سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است

ورود و عضویت

×
26%
حراج!

تولید محتوای رپورتاژ

Content‌ Reportage

  • آپدیت رپورتاژ در صورت مشکل
  • ایجاد تصاویر اختصاصی در رپورتاژ
  • مشاوره رایگان با تیم محتوا

499,000 تومان

توضیحات

4.6/5 - (19 امتیاز)

تبلیغات قدیمی خود را به دور بیندازید. دیگر روش های قدیمی برای آگهی های امروزی جواب گو نخواهد بود. دنیای امروزی در حال پیشرفت است و تبلیغات و آگهی نیز در مسیر این پیشرفت قرار گرفته اند؛ به گونه ای که امروزه شاهد روش های مختلفی در این زمینه هستید. یک سؤال بسیار ساده؛ به نظر شما برای تبلیغات باید چکار کرد؟ این سوال به ذهن خیلی افراد صاحب محصولات و خدمات خطور خواهد کرد. اولین قدم این خواهد بود که شما خود را در مسیر پیشرفت قرار دهید و سعی بر آن داشته باشید اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات و روش های صحیح آن بالا ببرید. یک نمونه از تبلیغات امروزی، تبلیغات اینترنتی و مجازی است که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید و همگان به دنبال ارائه یک تبلیغ بی عیب و نقص هستند.

برای انجام این موضوع باید بسترهای بسیاری فراهم باشد تا کاربر بتواند به هدف خود برسد. یکی از این بسترها تولید محتوای رپورتاژ است که در مدت بسیار کوتاهی توانسته جایگاه خود را در تبلیغات به حد بالایی برساند. سامانه فعال شده افتخار دارد تا در راستای تحقق اهداف شما عزیزان در زمینه تولید رپورتاژ فعالیت می کند. از طریق تولید محتوای رپورتاژ در سامانه فعال شده می توانید به کسب و کار خود رونق دهید و خدمات سایت خود را بیشتر به نمایش بگذارید.  در ادامه مطالب مباحثی وجود دارد که شما را با تولید محتوای رپورتاژی آشنا خواهد کرد.

تولید محتوای رپورتاژ چیست؟

کلمه رپورتاژ یک کلمه فرانسوی به معنی گزارش نویسی است که سایت های بسیاری آن را منتشر کرده اند. محتوای یک خبر تبلیغاتی را محتوای رپورتاژ می نامند که به صورت غیر مستقیم محصولی را تبلیغ و منتشر خواهد کرد و متن آن باید به گونه ای باشد که خواننده را با شما تا پایان صفحات همراه سازد. تولید محتوای رپورتاژ یک بازاریابی دیجیتالی است که تاثیر بسزایی روی سئوی یک سایت می گذارد. نکته قابل توجه نحوه صحیح و اصولی تولید محتوای رپورتاژ است که اگر غیر اصولی باشد دیگر تاثیر مثبت نخواهد داشت.

هدف تولید محتوای رپورتاژ

یک رپورتاژ‌ موفق باید به گونه ای باشد که خواننده را مشتاق کند که مسیر را به پایان برساند. یعنی او با خواندن مطلب حس کند که یک داستان جالب را دنبال می کند و بی صبرانه منتظر پایان داستان است و می خواهد هر چه سریع تر به نتیجه برسد. پس اگر محتوای رپورتاژ خوب نوشته شود قطعاً شما را به هدفتان خواهد رساند. پس به این نتیجه می رسیم که هدف اصلی تولید محتوا برای رپورتاژ قطعی کردن خواسته شما و ثبت محصول و خدمات در پایان مسیر خواهد بود.

اصول تولید محتوای رپورتاژ

اصول تولید محتوای رپورتاژ از مولفه های زیر شکل گرفته است که باید به آن دقت کرد تا یک محتوای رپورتاژی موفق و اصولی داشته باشید.

  • شناخت مخاطب

شناخت درست از محصولات، برند، محصول، خدمات و سایت مورد نظر لازمه تولید یک رپورتاژ است که باید به آن دقت کنید. در ابتدای کار ارزش برند، هویت و صفات قرارداد را بررسی و هدف را مشخص سازید تا بدانید چه محتوای با چه متنی مناسب رپورتاژ ارائه شده است. این کار موجب رضایت مشتریان خواهد شد.

  • بررسی فرم رپورتاژ

استفاده و بررسی فرم های مرسوم لازمه یک محتوای رپورتاژ است اما این بدان منظور نیست که فرم های مرسوم را کاملا مدنظر قرار دهیم. باید با استفاده از خلاقیت نویسندگان یک رپورتاژ فوق العاده را تولید و به مشتریان ارائه داد. از همسان بودن محتوای رپورتاژ تولید شده نسبت به دیگر محتواهای موجود در بازار اطمینان حاصل کنید این رمز موفقیت یک محتوای رپورتاژ خواهد بود.

