه شدن وب‌سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو روشی هوشمند است. رپورتاژ آگهی مزایای خود را دارد و نقاط ضعف آن را هم می‌توان مدیریت کرد. با استفاده از این روش تبلیغاتی محصول و خدمت خود را به‌صورت یک مقاله‌ی منطقی معرفی می‌کنیم.
استفاده از رپورتاژ آگهی برای سوءاستفاده از کاربر نیست و محتواهای رپورتاژ در بستر اینترنت برای او معرفی می‌شوند بلکه هدف از آن استفاده از فرصت همکاری برای بالا رفتن در صفحه‌ی اول نتایج گوگل است.

سامانه فعال شده سعی دارد که خدمات جامعی را در زمینه‌ی سئو ارائه دهد. با استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی این سامانه هوشمندی خود را در زمینه‌ی بهینه کردن وب‌سایت نشان می‌دهید.

پشتیبانی

به مدت دو ماه پشتیبانی رایگان

وب سایت های تحت پوشش

تسنیم نیوز, ایسنا, ایرنا, مهرنیوز, تبیان, خبرگذاری فارس, خبرآنلاین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رپورتاژ آگهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…