شرکت های بازرگانی در واقع مجموعه های تجاری هستند که در زمینه خرید و فروش کالا، صادرات و واردات فعالیت دارند. در حال حاضر اکثر مجموعه های تجاری برای گسترش خدمت رسانی، وب سایت اختصاصی طراحی می کنند. در این وب سایت ها مطالبی مانند حوزه فعالیت سایت، نوع محصولات، قیمت کالاها، چگونگی برقراری ارتباط با فروشندگان و… قرار می گیرند. وجود چنین فضایی شرایط خدمت رسانی بهتری را مهیا می کند؛ در نتیجه فروش محصول افزایش خواهد یافت.
تا اینجا درباره اهمیت وب سایت در گسترش فعالیت های بازرگانی صحبت شد. اما آیا هر وب سایت بازرگانی، قادر است نقش مثبتی در فروش داشته باشد؟ هنگام پاسخ دهی به این سوال، نقش سئو
Search Engine Optimization و اهمیت آن مشخص می شود. منظور از سئو کردن سایت، به کارگیری یک سری ترفند است که به موجب آن می توان سطح سایت را ارتقاء داد، مخاطبان بیشتری را جذب کرد و در نتیجه برنده رقابت تبلیغات و فروش اینترنتی شد. استفاده از خدمات مجموعه هایی مانند سامانه فعال شده می تواند شما را به تحقق این هدف نزدیک تر کند. متخصصان سئو در سامانه فعال شده، از میان حرفه ای ترین متخصصان این حوزه انتخاب شده اند؛ در نتیجه فرایند سئو سازی سایت بازرگانی با توجه به قواعد کلی سئو و مهم ترین قواعد برای ارتقاء سایت بازرگانی انجام می شود.
اهمیت سئو برای افزایش فروش سایت بازرگانی
قرار گرفتن در نتایج اولیه جستجو، مهمترین هدف هر وب سایت بازرگانی است. به هر میزان که وب سایت بازرگانی عملکرد بهتری در نتایج جستجو داشته باشد، بازدیدکنندگان بیشتری جذب خواهند شد؛ در نتیجه این مسئله، میزان مخاطبان و مشتریان احتمالی وب سایت افزایش خواهند یافت.
زمانی که مخاطبان یک واژه را در گوگل جستجو می کنند، هزاران سایت در نتیجه این جستجو نمایش داده خواهد شد. نمایش در نتایج اولیه گوگل مسئله ای است که در افزایش آمار فروش سایت های بازرگانی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. هشتاد درصد کاربران گوگل برای دریافت نتایج مورد نظر به بازدید از سایت های اولیه اکتفا می کنند؛ در نتیجه قرار گرفتن در این جایگاه می تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش شانس فروش کالاها و خدمات سایت بازرگانی داشته باشد.
سامانه فعال شده با اعمال قوانین سئو با حرفه ای ترین روش ها، به ارتقاء رنکینگ سایت بازرگانی کمک خواهد کرد. سئو کاران این مجموعه، به جزئی ترین قواعد و استراتژی های سئو وارد هستند؛ در نتیجه با انتخاب
سامانه فعال شده، بهترین روش های ارتقاء سطح سایت با توجه به حوزه فعالیت سایت و نوع محصولات آن اعمال می شود.
سئو سایت بازرگانی و جذب مخاطب
موفقیت فعالیت های بازرگانی بیش از هر مسئله دیگری در گرو برقراری ارتباط فراگیر و موثر با مخاطبان سراسر دنیا است. گسترده بودن حوزه جغرافیایی مشتریان احتمالی، احتمال فروش را افزایش می دهد. قوانین سئو یکی از راهکارهایی است که با استفاده از آن می توان مخاطبان را از سراسر دنیا به وب سایت خود جذب کرد. اعمال ترفندهای ساده ای مانند کلمات کلیدی و کلماتی که بیشتری سرچ را دارند می تواند به سرعت بازدید سایت را افزایش دهد؛ زیرا جستجوگر به این کلمات حساس است و به سرعت آن ها را شناسایی می کند؛ در نتیجه به تدریج سایت مورد نظر را بیشتر و بیشتر به عنوان نتیجه جستجو نمایش می دهد.
موتورهای جستجو با استفاده از سئو، با میلیون ها وب سایت موجود در اینترنت ارتباط برقرار می کنند. هر چقدر قوانین سئو اصولی تر رعایت شده باشند، موتور جستجو با سهولت بیشتری با آن ارتباط می گیرد. نتیجه این فرایند، ارتقاء سطح رنکینگ و نمایش به عنوان لینک های اولیه جستجو است. سئو سایت نوعی سرمایه بلند مدت به حساب می آید. نتایج این سرمایه گذاری در ابتدا به کندی پیش می روند. اما پس از به بار نشستن تا طولانی مدت سودآور خواهند بود. این به این معنی نیست که پس از ارتقاء سطح رنکینگ دیگر نیازی به رعایت قوانین سئو نیست. بهینه سازی سایت باید در مورد تمام فعالیت های سایت و به صورت دائم رعایت شود.
چند زبانه بودن سایت چه تاثیری در سئو سایت بازرگانی دارد؟
فعالیت بازرگانی بیش از هر چیزی با مخاطب ارتباط دارد؛ در نتیجه جذب مخاطب یا مشتری مهم ترین رسالت وب سایت های بازرگانی است. در صورتی که جغرافیای مخاطبان یک فروشگاه از مرزهای کشوری عبور کند نتایج و سودآوری قابل توجه خواهد بود. استفاده از استراتژی هایی مانند طراحی سایت های چندزبانه می تواند درصد موفقیت در جذب مخاطب بین المللی را افزایش دهد. طراحی سایت چند زبانه با سرویس ترجمه گوگل متفاوت است. کیفیت ترجمه موتورهای جستجو برای افرادی که با زبان مادریشان روبرو هستند، به اندازه کافی رضایت بخش نخواهد کرد؛ در نتیجه برای جذب مخاطب بین المللی بهتر است
طراحی سایت چند زبانه را در دستور کار خود قرار دهید.
هزینه خدمات سئو سایت بازرگانی چقدر است؟
یکی از مهم ترین سوالات بازرگانان، میزان هزینه و تعرفه بهینه سازی سایت بازرگانی است. در پاسخ به این سوال باید به متفاوت بودن عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه سئو سازی اشاره کرد. سئو کردن سایت مجموعه خدماتی است که باید ها و نباید های آن به خواسته مشتری بستگی دارد.
به علاوه این خدمات به نوعی سرمایه بلند مدت هستند که به صرف هزینه هایی نیاز دارد. در نتیجه نباید به خدمات بهینه سازی سایت به عنوان هزینه نگاه کنید. صرف این هزینه ها در آینده سودهای چندین برابر و غیر قابل مقایسه را به دنبال خواهد داشت. پس از اینکه وب سایت توسط موتور جستجو مورد توجه قرار بگیرد، مرحله سخت کار تمام خواهد شد. پس از آن، مسئله نگه داشتن سایت در موقعیت به دست آمده است که نسبت به مراحل اولیه بهینه سازی دردسر کمتری دارد؛ در نتیجه سعی کنید به جای توجه به هزینه ها، به کیفیت خدمات سئو کردن سایت توجه داشته باشید.
رابطه سئو سایت و فروش کالا
مهم ترین هدف گروه های تجاری از بهینه سازی سایت بازرگانی، کسب اعتبار بیشتر در موتورهای جستجو، پس زدن رقبا و در نتیجه کسب آمار فروش بالا است. سئو با توجه به استراتژی هایی که دارد به طور قطعی می تواند این خواسته را محقق کند اما همه بار مسائل مربوط به فروش موفق، بر دوش سئو نیست. بهینه سازی سایت تا یک مرز خاص،
سایت بازرگانی را همراهی می کند. در ادامه فروش به عوامل دیگری مانند بالا بودن کیفیت کالا و خدمات، کسب اعتبار و رضایت مشتری بستگی خواهد داشت که کاملا از حوزه سئو خارج هستند. در صورتی که یک سایت با رنکینگ بالا محصولات بی کیفیت یا تقلبی ارائه کند، وفاداری مشتری و اعتبارش را از دست خواهد داد. ادامه فروش موفق به مسائل و نکات مربوط به تجارت باز می گردد؛ در نتیجه بازرگانان نباید این تصور اشتباه را داشته باشند که تنها با اعمال خدمات سئو می توان به موفقیت تجاری رسید.
سئو سایت بازرگانی باید به چه کسی سپرده شود؟
هنگام برنامه ریزی برای راه اندازی کسب و کار جدید، نکاتی مانند هماهنگی با بازارهای تجاری در سطح جهان در نظر گرفته می شود. در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نفوذ قابل توجه اینترنت در زندگی بشر، استفاده از این فضا برای کسب سود بیشتر بسیار مهم است. بعضی از بازرگانان تصمیم می گیرند که علوم مربوط به کسب و کار اینترنتی را فرا بگیرند. اما عمده آن ها به دلایل مختلف ترجیح می دهند از خدمات متخصصان حوزه سئو استفاده کنند. انتخاب راه دوم نسبت به راه اول، مزایای بیشتری دارد. همانطور که اشاره شد، سئو نوعی سرمایه گذاری بلند مدت است که سایت حتی پس از کسب رنکینگ های بالا نیز به آن نیاز دارد. در نتیجه همراهی یک گروه متخصص در تمام مدت فعالیت می تواند مایه دلگرمی باشد.
اکثر کسب و کارها فقط قسمتی از فعالیت شان را در اینترنت انجام می دهند؛ در نتیجه بازرگانان باید علاوه بر تجارت اینترنتی به مسائل تجارت در دنیای غیرمجازی هم رسیدگی کنند. در این صورت ممکن است به دلایلی مانند کمبود وقت، بهبود سازی سایت به درستی انجام نشود. تیم متخصص
سامانه فعال شده تمام خدمات بهینه سازی سایت بازرگانی در مراحل مختلف را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند و تا زمانی که شما بخواهید همراه شما خواهد بود.
سلام
در حال حاضر کسایی خودشون و سئو کار میدونن که کوچک تربن تجربه خاص و مهمی تو این زمینه ندارن و اوج هنرشون رسوندن یک کلمه کلیدی چند سیلابه به صفحه پنج و شش گوگله ! در حالیکه تیم سئو سایت بازرگانی فعال شده با تجربه زیادی که داشتن به کمتر از صفحه یک و نتایج بالای گوگل رضایت نمیدادن که این برای من بسیار لذت بخش بود