معرفی ایران سرور

معرفی ایران سرور

دسته‌بندی‌ها معرفی استارت آپ
نویسنده تیم معرفی
زمان مورد نیاز برای مطالعه 7 دقیقه

اگر به دنبال یک شرکت نمونه در زمینه ارائه خدمات برای راه اندازی هاستینگ خود هستید ایران سرور بهترین گزینه است. ایران سرور در زمینه ارائه هاستینگ سابقه کار طولانی دارد و از بهترین خدمات پس از فروش حمایت می‌کند. این شرکت در حال حاضر به  بیش از ۱۱۰ هزار کاربر با بیش از چهار هزار سرور ارائه خدمات می کند. بخش دیگری از خدمات ایران سرور پشتیبانی ۲۴ ساعته وی از خدمات خود برای مشتریان است. در این مقاله از سامانه فعال شده به طور خلاصه درباره هاست ها توضیح می دهیم و بهترین آن ها را به شما …

اگر به دنبال یک شرکت نمونه در زمینه ارائه خدمات برای راه اندازی هاستینگ خود هستید ایران سرور بهترین گزینه است. ایران سرور در زمینه ارائه هاستینگ سابقه کار طولانی دارد و از بهترین خدمات پس از فروش حمایت می‌کند. این شرکت در حال حاضر به  بیش از ۱۱۰ هزار کاربر با بیش از چهار هزار سرور ارائه خدمات می کند. بخش دیگری از خدمات ایران سرور پشتیبانی ۲۴ ساعته وی از خدمات خود برای مشتریان است. در این مقاله از سامانه فعال شده به طور خلاصه درباره هاست ها توضیح می دهیم و بهترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

بهترین هاست های ایران سرور

اگر بخواهیم درباره انواع هاست ها که توسط ایران سرور ارائه می شود صحبت کنیم، باید بگوییم این هاست ها انواع مختلفی دارند. شما به عنوان یک کاربر برای راه اندازی سایت خود باید پیش از هر اقدامی برای آن هاست تهیه کنید. که این هاست با توجه به نوع سایت شما می تواند هر یک از گزینه های زیر باشد.

  • هاست های وردپرسی و نمایندگی آن
  • هاست های لینوکس و نمایندگی آن
  • هاست ویندوز
  • هاست ابری
  • سرور مجازی
  • هاست بک آپ

همه  این گزینه ها نمونه هایی است که توسط ایران سرور ارائه می‌شود. شما با توجه به اینکه بهترین گزینه برای شما کدام است باید انتخاب کنید. اول از همه باید دقت کنید سایتی که قرار است راه اندازی کنید چه مضمونی دارد و چگونه قرار است اداره شود. تا بتوانید هاست درست را انتخاب و راه اندازی کنید.

انواع وب سرور

  • لایت اسپید
  • انجیل ایکس
  • آپاچی

هاست وردپرس بهترین نمونه از ایران سرور و نمایندگی آن

وقتی یک هاست دارید در واقع از یک شرکت معتبر مانند ایران سرور دریافت نمایندگی کرده اید. دریافت اعتبار از چنین شرکت هایی در صورتی که به صورت درست و اصولی مدیریت شود می تواند درآمد زیادی برای شما به همراه داشته باشد. افرادی که بخواهند چند سایت را با هم اداره کنند و امکانات پیشرفته ای هم در آن‌ها ارائه دهند می‌توانند از هاست استفاده کنند.

حتی افرادی هم وجود دارند که با وجود داشتن سایت و اداره آن اقدام به فروش هاست می‌کنند تا هم بهتر بتوانند سایت خود را مدیریت کنند و هم درآمدی از طريق فروش آن داشته باشند. دادن نمایندگی وردپرس یکی دیگر از امکاناتی است که ایران سرور در اختیار کاربران خود می‌گذارد به گونه ای که این افراد می‌توانند نمایندگی این شرکت را دریافت کرده و اقدام به راه اندازی یک کسب و کار اشتراکی با ایران سرور کنند.

گرفتن نمایندگی ایران سرور از آن جهت توصیه می‌شود که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی اقدام به فروش هاست کنید. در صورتی که هر گونه مشکلی برای مشتریان شما به وجود بیاید ایران سرور پاسخ گویی متناسبی به آن ها ارائه خواهد داد. حال اگر می خواهید به صورت رایگان وردپرس فارسی نصب کنید  این پیوند را دنبال کنید.

معرفی ایران سرور

نمایندگی هاست لیونکس

این گزینه هم از نظر محتوایی درست همانند نمایندگی وردپرس است تنها قرار گرفتن آن بر روی سرور سیستم عامل لینوکس راه اندازی شده است. در نمایندگی لینوکس شما توانایی کار بر روی سیستم قدرتمند کنترل پنل Cpanel را دارید که می توانید با توجه به نیاز مشتری به او میزان فضای دلخواه با امکانات وسیع را ارائه دهید.

در این شرایط شما می توانید به سادگی هاستینگ خود را راه اندازی کنید و به ارائه خدمات به مشتریان خود بپردازید و در عین حال از خدمات گسترده ایران سرور و پشتیبانی بیست و چهار ساعته آن بهره مند شوید. اختیاراتی که به شما داده می‌شود شامل منابع فضای هاست، مدیریت دامین های راه اندازی شده در سایت، فضایی ایمن برای خود و کاربران و دیتابیس می شود. از همین رو می توانیم به شما توصیه کنیم تا نمایندگی هاست لینوکس خود را از طریق ایران سرور راه اندازی کنید. شما از این طريق می توانید کسب درآمد کنید و هاستینگ شخصی خود را در اختیار داشته باشید.

نمایندگی سوم ایران سرور، هاست ویندوز

نمایندگی هاست ویندوز بعد از هاست لینوکس و هاست وردپرس سومین خدمت ارائه شده توسط ایران سرور به شمار می رود. شما می‌توانید به سادگی و تنها با یک کلیک نمایندگی هاست ویندوز خود را از ایران سرور دریافت کنید. و به سرعت آن را تحویل بگیرید.

شما از طریق نمایندگی هاست ویندوز  می تواتید مدیریت يکپارچه تمامی وبسایت ها را به عهده بگیرید در کنار آن اختصاص منابع دلخواه به یک وبسایت و تمامی امکانات مورد نیاز یک هاستینگ در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این نمایندگی شما تنظیمات امنیتی فوق پیشرفته نظیر Anti DDos سخت افزاری و همچنین سادگی در کار با کنترل پنل peleks و ارائه دی ان اس پیشرفته و همچنین پشتیبانی بیست و چهار ساعته را در اختیار دارید.

باید توجه داشته باشید سایت ارائه دهنده اعتبار در زمینه هاستینگ در اینترنت بسیار فراوان است اما همه آن ها دارای اعتبار کافی نیستند و از امنیت برخوردار نیستند. در این زمینه ایران سرور از جمله گزینه های معتبر در زمینه  ارائه خدمات هاستینگ در ایران است. شما می‌توانید از طریق اخذ نمایندگی هاستینگ لینوکس، وردپرس و ویندوز کسب در آمد کنید و هاستینگ خصوصی خود را داشته باشید.

هاست وردپرس

هاست وردپرس روی سیستم عامل لینوکس قرار دارد و جز یکی از محبوب ترین هاست ها در میان مشتریان آن به حساب می آید. اکثر کاربران ایران سرور از سیستم های مدیریتی ورد پرس استفاده می‌کنند.

شرکت های ارائه دهند هاست نظیر ایران سرور از این روش به جهت بالا بردن کیفیت خدمات خود استفاده کنند. در ضمن از آن جایی که این هاست ها در یک فضای مشخص تعبیه نشده اند، بسیار انعطاف پذیر هستند و قابلیت استفاده در اشکال مختلف را دارند. تمام امکاناتی که در یک حساب ورد پرسی وجود دارد قابلیت این را دارد که به سرعت به شما تحویل داده شود. این امکانات از قبل روی هاست پیاده سازی شده اند. ایران سرور روی خدمات وردپرسی خود ووکامرس و هاست پرسا را بر همین قالب ارائه کرده است. در کنار این گزینه ها هاست جوملا نیز وجود دارد.