  • اطلاعات صحیح و کامل

این را مدنظر قرار دهید که یک مشتری به دنبال اطلاعات صحیح و کامل است. نباید به هر قیمتی متقاضیان را با خود همراه کنید و برای این منظور خود را وادار به استفاده از اطلاعات غلط کنید. محتوایی موفقیت به دنبال دارد که محصول یا خدمات را به طور کامل با تمام جزئیات بیان کند حتی اگر آن محصول و یا خدمات معایبی داشته باشد. سامانه فعال شده از منابع و مستندات کامل و جامعی در تولید محتوای رپورتاژ استفاده می کند.

  • سادگی محتوا

یک محتوای رپورتاژ ساده و روان با نگارش گیرا به طبع بهتر از یک محتوای با نگارش پیچیده و سخت است. با این نگارش ساده به راحتی می توانید با مخاطب ارتباط برقرار و اطلاعات را به صورت کامل و جامع به آن ها انتقال دهید.

  • منابع و ابزار مختلف

منابع و ابزارهای بسیاری مانند انیمیشن ، فیلم ، تصاویر وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را در محتوای رپورتاژی جای داد. استفاده از این ابزارهای باعث می شوند که شما بتوانید با مخاطبین راحت تر ارتباط بر قرار سازید و منظور و هدف خود را به آن ها بشناسانید.

تأثیر محتوای رپورتاژ بر سئو

یکی از مولفه های مهم رتبه بندی سایت در مرورگر گوگل کیفیت و تعداد لینک هایی خواهد بود که سایت شما از دیگر سایت ها دریافت خواهد کرد. یعنی محتوای رپورتاژ می تواند یک نوع سئو برای گوگل باشد که سایت های معتبر با دامنه های بسیار قوی به سایت مدنظر شما لینک می دهند و این عمل به معنی معرفی سایت شما خواهد بود. یک نکته قابل توجه که باید به آن دقت داشت این است که سعی بر آن داشته باشید که این عمل تاثیر برعکس و غیر طبیعی بر سئو نداشته باشد. یعنی اگر گوگل تشخیص دهد بک لینک های شما به طور ناگهانی افزایش پیدا کرده است؛ یا حتی هایپر لینک ها به طور صحیح و مناسب چیده نشده باشد، گوگل سایت شما را پنالتی خواهد کرد.

سفارش تولید محتوای رپورتاژ

اصول تولید محتوای رپورتاژ، نوشتن خواهد بود که اگر به طور صحیح انجام شود اعتبار سایت مورد نظر شما در گوگل و حتی نزد کاربران نیز بالا خواهد رفت. اگر به دنبال این هستید که سایت خود را در یک مدت زمان معین به بالاترین اعتبار برسانید نیازمند یک متن با نوشتار فوق العاده و بی نظیر هستید. سایت های بسیاری در زمینه تولید محتوای رپورتاژ وجود دارند که می تواند به طور تخصصی این کار را انجام دهند پس این موضوع را به آن ها بسپارید به طور ساده بگویم سفارش تولید محتوای دهید. سامانه فعال شده با قلم فوق العاده نویسندگان خود ثابت کرده که جزء بهترین ها در زمینه تولید محتوای رپورتاژ تا به امروز بوده است.

هزینه تولید محتوای رپورتاژ

هزینه تولید محتواها با توجه به عنوان محتواها با یکدیگر تفاوت دارد. عوامل بسیاری در هزینه و تعرفه تولید محتوای رپورتاژ تاثیر گذار است که شامل:

  1. نوع محتوا: فرمت طراحی محتوا رپورتاژی به نوع متنی، ویدیویی، صوتی و تصویری بستگی دارد.
  2. کیفیت محتوا: کیفیت یک محتوای رپورتاژی را طول مناسب، تخصص و اقتدار محتوا، خوانایی و قالب بندی و نگارش صحیح مشخص خواهد کرد.
  3. تخصصی بودن محتوا: حساس ترین محتوا از نوع تخصصی  است زیرا تمامی مطالب زیر ذره بین قرار خواهد گرفت.
  4. تجربه تولید کنندگان محتوا: افراد متخصص و با تجربه به راحتی قادر به ارائه یک متن جالب و تاثیر گذار هستند.
  5. محتوای سئو شده: محتوای که مطابق با اصول و قوانین سئو پیش ارائه خواهد شد و توسط مرورگرها قابل درک هستند.

تمامی موارد بالا سهمی در هزینه یک محتوا خواهند داشت؛ بنابراین نمی توان قیمت معین و ثابتی بر روی تولید محتوای رپورتاژها گذاشت.

