سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

روش های افزایش بازدید گوگل

تیم تحریریه
23 تیر 1401
روش های افزایش بازدید گوگل

داشتن وب سایت نقشی مهم در پیشرفت کسب و کار شما دارد. گوگل یکی از بهترین موتورهای جستجو است که به شما کمک می کند بازدید بهتری را به وب سایت خود هدایت کنید. اگر می خواهید بازدید گوگل را بیشتر به وب سایت خود هدایت کنید، باید رتبه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید. با بهبود سئوی خود، بازدید بیشتری را به وب سایت هدایت خواهید کرد. این یک فرصت عالی برای کسب و کار شما است تا بازدید گوگل خود را افزایش دهید.

چگونه رتبه سئوی سایت را برای افزایش بازدید گوگل بهبود دهیم؟

برای اینکه رتبه سئو سایت را به جهت افزودن بازدیدهای گوگل بالا ببرید لازم است تا بهینه سازی هایی را مد نظر قرار دهید. در ادامه با برخی از این موارد آشنا خواهیم شد:

  • ساخت لینک

اگر می خواهید بازدید گوگل بیشتری را در وب سایت کسب و کار خود به دست آورید، باید لینک هایی ایجاد کنید. ساخت لینک در افزایش بازدید گوگل سایتتان و همچنین افزایش رتبه وب سایت نقش مهمی ایفا می کند. دو نوع لینک وجود دارد که باید روی آنها تمرکز نمایید.

  • بک لینک ها

بک لینک ها مجموعه لینک هایی را در بر می گیرند که سایت شما را به سایت های معتبر در زمینه مورد نظرتان پیوند می دهند. با استفاده از این نوع لینک ها و پیوند با سایت های مختلف، بازدید ارزشمندی به صفحه شما هدایت می شود. بک لینک برای بهبود رتبه سئو سایت شما حائز اهمیت بالایی هستند.

هنگامی که بک لینک ایجاد می کنید، کسب و کار خود را به عنوان یک مرجع در زمینه خود معرفی می کنید. این بک لینک ها سیگنالی مثبت به گوگل ارسال می کنند، به آن معنا که سایت شما معتبر و قابل اعتماد است و گوگل رتبه شما را افزایش می دهد؛ بنابراین می توانید بازدید گوگل سایت خود را افزایش دهید.

تولید محتوا، بهترین راهی است که بتوانید بک لینک بسازید. وقتی به تولید محتوایی می پردازید، می توانید از سایت های معتبر دعوت کنید تا محتوای شما را مورد بررسی قرار دهند و ببینند آیا آن را می پسندند یا خیر. اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، ممکن است از محتوای شما به عنوان مرجعی برای محتوای خود استفاده کنند.

این کار فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به بک لینک های بیشتری برای سایت خود دست پیدا کنید. به علاوه، می توانید با سایت های معتبر ارتباط برقرار کرده و از آنها دعوت کنید تا به مطالعه و ارزیابی محتوای شما بپردازند. برای سایت شما و همچنین بهبود رتبه سئو آن، این روش فوق العاده است.

  • لینک های داخلی

علاوه بر بک لینک، لینک های داخلی نیز نقش مهمی در افزایش بازدید گوگل از وب سایت شما به عهده دارند. لینک های داخلی، پیوندهایی هستند که سایت را به صفحات شخصی شما متصل می کنند.

پیوند داخلی را نادیده نگیرید؛ زیرا باعث می‌شود که بازدید از سایت شما به طول بیانجامد. این لینک ها در بازه زمانی طولانی تری در صفحه شما باقی می مانند، چون به طور مستمر روی این لینک ها کلیک می شود. پس سیگنالی مثبت به گوگل ارسال می شود و به آنها اعلام می کند که سایت شما برای مخاطبان تان جالب و جذاب است. اینگونه است که گوگل رتبه سایت شما را ارتقا می دهد؛ بنابراین افراد بیشتری می توانند سایت جالب و جذاب شما را پیدا کنند. این باعث می شود که مخاطبین بیشتری پیدا کنید و راهی عالی برای جذب و افزایش بازدید گوگل به سمت وب سایت شما است.

هنگامی که در سایت خود، لینک ایجاد می کنید، مخاطبان بیشتری را به سمت صفحه خود هدایت می کنید و این فرصت را برای کسب و کار شما فراهم می شود تا بازدید گوگل خود را افزایش دهید.

  • تولید محتوا کنید
پیشنهاد ویژه  بهترین روش لینک سازی

تولید محتوا نقش موثری در رتبه بندی سئو سایت دارد. وقتی محتوا تولید می کنید، دانش خود را با مخاطبان به اشتراک می گذارید. شما اطلاعات ارزشمندی را که آنها در جستجویش هستند در اختیارشان قرار می دهید.

انواع مختلفی از محتوا وجود دارد که می توانید تولید کنید، که شامل کتاب های الکترونیک، وبلاگ ها، اینفوگرافی ها، ویدیو ها و غیره هستند. باید ببینید که مخاطبانتان چه چیزی را می پسندند، به این ترتیب، می توانید محتوایی را تولید کنید که آنها تمایل دارند ببینند.

تولید محتوای منحصر به فرد به جذب مخاطب به سمت وب سایت شما کمک خواهد کرد. کاربران به طور مستمر در پی اطلاعات جدید و پاسخی برای سوالات خود هستند. معمولاً کاربران برای یافتن اطلاعات مفید و مورد نظر خود به گوگل متوسل می شوند و این به دیده شدن سایت شما کمک می کند.

وقتی اطلاعات مفید و تازه ای را به اشتراک می گذارید، افراد را به بازدید از سایت خود ترغیب می کنید. آنها اطلاعات شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و نتیجه می گیرند که آیا به سوالشان پاسخ داده شده است، آیا مطلبی جدید را کشف کرده اند؟ آیا اطلاعات شما نسبت به سایر سایت ها کمک بیشتری به آنها خواهد کرد؟ پس از بررسی اطلاعات ارائه شده، سایت شما را بیشتر کاوش می کنند.

با تولید محتوا و جذب مخاطبان، آنها را به آشنایی با کسب و کار خود تشویق می کنید. ضروری است که محتوای ارائه شده در زمینه تخصصی شما منحصر به فرد و غیر تکراری باشد، به این ترتیب مخاطب هدف خود را تعیین کرده و کسانی را جذب می کنید که به نوعی به زمینه کاری شما علاقمند هستند. از این طریق، بازدید گوگل خود را افزایش می دهید.

ممکن است این مخاطب ها در آن واحد به مشتریان بالفعل تبدیل نشوند، اما کسب و کار شما را فراموش نمی‌ کنند و اطلاعات مفیدی را که به آنها عرضه کرده اید به یاد خواهند داشت. وقتی زمان آن فرا رسید که تبدیل به مشتری واقعی شوند، حتماً کسب و کار شما را نسبت به رقیبانتان در اولویت قرار می دهند؛ زیرا به دانش و اطلاعاتی که به آنها عرضه کرده اید، اعتماد پیدا کرده اند.

پس، تولید محتوا شما را یاری می کند تا به بک لینک هم دست پیدا کنید. به علاوه می توانید محتوای تولید شده را با سایت های معتبر به اشتراک بگذارید. این کار فرصتی را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهد تا بک لینک بیشتری به دست آورید، بازدید گوگل خود را افزایش دهید و در بین رقیبان قدرت بیشتری کسب کنید.

تولید محتوا باعث جذب مخاطبان هدف به سمت سایت شما می شود. مسیری را پیش روی شما قرار می دهد که با روش دیگری دست یافتنی نیست. این امر فرصتی عالی برای افزایش بازدید وب سایت شما و به دست آوردن مخاطب های بیشتر است.

  • بهبود سرعت سایت

تجربه مخاطب در سایت شما عاملی مهم و حیاتی در روند رشد سایت است. حتماً شما هم دوست دارید کاربران تجربه مثبتی در سایت شما داشته باشند و در این میان، سرعت سایت عاملی تعیین کننده در تجربه مثبت کاربر به شمار می رود.

هیچ کاربری نظر مثبتی در مورد مدت زمان انتظار طولانی برای بارگذاری سایت ندارد و تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین سرعتی که امکان پذیر است اطلاعات سایت در اختیارشان قرار بگیرد. چنانچه بارگذاری صفحات سایت شما بیش از حد معمول به طول انجامد، مخاطبتان سایت رقیبی را انتخاب خواهد کرد که به سرعت اهمیت داده است و سپس با فشردن دکمه بک به نتایج جستجوی خود در مرورگر باز می گردند و به سایت رقیب شما سری می زنند. به این شکل، نه تنها نرخ پرش شما را افزایش می دهد، بلکه بر تجربه کلی کاربر در سایت شما تأثیر منفی می گذارد.

پیشنهاد ویژه  بک لینک EDU

به منظور ممانعت از این موقعیت و از دست دادن مخاطبان، لازم است که سرعت سایت خود را بهبود بخشید. Google Page Speed Insights راه حلی برای این مسئله است. با استفاده از این ابزار می توانید تغییراتی در سایت خود لحاظ کنید تا سرعت آن بهبود یابد.

اگر قادر نیستید این تغییرات را شخصاً و به تنهایی اعمال کنید، با صرف هزینه ای اندک از خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در جهت بهبود سرعت سایت استفاده کنید. انجام این کار تضمین می کند که همچنان از مزایای بهبود سرعت سایت خود بهره مند شوید و در عین حال از سایر بخش های سایت کسب و کار خود مراقبت کنید.

وقتی سرعت سایت خود را بهبود بخشید، بازدید گوگل را افزایش داده و کاربران بیشتری را به سوی سایت خود هدایت می کنید؛ به علاوه سئوی سایت شما بهبود می یابد.

  • ویدیوها را وارد بازی کنید

ویدیو عنصری کلیدی در بهبود رتبه سایت شما محسوب می شود؛ بنابراین می توانید بازدید بیشتری در گوگل داشته باشید. با محبوبیت روزافزون یوتیوب، بازاریابی ویدئویی به بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های بازاریابی دیجیتال تبدیل می شود.

تاثیر فیلم ها شگفت انگیز است. طبق آمار، با افزودن ویدئو به سایت خود، می توانید با احتمالی تا 53 برابر در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید. می بینید که به سادگی، و با افزودن یک ویدئو گامی رو به پیشرفت در رتبه سئو خود برداشته اید.

زمانی که صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود، می توانید انواع مختلفی از فیلم ها را تهیه کنید؛ ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای اطلاعاتی یا ویدیوهایی درباره کسب و کار خود ایجاد کنید. این یک فرصت عالی برای ایجاد درک بصری از اطلاعات شما به مخاطبان است.

به طور قطع با این سبک، مخاطبان نیز ویدیو را می پسندند. در واقع، کاربران 10 برابر بیشتر از متن به ویدئو واکنش نشان داده و تاثیر می پذیرند. بنابراین، ویدئو ابزاری بی نظیر در جذب مخاطبان به سایت شما است.

وقتی مخاطبان را جذب صفحه خود می کنید، و آنها را با یک ویدیو وا می دارید که مدت بیشتری وقت در سایت شما صرف کنند، در واقع در حال افزایش سئو خود و افزایش بازدید هستید.

  • بهینه سازی برای موبایل

در دورانی که یک سوم جمعیت زمین به تلفن های هوشمند دسترسی دارند، بهینه سازی سایت برای موبایل، گامی موثر در افزایش بازدید گوگل محسوب می شود. بازدید موبایل 52.2 درصد از سهم بازدید کل وب در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. روز به روز بر تعداد افرادی که جستجوهای خود را در مرورگر گوشی شان انجام می دهند افزوده می شود؛ بنابراین مهم است که سایت خود را با کاربران تلفن همراه تطبیق دهید.

تجربه جستجوی موضوعی در موبایل با تجربه همان جستجو در مرورگر دسکتاپ فرق دارد. فکرش را بکنید که کاربر شما در حال تلاش برای یافتن سایتی در مرورگر گوشی همراه است. آیا سایتی که طراحی کرده اید، می تواند تجربه مثبتی را در اختیار این کاربران قرار دهد؟

خیر. در مرورگر موبایل، کاربران برای کلیک روی هر لینک یا خواندن مطالب باید روی آنها زوم کنند. باید اطمینان حاصل کنید که یافتن مطالب مورد نظر در سایت شما برای آنها آسان است.

بنابراین لازم است به بهینه سازی سایت خود بر اساس نیاز آنها و روی گوشی موبایل دقت کنید؛ زیرا می خواهید کاربران بی توجه به برند گوشی که در دست دارند، تجربه مثبتی را از سایت شما داشته باشند. بکوشید تا کاربر مرورگر های دسکتاپ، تبلت و موبایل، همگی تجربه مثبت و یکسانی از دسترسی به سایت شما داشته باشند.

با استفاده از طراحی واکنش گرا می توانید به این اطمینان دست یابید که کاربر چنین تجربه مثبتی را کسب کرده است. به این روش، سایت شما، مخاطب ها را درگیر سایت کرده و بودن در صفحه شما را ترجیح خواهند داد. وقتی می توانند زمان بیشتری را در صفحه شما صرف کنند، رتبه سئو شما را افزایش می دهند و به شما کمک می کند تا بازدید گوگل بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.

پیشنهاد ویژه  سئو محتوا چیست؟

سخن پایانی

شما چه یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشید و چه یک موسسه آموزشی، دستیابی به بازدید بیشتر وب سایت هدف مشترک بین بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان است. وب سایت شما ویترین فروشگاه آنلاین شماست، جایی که بازدیدکنندگان می توانند در مورد پیشنهادات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، به برند شما اعتماد ایجاد کنند و در نهایت به مشتری تبدیل شوند؛ بنابراین رویکردهای مناسبی برای دیده شدن در گوگل اتخاذ کنید.

در این مطلب از سامانه فعال شده سعی داشتیم تا روش های افزایش بازدید گوگل را برای شما شرح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

4.9/5 - (8 امتیاز)

یک پاسخ به “روش های افزایش بازدید گوگل”

  1. علی گفت:

    دونستن روش های افزایش بازدید گوگل واقعا میتونه خیلی به کار بیاد ممنونم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

سئو چیست ؟ چرا باید به آنالیز سئو سایت اهمیت بدهم؟

سئو چیست ؟ چرا باید به آنالیز سئو سایت اهمیت بدهم؟

سئو چیست؟ چرایی و چگونگی آنالیز سئو وب‌سایت   آنالیز سئو وب‌سایت در دنیای امروز و رقابت در کسب‌وکار، همه ...
تیم تحریریه
05 مهر 1400

سئو تصاویر چیست؟

سئو تصاویر یکی از موضوعات مهم در بهینه سازی صفحات سایت است که باید به آن توجه ...
تیم تحریریه
13 مرداد 1401

آشنایی با روش های سئو ارگانیک

با پیشرفت و گسترش علم در فضای دیجیتال ما شاهد هستیم که بسیاری از کسب و کارها ...
تیم تحریریه
24 مرداد 1401