شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی
معرفی ۶ شرکت برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی بسیاری از افراد وقتی نام تولید محتوا را میشنوند، تنها به یاد تولید محتوای سایت و ابزارهای وردپرس و سئو میافتند. اما حقیقت این است که تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی یکی از رایجترین نمونههای تولید محتواست که شرکتهای مختلف برای آن اهمیت بسیار زیادی قائلاند. در تولید محتوای شبکههای اجتماعی باید زمانبندی و نظم دقیقی به خرج داد تا مخاطب بتوان د بر روی محتواهای تولیدی حساب کند و توجهاش جلب شود. دقت در نگارش، ظرافت طراحی در محتواهای تصویری و همچنین تعیین یک زمانبندی مشخص یکی از راههایی است که …
معرفی ۶ شرکت برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی
بسیاری از افراد وقتی نام تولید محتوا را میشنوند، تنها به یاد تولید محتوای سایت و ابزارهای وردپرس و سئو میافتند. اما حقیقت این است که تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی یکی از رایجترین نمونههای تولید محتواست که شرکتهای مختلف برای آن اهمیت بسیار زیادی قائلاند.
در تولید محتوای شبکههای اجتماعی باید زمانبندی و نظم دقیقی به خرج داد تا مخاطب بتوان د بر روی محتواهای تولیدی حساب کند و توجهاش جلب شود.
دقت در نگارش، ظرافت طراحی در محتواهای تصویری و همچنین تعیین یک زمانبندی مشخص یکی از راههایی است که میتوان با استفاده از آنها شبکههای اجتماعی خود را پویا نگه داشت.
از طرفی باید توجه داشته باشید که اگر قصد دارید محتوای متنی یا تصویری تولید کنید، نباید دائما در نوع طراحی تصویر یا نوشتن متن تغییر ایجاد کنید، چراکه این کار باعث میشود مخاطبان دچار سردرگمی شوند و پیج شما را در اولویت لایک و کامنت قرار ندهند.
تصاویر، ویدئوها، لایو یا پخش زندهی رویدادها، اینفوگرافیک، مسابقه و نظرسنجی و همچنین انتشار پستهای مناسبتی با ارزش افزودهی خبری مرسومترین شیوههای تولید محتوا در شبکههای اجتماعی هستند.
حقیقت این است که مخاطبان شبکههای اجتماعی کمی با مخاطبان سایت تفاوت دارند و برخلاف سایتخوانان حرفهای، ترجیح میدهند وقت زیادی را برای خواندن یا مطالعهی محتوا صرف نکنند. به همین دلیل بهتر است با آنها به زبان تصویر صحبت کنید تا بتوانید نظر آنها را به محتوای خود جلب کنید.
بنابراین اگر قصد دارید متن بلندی را در شبکههای اجتماعی خود منتشر کنید، بهتر است با کمی صرف وقت و خلاقیت، متن موردنظر را در قالب اسلایدهایی گرافیکی منتشر کنید تا احتمال خواندهشدن مطالب شما بالا برود. معمولا مخاطبان به متنهای بلند کپشن توجه زیادی ندارند و آن را تا آخر دنبال نمیکنند.
ویدئو را شاید بتوان بهترین ابزار برای انتقال پیام محتوا به مخاطب دانست. ویدئو این قابلیت را دارد که اطلاعات موردنظر مخاطب را در کمترین زمان ممکن و بدون صرف وقت اضافه، به او منتقل کند.
بهطور مثال اگر در زمینهی ارزهای دیجیتال کار میکنید و میخواهید آماری از وضعیت ارزهای دیجیتال ارائه کنید، بهتر است آمارهای خود را به جای ارائه در کپشن، بهصورت اینفوگرافیک ارائه کنید تا نظر مخاطب بیشتر جلب شود و آمارها هم بهصورت واضحتری ارائه شوند.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – الو محتوا
الو محتوا بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی خدمات مختلفی به شما ارائه میکند. اینستاگرام که در میان سایر شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی نیز از سایر شبکههای اجتماعی محبوبتر است، در الو محتوا نیز پلنهای قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.
الومحتوا برای انواع کسبوکارهای مختلف، فنون تولید محتوای ویژهای را در نظر گرفته است و مطابق با فعالیت شما میتواند برای شما محتوا تولید کند.
الومحتوا بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی خدمات خود برای اینستاگرام را در سه پلن پایه، پیشرفته و حرفهای عرضه میکند. پلن پایه در ۱۵ پست، پلن پیشرفته با ۳۰ پست و پلن حرفهای با ۶۰ پست برنامههایی است که الومحتوا برای مدیریت محتوای پیج شما درنظر گرفته است. الومحتوا همچنین میتواند بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی، خدمات موشنگرافیک را هم به شما ارائه کند تا به این وسیله بتوانید محتوایی متفاوت را در پیج خود منتشر کنید.
نوشتن کپشن، استفاده از تصاویر جذاب و باکیفیت، استفاده از امکانات مختلف پلتفرم اینستاگرام و سایر روشهای مرسوم، ازجمله مواردی هستند که سایت الومحتوا از آنها برای تولید حرفهای استفاده میکند.الومحتوا در تولید محتوای شبکههای اجتماعی هم به ظرفیتهای کسبوکار شما توجه خواهد کرد و هم به قابلیتهای شبکههای اجتماعی مختلف نظر دارد. با استفادهی حسابشده از قابلیتهای شبکههای اجتماعی، تولید محتوای شما دقیقتر خواهد شد و مخاطبان به پیج شما بیشتر اهمیت خواهند داد.
هشتگگذاری در اینستاگرام چیزی مثل خدمات سئو در گوگل است و استفادهی درست و دقیق از هشتگهای مرتبط و نیمهمرتبط میتواند پیج شما را به افراد بیشتری معرفی کند تا از راه هشتگها بازدید بگیرید و کارآمدی سایت شما افزایش پیدا کند.
الومحتوا بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی برای روند انتشار پستها در صفحهی شما، زمانبندی مشخصی ارائه میکند تا بهوسیلهی آن بتوانید از نظمی حسابشده برخوردار باشید. زمانبندیهای الومحتوا سبب میشود مخاطبان بهاندازه و کافی پیج شما را در اکسپلور و تایملاین خود مشاهده کنند.
الومحتوا برای سرویس ۳۰ پست پیشرفتهی خود مبلغ دو میلیون تومان را درنظر گرفته است و سرویس ۶۰ پست حرفهای را هم به قیمت سه میلیون تومان عرضه کرده است.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – الوکانتنت
دومین شرکت از میان شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی الوکانتنت است. الوکانتنت خدمات خود در محتوا برای شبکههای اجتماعی را در پکیجهایی ویژه ارائه میکند که هر کدام از آنها مشخصات ویژهای دارند.
پکیجهای الوکانتنت متناسب با نوع کسبوکار شما است و در طراحی آنها تلاش شده تا ظرفیتها و کاستیهای کسب وکارها هم درنظر گرفته شود. الوکانتنت بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی، خدمات موردنظر خود را در بستر چهار پلتفرم اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکدین ارائه میکند.
الوکانتنت ادعا میکند که یکی از محاسن تولیدمحتوا در این شرکت، منحصربهفردبودن محتوای تولیدی برای هر مشتری است. در واقع شما میدانید که محتوای تولیدی برای کسبوکار شما، باتوجه به ویژگیهای کسبوکار و ظرفیتهای آن تولید شده است و بر روی یک کسبوکار جدید جوابگو نیست.
خدمات پس از ارائهی محتوا هم در الوکانتنت قابل توجه است و شما میتوانید درصورتی که از محتوای خود رضایت نداشته باشید، درخواست بازنگری دهید. همچنین الوکانتنت تضمین داده است درصورتی که محتوا کپی باشد، تمام هزینهی تولید محتوا را به مشتری بازگرداند.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – یکمحتوا
یکی دیگر از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی سایت یکمحتوا است. سایت یک محتوا که یک سایت تخصصی برای تولید محتوا است میتواند خدمات مختلفی که از یک سایت تولید محتوا انتظار دارید را به شما ارائه کند.
یکمحتوا علاوه بر تولید محتوای شبکههای اجتماعی و سایر محتواهای تبلیغاتی میتواند در مشاورهی تولید محتوا و آموزش این مهارت نیز به شما کمک کند و بهتر است اگر بهدنبال این موضوع هستید از این خدمات استفاده کنید.
یک محتوا علاوه بر تولید محتوای متنی میتواند در تولید محتواهای گرافیکی هم نقش ایفا کند و بهراحتی محتواهای درخواستی شما را انجام دهد. پکیجهای مختلفی در یکمحتوا ارائه میشوند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.
- پکیج تولید محتوا در اینستاگرام: پکیج تولید محتوا در پلتفرم اینستاگرام که ماهانه یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه دارد، شامل ارائهی خدماتی مثل طراحی پست و استوری است. علاوه بر این در پکیج اینستاگرام میتوان گزینههایی مثل کپشننویسی و تولید اینفوگرافیک و موشنگرافیک را هم دریافت کنید. همچنین هشتگگذاری حرفهای در پستهای شما کاری میکند تا مخاطبانی حرفهای و پیگیر جذب صفحهی شما شوند.
- پکیج تولید محتوا در فیسبوک: در پکیج تولید محتوا در فیسبوک، باتوجه به آنکه تولید محتوا در فیسبوک مبتنی بر متن است، پکیج هم بیشتر تمرکز خود را در متن و هشتگگذاری متمرکز کرده است. برای دریافت پکیج تولید محتوا در فیسبوک هم باید ماهانه یک میلیون و پانصد هزار تومان بپردازید.
- تولید محتوا در توییتر: توییتر بهدلیل محدودیت کاراکترهایی که میتوانید از آنها استفاده کنید، همواره یکی از پلتفرمهایی بوده که شرکتهای تولید محتوای مختلف و البته بسیاری از کاربران به آن توجه ویژهای ندارند. اما حقیقت این است که توییتر بعد از اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرمهای تبلیغاتی است که میتوانید از ظرفیتهای آن استفاده کنید.
شما باید بتوانید برای معرفی خود، شرکت و یا خدمات کسبوکارتان در کمترین زمان ممکن متنی کوتاه و تیتروار بنویسید. در توییتر هرچه فعالتر باشید و با خلاقیت بیشتری به تولید محتوا بپردازید، امکان موفقیت شما هم بیشتر خواهد شد. پکیج تولیدمحتوای یکمحتوا ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرج روی دست شما میگذارد. - تولید محتوا در لینکدین: یکمحتوا بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی همچنین میتواند در لینکدین هم تولید محتوا کند. انتشار مقالههای تخصصی، ارائهی اینفوگرافیک در زمینههای مختلف و خدمات اینچنینی ازجمله خدماتی هستند که در پکیج تولید محتوای لینکدین استفاده میشوند. هزینهی پکیج تولید محتوا در لینکدین هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
- تولیدمحتوا در کانال تلگرام: از زمانی که تلگرام قابلیت ایجاد کانالهای خصوصی و عمومی را به ویژگیهای خود اضافه کرد، افراد مختلف و همچنین آنلاینشاپها اقدام به راهاندازی کانالهای تلگرامی کردند. کانال تلگرام بهدلیل امکان راحتتر نوشتن میتواند محل خوبی برای معرفی محصولات مختلف این شرکت باشد. پکیج تولید محتوا در تلگرام هم هزینهای معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان روی دست شما میگذارد.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – دنیپر
دنیپر چهارمین سایت از میان شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی است که حوزهی فعالیتاش در زمینهی جذب مخاطب در پلتفرم اجتماعی اینستاگرام است.
دنیپر میتواند با دریافت یک هزینهی معقول به شما تقویمی برای تولید محتوای اینستاگرامی ارائه میکند. همچنین تولید هشتگهای مناسب با پست نیز یکی از خدماتی است که در مجموعهی دنیپر ارائه میشود. طراحی اختصاصی پست و در ادامه طراحی در اختصاصی استوری ازجمله دیگر خدمات دنیپر است. کل پکیج خدمات اینستاگرام بر روی هم حدود یک میلیون و ۸۰۰ برای شما خرج بر میدارد.
تمامی شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی میدانند که مانور بر اینستاگرام چقدر مهم است و چقدر باید برای بالاآوردن پیجهای مختلف تلاش شود. دنیپر میتواند محتواهای درخواستی شما را در قالب زبانهای فارسی و انگلیسی ارائه کند. البته باید توجه داشته باشید که تولید محتوای انگلیسی در دنیپر تقریبا بیش از دو برابر تولید محتوای فارسی خرج بر میدارد.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – رایامارکتینگ
یکی دیگر از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی رایامارکتینگ است. رایامارکتینگ همانطور که در قالب سایر تولیدات متنی – تبلیغی موفق عمل کرده است، در تبلیغات اینستاگرامی هم بسیار موفق است.
رایامارکتینگ میتواند مدیریت اینستاگرام کسبوکار شما را در کنترل خود بگیرد و به خلق تولیدات مختلف، ایدهپردازی برای محتواهای غیرتکراری و خلاقانه و همچنین اجرای کمپینهای مختلف بپردازد.
رایامارکتینگ میتواند تبلیغات کسبوکار شما را بهصورت اختصاصی در قالب متن، بنر یا ویدئو برعهده بگیرد. رایامارکتینگ همچنین با استفاده از نرخ مشارکت مخاطبان یک پیج میتواند مشخص کند که آیا تعداد مخاطبان یک صفحه واقعی است یا فیک است. این ویژگی رایامارکتینگ به شما کمک میکند تا تمامی پیجهای پرفالوور را زیرنظر بگیرید و مخاطبان آن را از جوانب مختلف بررسی کنید. با این حال اگر متوجه شوید فالوورهای یک پیج تقلبی است، نباید به آن برای تبلیغ کسبوکارتان اعتماد کنید.
شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی – فارس محتوا
یکی دیگر از شرکتهای برتر تولید محتوای شبکههای اجتماعی فارسمحتوا است. فارس محتوا بهعنوان یکی از شرکتهای برتر تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی، اگرچه خدماتی حرفهای و همهجانبه ارائه نمیکند، اما درصورتی که بخواهید پیج اینستاگرام خود را تا حد معقولی بالا بیاورید، میتواند به شما کمک کند.
فارسمحتوا برای هر مطلب هزار کلمهای اینستاگرام مبلغ ۶۰ هزار تومان پیشبینی کرده است که در مقایسه با سایر شرکتها قیمت مناسبی است.
جمعبندی
همانطور که تولیدمحتوا برای شناختهشدن در گوگل مهم است، تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی هم اهمیت بسیار ویژهای دارد. تولید محتوا برای شبکههای اجتماعی درواقع پلی است برای ارتباط بین مخاطبان حرفهای سایت و مخاطبان شبکههای اجتماعی که میتوانید آنها را به هم نزدیک کنید.
شبکههای اجتماعی که بیش از هر شبکهی مجازی دیگری در دسترس عموم قرار دارد، میتواند تاثیر عجیبی بر روی رونق یا عدم رونق یک کسبوکار داشته باشد.
تولید محتوا در اینستاگرام، تولید محتوا در فیسبوک و توییتر و تولید محتوا در لینکدین ازجمله نمونههای تولید محتوای شبکههای اجتماعی هستند که متخصصان این حوزه میتوانند کاری کنند که بهصورت بسیار بهینه از آنها استفاده کنید.
بدون بالاآوردن شبکههای اجتماعی، نمیتوان به رونق کسبوکار امید چندانی داشت. شما باید بتوانید یک پیج جامع طراحی کنید، دائما با مخاطبان خود در ارتباط باشید و نظر آنها را دربارهی خدمات خود جویا شوید. این ارتباط دونفره باعث افزایش اعتماد مخاطب به پیج شما خواهد شد.
درکنار داشتن یک پیج در شبکه اجتماعی داشتن یه سایت نیز اعتبار شما را بالا میبرد. درست مثل یک انلاین شاب که در اینستاگرام فعال است و دارای یک سایت فروشگاهی ست و یا دندانپزشکی که خود را در اینستاگرام معرفی میکند و در سایت دندانپزشکی یا کلینیک خود نوبتدهی را انجام میدهد.
بنابراین فراموش نکنید که تبلیغات در شبکههای اجتماعی همیشه مهم است و گاهی رشد در کسبوکارهای مختلف در گرو فعالیت در این شبکهها است. هرچه در مدیریت شبکههای اجتماعی موفقتر باشید، در جذب مخاطب نیز موفقتر عمل میکنید.
خیلی معرفی خوبی بود ممنون از شما
خیلی معرفی خوبی بود ممنون از شما