اگر قصد طراحی سایت از نوع فروشگاهی یا CMS را دارید هاست وردپرسی ایران سرور گزینه مناسبی است. ووکامرس یکی از افزونه های مدیریتی وردپرس است. این افزونه با نصب شدن روی کنترل پنل شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید.

به علاوه گزینه های ذکر شده وردپرس نباید شامل محدودیت PHP باشد. در ضمن برای راه اندازی روی سرور باید باید تنها چند سایت محدود وجود داشته باشد. سیستم باید برای ورد پرس بهینه سازی شده باشد و پشتیبانی سخت افزار به صورت قدرتمند نیز در عملکرد وردپرس تاثیر بسزایی دارد.

معرفی ایران سرور

ایران سرور و هاست لینوکس

به سادگی می‌توان فهمید این نوع از سرور هاست روی لینوکس قرار دارد. افرادی که قصد طراحی سایت با  PHP و HTML و دیگر منابع استاتیک دارند می توانند از این نوع هاست استفاده کنند. نکته مثبت دیگر درباره لینوکس این است که از دیگر سیستم های رایگان مانند وردپرس و جوملا نیز پشتیبانی به عمل می آورد. عده ای از کارکنان دنیای وب دوست دارند سایت آن‌ها از سرعت بسیار بالایی پشتیبانی کند. آن دسته از وب داران که دوست دارند وب‌سایت خود را روی یک فضای میزبانی اسیاتک میزبانی کنند هاست لینوکس بهترین گزینه به شمار می رود.

نکته قابل توجه دیگر بحث پشتیبانی است شما باید به این نکته اهمیت ویژه بدهید که اگر برای هاستینگ شما یا مشتریان آن مشکلی بوجود آمد آیا سرور ارائه دهنده هاستینگ شما اقدام به پشتیبانی می نماید. در غیر این صورت شما چه اقداماتی باید صورت دهید.

وب سرور

در کنار ارائه هاست ها توسط شرکت ایران سرور این شرکت فعالیت های دیگری نیز انجام می دهد. ما تا این قسمت از مطلب سعی نمودیم شما را با چندین هاست و ویژگی های آن آشنا کنیم.

اما برای برطرف نمودن ضعف سایت ها در ذخیره نمودن اطلاعات روز افزون خود و جلوگیری از بروز مشکل کند بودن سرعت لود سایت باید فکر کرد. راه حل های متنوعی برای مقابله با این مشکل وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید برای افزایش سرعت عملکرد سایت از یک وب سرور استفاده نمایید.

وب سرور هایی که در این شرایط می‌ توانند به شما کمک کنند انواع مختلفی دارند. برای نمونه وب سرور لایت اسپید ، وب سرور انجل ایکس و وب سرور آپاچی، گزینه های کمک کننده به شما هستند.

جمع بندی نهایی

ایران سرور همه آن چیزی که برای راه اندازی سایت خود احتیاج دارید را در اختیار دارد و به سادگی می‌تواند به شما ارائه دهد. شما با گرفتن نمایندگی هر یک از هاست های ذکر شده می‌توانید هاستینگ خود را داشته باشید. و به سادگی از این راه کسب در آمد کنید. دریافت یک هاستینگ مناسب و کار آمد از یک سرور مطمئن مانند ایران سرور می تواند با وجود داشتن پشتیبانی قوی خیال آسوده برای ما داشته باشد. از طرفی این پشتیبانی شامل کسانی که مستقیم از خود سرور خرید نکرده اند و مشتری تیم سامانه فعال شده بوده اند نیز می شود. از این که تا پایان ما را همراهی کردید از شما سپاس گزاریم.

4.8/5 - (5 امتیاز)
مقالات مرتبط
دیدگاه کاربران
  • تیم تحریریه 2 سال پیش
    مدیر سایت

    با سلام احترام خیلی خوشحال هستیم که از تخفیف ما استفاده کردین موفق باشید

  • امیررضا 2 سال پیش

    خیلی ممنونم ازتون کد تخفیف خوبی بود

  • ساناز سالاری 2 سال پیش

    دمتون گرم بابت کد تخفیفی که ارائه کردین من ۱۵ درصد تخفیف از ایران سرور گرفتم مممنونم

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید