تولید محتوا پزشکی

برای ثبت درخواست اطلاع رسانی هنگام موجودی ، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

ورود به حساب کاربری
تولید محتوا پزشکی

تولید محتوا پزشکی

تضمین بهترین کیفیت
دسته‌بندی تولید محتوا
1نظر5.00

اگر به دنبال افزایش بازدید و بهبود سئو وب سایت خود هستید پیشنهاد ما به شما تولید محتوا تخصصی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است

  • مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا
  • ارائه استراتژي تولید محتوا پزشکی
  • بارگزاری رایگان محتوا در وب سایت
  • پشتیبانی رایگان و ارائه گزارش
مشاوره رایگان

ارتباط با مشاوران فعال شده : ۰۲۱۷۷۷۱۶۵۷۹

نقد و بررسی اجمالی

در دنیای امروز که علوم پزشکی Medicine به طور چشمگیری رشد می‌کند، تولید محتوا پزشکی بسیار مهم است. توجه داشته باشید که تولید محتوا پزشکی با کیفیت برای بسیاری از مراکز بهداشتی و پزشکی حائز اهمیت است. مراکز مختلف سعی می‌کنند که محتوای با کیفیت و مرغوب را در اختیار مشتریان قرار دهند. قطعاً اگر محتوای درجه یک تولید نکنند، از بسیاری از مراکز عقب خواهند افتاد. همه ما می‌دانیم یکی از دلایل پیشرفت و افزایش مشتری تولید محتوای عالی است. امروزه تولید محتوای با کیفیت در رشته‌های مختلف بسیار مهم است.

تولید محتوا در حوزه پزشکی و سلامت از این قائده مستثنی نیست. تولید محتوا پزشکی که از نظر علمی تایید شده و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار باشد می‌تواند یک تبلیغ بسیار پر بازده برای شما به حساب بیاد. اگر شما می خواهید که تولید محتوا پزشکی انجام دهید باید اصولی را رعایت کنید. خوشبختانه سامانه فعال شده با تکیه بر کارشناسان تولید محتوا و با دارا بودن بهترین مشاوران تولید محتوا بر اساس اصول سئو تا کنون موفق به تولید محتوای پزشکی برای بسیاری از پزشکان زبر دست ایران زمین شده است.

اصول جذب مخاطب برای تولید محتوای پزشکی

در تولید محتوای پزشکی اصول و قوانینی وجود دارد که شما با رعایت آنها می‌توانید مخاطب را جذب کنید. توجه داشته باشید که کسب اعتماد مخاطب در تولید این نوع محتوا بسیار مهم است. اگر مخاطبان به شما اعتماد نکنند قطعاً نمی‌توانند از آن محتوا استفاده کنند و نتیجه خوبی بگیرند. پس حتماً در نوشتن تولید محتوای پزشکی این اصول را رعایت کنید تا بتوانید اعتماد مخاطب خود را جذب کنید. اکنون شما را با مهم‌ترین اصول و قوانین جذب مخاطب برای تولید محتوای پزشکی آشنا می‌کنیم.

ذکر نویسنده یا منبع محتوا

توجه داشته باشید که تولید محتوای پزشکی بسیار تخصصی است. افرادی که دست به تولید محتوای پزشکی می ‌زنند باید در این زمینه اطلاعات کافی و زیادی داشته باشند. سعی کنید حتما از افراد دانا برای نوشتن این محتواها استفاده کنید. اگر شما این مقالات را از منابع دیگر ترجمه و استفاده می‌ کنید حتما نام آن منبع را در مقاله خود ذکر کنید. بسیاری از پزشکان در زمینه تولید محتوای پزشکی فعالیت می‌کنند.

اگر نویسنده محتوا یک پزشک یا فرد متخصص در این زمینه می باشد بهتر است در مقاله حتماً نام آن را ذکر کنید. برای بازدهی بالاتر می‌ توانید تخصص آن را در مقاله توضیح دهید و عکس آن فرد را درون محتوا بگذارید. افرادی که از محتوای پزشکی استفاده می ‌کنند باید از صحت آن مطمئن باشند. برای اطمینان مخاطب شما می‌ توانید نام نویسنده را ذکر کنید. این امر سبب دو چندان شدن اعتماد مخاطب به محتوای پزشکی شما خواهد شد.

نکته ‌ای که در استفاده از محتواهای ترجمه شده وجود دارد این است که حتماً باید ترجمه آن محتوا به صورت درست انجام شده باشد. گاهی در مقاله ‌های ترجمه شده ایراداتی وجود دارد که همین امر سبب بی کیفیت شدن محتوای شما خواهد شد.  پس حتما سعی کنید که از محتوای درست و صحیح استفاده کنید. شما می ‌توانید حتی نام آن مقاله را نیز در محتوای خود ذکر کنید و اعتماد مخاطب را جلب کنید. ذکر منبع در محتوایی پزشکی بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از نتایج دانشمندان

هر روزه دانشمندان بسیاری بر روی موضوع‌ های متنوعی کار می ‌کنند. اگر شما در زمینه خاصی تولید محتوا پزشکی می‌ کنید پس می‌ توانید از نتایج آزمایش ‌های این دانشمندان استفاده کنید. جالب است که بدانید  نتایج این آزمایش‌ ها می ‌تواند به مخاطب شما بسیار کمک کند. اگر قصد استفاده از این نتایج را دارید تحقیق کنید که این اطلاعات دقیق باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که حتماً در محتوای پزشکی خود ذکر کنید که بر اساس آزمایش‌ های این دانشمندان ما این محتوا را نوشتم.

اگر آزمایش ‌هایی که از ‌آن‌ ها استفاده می‌ کنید هنوز به صورت علمی ثابت نشده و در حال تحقیق هستند. بهتر است که در محتوای خود ذکر کنید که این آزمایش ‌ها هنوز به طور کامل ثابت نشدن و دانشمندان هنوز روی این موضوع در حال تحقیق می ‌باشد. استفاده از نتایج و آزمایش‌ های دانشمندان می‌ تواند برای مخاطب محتوای پزشکی شما بسیار جذاب باشد. اما ذکر صحت این اطلاعات از همه این موارد مهمتر است.

دسترسی راحت به محتوا

امروزه بسیاری از افراد برای سرچ در گوگل و یا انجام کارهای مختلف خود از تلفن همراه استفاده می ‌کنند. اگر محتوای پزشکی انجام می‌ دهید سعی کنید آن را به صورتی تنظیم کنید که امکان دسترسی به آن با تلفن همراه باشد. به عبارت دیگر محتوای خود را در تلفن همراه بهینه سازی کنید.  بهینه سازی محتوا در تلفن همراه می ‌تواند بازده محتوای شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

علاوه بر این افراد زیادی می‌ توانند به این محتوا دسترسی و از آن استفاده کنند. همین امر سبب می‌ شود که امتیاز شما در گوگل بالاتر برود. امروز ساختار گوگل این گونه است که محتواهای سازگار با تلفن همراه را بیشتر در صفحه اول خود نمایش می دهد.  توجه داشته باشید که تولید محتوای مناسب می‌ تواند شما را به صفحه اول گوگل برساند. پس حتماً محتوای پزشکی مناسب برای تلفن همراه تولید کنید.

استفاده از کلمات کلیدی رایج 

اگر شما یک موضوع را در گوگل سرچ کنید.  متوجه خواهید شد که گوگل پیشنهادهای دیگری نیز برای شما می ‌آورد. این پیشنهاد‌ها نشان می ‌دهد که کاربران به دنبال این موضوع بودند و از این کلمات نیز استفاده کردند. یا به نحوی دنبال این کلمات نیز بودهاند. شما می‌ توانید از این کلمات بسیار بهره بگیرید. اگر شما از کلماتی که با سرچ در گوگل به آنها دست می ‌یابید استفاده کنید سبب می‌ شوند محتوای پزشکی شما ارزش بالاتری پیدا کند.

استفاده از این کلمات سبب می‌ شود اگر کاربری به دنبال همچنین محتوای پزشکی باشد اولین محتوایی که گوگل برای آن در صفحه اول خود نمایش می‌دهد محتوای پزشکی شما باشد. استفاده از این شیوه و کلمات بسیار راحت است اما توجه داشته باشید همین کار راحت به طور چشمگیری می ‌تواند ارزش محتوای پزشکی شما را بالا ببرد.

بهره بردن همه متقاضیان

حتماً می‌ دانید افراد مختلفی با سطح علمی متفاوت از محتوای شما استفاده می‌ کنند.  توجه داشته باشید محتوایی پزشکی که تولید ‌می ‌کنید این ویژگی را داشته باشد که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. فردی که محتوای شما را می‌ خواند ممکن است پزشک باشد و یا یک فرد عادی که هیچ تخصصی ندارد. اما نوشتن محتوایی پزشکی باید این گونه باشد که همه افراد بتوانند به اطلاعات جامع و دقیقی  از آن موضوع دست پیدا کنند.  پس حتماً محتوای پزشکی خود را به گونه ای بنویسید که همه افراد بتوانند از آن بهره ببرند و نیاز خود را برطرف کنند.

بیان محتوای پزشکی

حتماً از بیان ساده برای بازگو کردن محتوای پزشکی خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که کاربرانی که می ‌خواهند از محتوای پزشکی بهره بگیرند، سعی می کنند محتواهای روان تر را مطالعه کنند. تحقیقات نشان داده که بسیاری از افرادی که برای خواندن محتوا به سایت مراجعه می ‌کنند بعد از مواجه شدن با کلمات سخت و نامفهوم آن سایت را ترک کردند و دیگر اقدام به خواندن آن محتوا نکردند.

همین مطالعه نکردن محتوا و ترک کردن سریع آن می‌ تواند نتایج منفی در گوگل برای محتوای پزشکی شما داشته باشد. توجه داشته باشید بعد از خروج یکباره کاربران امتیاز شما در گوگل پایین می ‌آید. همین امر سبب می‌ شود دیگر محتوایی پزشکی شما در صفحه اول گوگل قرار نگیرد. پس حتماً محتوای پزشکی را تولید کنید که بیان ساده و گویا داشته باشد. این محتوا در این صورت خواهد توانست مخاطب را جذب کند.

خواندن دیگر محتواهای پزشکی

اگر شما قصد دارید که محتوای خوب و با کیفیتی تولید کنید حتماً باید محتواهای پزشکی را مطالعه کنید. خواندن دیگر محتواهای پزشکی می ‌تواند دید شما را به طور کلی عوض کند. همچنین شما با خواندن محتواهای دیگر با طرز بیان آن‌ها آشنا خواهید شد.  توجه داشته باشید که بالا بردن اطلاعات در تولید محتوا پزشکی بسیار حائز اهمیت است. خواندن و مطالعه می ‌تواند سطح علمی و شما را بسیار بالا ببرد.

اگر شما دیگر محتواهای پزشکی را مطالعه کنید خیلی راحت تر می ‌توانید اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید. نکته حائز اهمیت این است که خواندن محتواهای دیگر به منزله کپی کردن نیست.  شما می توانید محتواها را مطالعه کنید و با استفاده از آنها محتوای درجه ‌یک با بار علمی زیاد به مخاطب خود ارائه دهید. اما توجه داشته باشید که هیچ وقت محتوای شما کپی نباشد. گوگل به طور شدید با کپی کاران برخورد می‌کند. استفاده از کلمات کپی و همچنین محتوای کپی می‌ تواند ارزش محتوای شما را پایین بیاورد.

ایده تولید محتوای پزشکی

حتماً برای تولید محتوا پزشکی باید ایده ‌ای ناب و درجه یک داشته باشید. همه ما می ‌دانیم محتوایی با موضوع جذاب بیشتر می ‌تواند مخاطبان را جذب کند. اگر شما ایده ای برای تولید محتوا پزشکی ندارید، می‌ توانید از افراد دیگر کمک بگیرید. شما می ‌توانید با دیگران مشورت کنید و نظر آنها را بپرسید. حتی می‌ توانید با صحبت کردن در مورد نیاز آن‌ها دست به تولید محتوا پزشکی بزنید.

بر کسی پوشیده نیست که افراد مختلف در زمینه پزشکی نیازهای گوناگونی دارند. می ‌توانید از افراد گوناگون سوال کنید و به ایده ‌های جذابی برسید. توجه داشته باشید که مخاطبان شما همان کاربرانی هستند که سعی دارند اطلاعات جامع و دقیق پیدا کنند. به نوعی تولید محتوای پزشکی شما سبب رفع نیاز کاربران و مخاطبان شما خواهد شد.

استفاده از عکس و ویدیو را فراموش نکنید

قطعاً استفاده از تصویر و ویدیو می‌ تواند کیفیت محتوای شما را به حد چشمگیری بالا ببرد.  شما می ‌توانید از عکس‌ های ناب و مرتبط با موضوع محتوا استفاده کنید. اما نکته‌ ای که بسیار در استفاده از عکس و ویدیوها مهم می باشد، این است که شما این عکس‌ ها را از محتواهای دیگر کپی نکنید. بلکه بهتر است به سایت‌ های جهانی که در زمینه تولید عکس فعالیت می‌ کنند مراجعه کنید و عکس‌ های مورد نیاز را از آن سایت ‌ها بردارید.

حتما توجه کنید که این عکس‌ها هیچگونه اسم و لوگویی نداشته باشند. به نوعی باید فقط مختص محتوای شما باشد. استفاده از عکس مرتبط با موضوع محتوا مهم است. شما می‌ توانید عکس‌ ها را تجزیه و تحلیل کنید و نوشته‌ های مرتبط را در آنها قرار دارد. امکانی جدیدا برای سئو شدن عکس محتوا وجود دارد.

این ویژگی اینگونه است که شما با نوشتن متن زیرنویس برای عکس آن را سئو می‌ کنید. توجه داشته باشید که گوگل عکس‌ های سئو شده را به طور دقیق بررسی می کند. همین امر سبب می ‌شود محتوای شما به صفحه اول گوگل برسد. سئوکردن تصاویر این امکان را می‌ دهد که حتی افراد نابینا بتوانند ذهنیتی از آن تصویر داشته باشد.

در محتوای پزشکی بهتر است از چه عنوان هایی استفاده کنیم؟

برای این که محتوای پزشکی را تولید کنید بهتر است ابتدا نگاهی به موضوع بیندازیم. با توجه به موضوعی که دارید می توانید تیترهای مختلفی را استفاده کنید. اما به صورت کلی در تولید محتوا پزشکی می توان موارد زیر را به کار گرفت:

  • تعریف بیماری
  • انواع بیماری
  • دلایل به وجود آمدن بیماری
  • علائم و نشانه ها
  • عوارض
  • درمان
  • داروها
  • معرفی پزشک

سخن پایانی

امروز سئوی محتوا و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار مهم است. اگر سایت یا محتوای شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد می‌تواند کسب و کار شما را به طور چشمگیری رونق ببخشد. مجموعه شما باید حتماً در فضای کسب و کار اینترنتی پیشتاز باشد. سامانه فعال شده که در زمینه طراحی و خدمات سایت فعالیت می‌کند، می تواند تا پایان تولید انواع محتواهای درخواستی در کنار شما باشد.

همچنین این مجموعه بهترین خدمات را در زمینه سئو به کاربران خود ارائه می‌دهد. اگر شما در زمینه طراحی سایت پزشکی ، بهبود عملکرد سایت، سئو محتوا و سئو سایت پزشکی و مطالب و… نیاز به هرگونه خدماتی داشتید، می ‌توانید از خدمات این سایت بهره بگیرید.

4.5/5 - (8 امتیاز)

مشخصات کلی

پشتیبانی محتوا

آپدیت محتوا

نوع محتوا ⭐️

توضیح محصول, رپورتاژ آگهی, لندینگ پیج, پست وبلاگ و مقاله

زبان محتوا

انگلیسی, فارسی

تولید عکس اختصاصی

متناسب با کلمه کلیدی

تولید FAQ

مناسب سئو

بارگذاری محتوا⭐️

آپلود محتوا به صورت کاملا رایگان

رعایت اصول سئو

اصول H1 , H2 , H3, تکرار کلمه کلیدی, لینک گذاری خارجی, لینک گذاری داخلی, لینگ گذاری رسانه ها

لحن محتوا

رسمی, محاوره ای

رعايت اصول ویراستاری

بازخوانی محتوا و عدم وجود غلط املایی, جلوگیری از هجو و زیادی گویی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
امتیاز محصول
5.00از مجموع 0دیدگاه
پشتیبانی
خدمات
قیمت
همکاری
پیشنهاد
  • سحر محمدی 9 شهریور 1401

    محتوا سفارش دادم به شما قبلا تجربه خوبی داشتم امیدوارم این سری هم رضایت بخش باشه

    • تیم فنی 17 آبان 1401

      عرض ادب و احترام امیدوریم باز هم بتونیم رضایت شما رو جلب کنیم

ارسال نظر برای این محصول
عنوان دیدگاه
ایمیل
متن دیدگاه
جنس
بدنه
کارایی
کیفیت
مقاومت

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید

ورود به حساب کاربری
نیاز به مشاوره دارید ؟

با کارشناسان ما بصورت رایگان گفتگو کنید