چگونگی نوشتن محتوای رپورتاژ

نکته قابل توجه و بسیار مهم در مورد تولید محتوای رپورتاژ حالت آن است که اگر به صورت داستان گونه باشد و در آن از کلمات و جملات جذاب استفاده شده باشد یک رپورتاژ مفید و تاثیر گذار خواهد بود. شیوه نگارشی، لحن و عنوان محتوای رپورتاژ را از دیگر محتواها جدا خواهد کرد. سعی بر آن داشته باشید عنوانی را برای سایت خود مدنظر بگیرید که با اهدافتان تناقض نداشته باشد.

قبل از شروع کار خود یعنی نوشتن محتوای رپورتاژ این نکته را مد نظر قرار دهید که ساختار محتوای رپورتاژ شما با دیگر محتواها که در سایت های مختلف وجود دارد همسان باشد. به گونه ای نوشتن را انجام دهید که کاربر احساس خستگی و بی حوصلگی نکند از جملاتی که نشانگر تبلیغات هستند تا حد امکان استفاده نکنید. در ارائه مطالب صداقت را مدنظر قرار دهید.

نکاتی که منجر به موفق شدن یک محتوای رپورتاژ خواهد شد شامل:

  1. رپورتاژ کلمه کلیدی داشته باشد.
  2. ساختار تولید محتوایی یک رپورتاژ همانند ساختار محتوایی یک مقاله باشد.
  3. از مقدمه و توضیحات اولیه غافل نباشید.
  4. از جملات کپی شده استفاده نشود.
  5. مزایا و معایب بررسی شود.
  6. جمع بندی داشته باشید.

تعداد کلمات در محتوای رپورتاژ

اصلی ترین عامل در انتشار محتوای رپورتاژ نوع رسانه و جامعه ای مخاطبی آن است. این عامل تعیین می کند کلمات تولید محتوای رپورتاژی چه تعدادی داشته باشد. جمله رپورتاژها می تواند عبارت های بلند و چند صفحه ای باشد و یا اینکه با یک عبارت کوتاه جمع بندی شود. تجربه تا به امروز نشان داده که اصل مختصر نویسی در مورد متن ها و نگارش ها جواب داده است. در تولید محتوای رپورتاژ نباید از متن های بسیار بلند و حجیم استفاده کرد.

یک محتوای رپورتاژ ایده آل و استاندار بین 800 تا 1000 کلمه دارد که این تعداد بسیار اثر گذار است. یک نکته قابل ذکر برای بازدهی بیشتر استفاده از محتوای تصویری به جای متن های طولانی است. تجربه نشان داده که این نوع تولید محتوای رپورتاژ بهتر جواب خواهد داد و به راحتی می توان مفهوم را از طریق تصویر به مخاطبین منتقل کرد.

انواع تولید محتوای رپورتاژ

امروزه شاهد بسیاری از رپورتاژها در دنیای اینترنتی و مجازی هستیم که هر یک هدف مشخصی را دنبال می کنند. چند نمونه از تولید محتوای رپورتاژ را در مطالب زیرین خواهیم دید.

  1. محتوای رپورتاژ خبری و مطبوعاتی
  2. خبری و تبلیغاتی
  3. معرفی اپلیکیشن های موبایل
  4. خبری کسب و کارها
  5. گزارش شرکت های سهامی عام
  6. برندهای پر طرفدار
  7. اشخاص موفق و کارآفرینان
  8. آموزشی
  9. جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
  10. جذب اسپانسر و سرمایه گذاران
  11. افزایش ترافیک
  12. افزایش فروش محصولات

سخن پایانی

تولید محتوای رپورتاژ را باید جدی گرفت زیرا شما با انتشار یک محتوای رپورتاژ قصد دارید به هدف خود برسید. در مطالب بالا به بسیاری از مولفه های یک محتوای رپورتاژ مناسب و درست اشاره شد. رعایت اصول تولید محتوای رپورتاژ تاثیر بسزایی روی مخاطب خواهد گذاشت پس همانطور که گفته شد، تولید محتوای رپورتاژ را دست کم نگیرید. سامانه فعال شده با تیم قوی و متخصص خود در زمینه تولید محتوای رپورتاژ قصد دارد در این زمینه به شما متقاضیان گرامی کمک کند. این سایت هدف اصلی خود را رضایت مشتریان قرار داده است و در این زمینه تا به امروز خوش درخشیده است. تمامی سفارش های محتوا نویسی شما در کوتاهترین زمان ممکن البته با کیفیت بی نظیر و طبق اصول تولید محتوای رپورتاژ آماده و تحویل داده خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

پشتیبانی

همراه شما هستیم تا انتهای کمپین رپورتاژ

بروزرسانی

بروزرسانی رپورتاژ آگهی به صورت رایگان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

قوانین دیدگاه

  • از ارسال دیدگاه های توهین آمیز پرهیز کنید
  • لطفا نظر واقعی خود را بنویسید
  • دیدگاه شما میتواند به خرید دیگران کمک کند
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید محتوای رپورتاژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درخواست مشاوره رایگان

 

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
499,000 تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط