طراحی سایت خبری

برای ثبت درخواست اطلاع رسانی هنگام موجودی ، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

ورود به حساب کاربری
طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

تضمین بهترین کیفیت
دسته‌بندی طراحی سایت
1نظر5.00

این روزها اخبار را می‌ توانید از طریق روش‌ های مختلفی پیگیری کنید؛ اما یکی از مهمترین و بهترین شیوه هایی که می توان هر لحظه با اخبار داغ و مقالات مختلف سرگرم شد، بررسی سایت های خبری است. یک سایت خبری حرفه ای باید به وسیله افراد خبره و ماهر طراحی شود؛ از این رو ما در سامانه فعال شده بهترین طراحان را به کار گرفته ایم تا بتوانند یک طراحی سایت خبری بی نظیر را انجام دهند. اگر شما هم در حیطه خبرنگاری و خبرگزاری فعال هستید و می خواهید هرچه سریع تر مخاطبان بیشتری را جذب کنید، بهترین روش طراحی سایت خبری است. با توجه به اینکه امروزه اینترنت در دسترس همه قرار گرفته است، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از همین راه اخبار مدنظر خود را پیگیری کنند. از جمله امکاناتی که باید در سایت خبری قرار داده شود مواردی از قبیل دسته بندی اخبار، درج خبر به صورت مستقیم، قابلیت پرینت گرفتن از خبر، بخش آرشیو اخبار، بخش اخبار مهم، خبرنامه، امکان ثبت نظر توسط مخاطب برای خبر و… است. از جمله کارهایی که ما در سامانه فعال شده برای طراحی سایت خبری انجام می دهیم رسپانسیو کردن سایت و ایجاد یک رابط کاربری ساده و جذاب است. بدون اینکه نگرانی از بابت زمان انجام طراحی سایت داشته باشید، همین حالا با کارشناسان ما در سامانه فعال شده ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

مشاوره رایگان

ارتباط با مشاوران فعال شده : ۰۲۱۷۷۷۱۶۵۷۹

نقد و بررسی اجمالی

wبا توجه به گسترش روزافزون اینترنت و تعداد زیاد کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت های خبری می شوند، طراحی سایت خبری برای افراد به یک دغدغه تبدیل شده است. طراحی سایت خبری مانند سایر سایت ها نیاز به دانش خاص خود دارد. در کنار ” سامانه فعال شده ” می توانید طراحی بی نظیری از سایت های خبری داشته باشید. سایت های طراحی شده در این شرکت، دارای تمامی امکانات لازم برای یک سایت خبری کاربر پسند می باشد. در ادامه همراه ما باشید.

هدف از طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری (News) ایجاد پایگاه و سامانه الکترونیکی اخبار روزانه و فوری می باشد. این وب سایت ها بسیار مهم هستند و آخرین اخبار را در سریع ترین زمان ممکن به مخاطبان ارائه می دهند. این وب سایت ها مزایای زیادی دارند که از مهمترین آنها می توان به سرعت بالای انتشار اخبار و در دسترس بودن اخبار مختلف در کسری از ثانیه اشاره کرد.

ویژگی های سایت خبری موفق

  • محتوای آپلود شده در سایت های خبری باید ساده، روان، با کیفیت و برای اکثریت قابل درک باشد. از تگ های هدر نیز باید برای بهبود سئو استفاده شود.
  • در یک سایت خبری ایده آل، اطلاعات در کمترین زمان ممکن بارگذاری می شود. یعنی یکی از ویژگی های سایت های خبری سرعت مناسب در بارگذاری اطلاعات است. این دسته ارتباط تنگاتنگی با طراحی سایت دارد.
  • سایت های خبری باید مرتب و دسته بندی شده باشند. یعنی محیط یک وب سایت خبری باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی اخبار مورد نظر خود را پیدا کند.
  • در طراحی سایت خبری باید تمامی اصول سئو رعایت شود و فرمت سایت با اصول سئو کاملا مطابقت داشته باشد؛ زیرا یافتن آنها را برای موتورهای جستجو آسان می کند.
  • یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری امکان بروز رسانی اخبار است. اخبار روزانه مدام در حال تغییر و انتشار است؛ بنابراین یک سایت خبری نیز باید بتواند اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز کند و اطلاعات بروز را در اختیار کاربران قرار دهد نه اخبار قدیمی و سوخته.
  • یکی از امکاناتی که باید در وبسایت خبری گنجانده شود، ارسال ایمیل خبری توسط کاربران است. این بدان معناست که یک سایت خبری باید از دو طریق با کاربران خود تعامل داشته باشد و اخبار صحیح و موثق را با دلیل و مدرک از آنها دریافت کند؛ بنابراین در نظر گرفتن یک مسیر ارتباطی برای کاربران مهم است.
  • سایت های خبری باید انعطاف پذیر بوده و قابلیت قرار دادن عکس و فیلم در کنار اخبار را داشته باشند. یک خبر خشک و خالی بدون داشتن عکس و فیلم قطعا هیچ مخاطبی را جذب نخواهد کرد.
  • صاحبان سایت های خبری نیز باید بتوانند نوعی درآمدزایی داشته باشند؛ بنابراین طراحی سایت باید به گونه ای باشد که امکان قرار دادن تب های غیر خبری و تبلیغاتی در زیر دامنه های سایت وجود داشته باشد.
  • یک سایت خبری همچنین باید دارای پنل اطلاع رسانی برای اخبار جدید، قابلیت اتصال به شبکه های اجتماعی و برنامه های موبایل و آرشیو اخبار باشد.

 

در طراحی سایت خبری چه چیزهایی را باید مورد توجه قرار داد؟

زمانی که قصد طراحی یک سایت خبری را داریم به طور قطع باید موارد زیر را به خوبی رعایت کنیم:

گروه های خبری را در منوی سایت دسته بندی کنید

کاربری که وارد یک سایت خبری می شود، قصد مطالعه و خواندن اخبار یا مطالب مهم را دارد و دوست دارد به راحتی اخبار مورد نظر خود را پیدا کرده و بخواند.

اسلایدر یا همان اسلاید شو در صفحه اصلی سایت خبرگزاری

اولین جایی که کاربر به محض ورود به صفحه اصلی جذب آن می شود، اسلایدر اصلی سایت است. معمولا در بنر اصلی سایت مهمترین اخبار، اخبار جنجالی، اطلاعیه های ویژه با تصویری جذاب و جذاب طراحی شده توسط طراح گرافیک قرار می گیرد.

قابلیت نمایش اخبار داغ ایران و جهان

طراح سایت خبری معمولا جایی در نوار کناری سایت یا خطی در پایین صفحه برای انتشار و ارائه اخبار داغ کشور و جهان در نظر می گیرد که در اکثر سایت های خبری این قسمت در تمامی صفحات تکرار می شود.

یکی از امکانات اضافی در طراحی سایت خبری این است که مدیر سایت می تواند چندین مورد را در کنترل پنل انتخاب کند تا به صورت تصادفی در صفحات مختلف سایت منتشر شود.

بنر تبلیغاتی و مکانی برای تبلیغات و کسب درآمد

اگر سری به سایت های خبری بزنید حتما در صفحات مختلف سایت با بنرهای تبلیغاتی مواجه خواهید شد. این آگهی دقیقا جدی ترین منبع درآمد صاحب سایت است؛ زیرا یکی از اهداف راه اندازی سایت خبری و ایجاد سایت خبری کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری یا متنی، گزارش تبلیغات و روش های مختلف تبلیغات سایت می باشد.

امکان عضویت در خبرنامه

در این گونه سایت می توانید مکانی را با عنوان عضویت در خبرنامه در نظر بگیرید. از کاربران وبلاگ خبری خود بخواهید که با وارد کردن آدرس ایمیل خبرنامه شما را وارد کرده و مهم ترین اخبار روز را زودتر از طریق ایمیل دریافت کنند. اگر می‌خواهید یک خبرنامه حرفه‌ای بسازید، می‌توانید از طراح سایت خود بخواهید که دسته‌بندی موضوعات خبری را برای کاربران قرار دهد تا در خبرنامه عضو شوند تا کاربران بتوانند موضوع مورد علاقه خود را برای دریافت آن از طریق خبرنامه انتخاب کنند.

امکان پخش ویدئو در سایت های خبری

انتشار ویدئو یا کلیپ های خبری کوتاه می تواند ترافیک ایجاد کند و کاربران جدیدی را به وبلاگ خبری شما جذب کند. بسیاری از کاربران اینترنت در موتورهای جستجو مانند گوگل به جستجوی ویدیوها یا کلیپ های خبری مهم با موضوع مورد علاقه خود می پردازند، پس بهتر است این فرصت را از دست ندهید و از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که ویدیو را در پورتال خبری شما آپلود کند.

امکان آپلود و انتشار پادکست های خبری یا همان فایل صوتی

این امکان یکی از ویژگی های جذاب طراحی سایت خبری برای مخاطبان و کاربران است که از طریق آن می توانند، اخبار مهم مورد علاقه خود را از طریق صوت یا همان صدا گوش داده و برای دیگران در پیام رسان ها ارسال کنند.

انتشار اخبار و مقالات در شبکه های اجتماعی

یکی از مهم ترین قابلیت ها در سایت ها و وبلاگ ها، قرار دادن آیکون های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین یا ابزارهای پیام رسان مانند تلگرام، واتس اپ، ایمیل و … در ابتدا یا انتهای خبر یا مقاله و سربرگ است. در طراحی سایت های خبری باید به آن توجه ویژه ای شود. در طراحی وب سایت خبری طیف وسیعی از امکانات را می توان پیاده سازی و پیاده سازی کرد که با توجه به طولانی بودن این مقاله و آمادگی خواننده از نام بردن آن خودداری می کنیم اما توصیه می کنیم آن را در گوگل و در موارد مختلف جستجو کنید.

چرا مردم اخبار آنلاین را می خوانند؟

چرا مردم اخبار آنلاین را می خوانند؟

در دهه گذشته، روزنامه نگاری وارد مرحله ای شده است که سازمان های خبری تمایل کمتری به سرمایه گذاری در اینترنت دارند. این به دلیل ترس از جایگزین شدن اینترنت به رسانه های سنتی است. با این حال، روزنامه ها سعی می کنند با کاهش داستان، اضافه کردن تفسیر و به ویژه استفاده از رسانه های اجتماعی، علاقه خوانندگان خود را کاهش دهند. استاد رسانه ای، در دانشکده روزنامه نگاری کلمبیا در نیویورک، گفت: مشکل این است که دلارهای تبلیغاتی که صرف روزنامه ها می شد، اکنون در دنیای دیجیتال جایگزین شده است.

در میان افراد زیر 29 سال، وب‌سایت‌های خبری از 34 درصد به 59 درصد بهبود یافتند و تلویزیون و روزنامه‌ها 28 درصد کاهش یافتند. این نشان دهنده نقش مهم سایت های خبری می باشد. مطالعات نشان داده است که اخبار آنلاین دارای مزایایی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • خدمات رایگان
  • چند منظوره بودن
  • داشتن گزینه های بیشتر
  • بروز رسانی 24 ساعته سایت خبری
  • قابلیت سفارشی سازی
  • امکان بحث در مورد یک خبر
  • دیدگاه های مختلفی وجود دارد
  • امکان اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اهمیت طبقه بندی در طراحی سایت خبری چیست؟

طراحی سایت خبری باید کاربردی باشد. حجم مطالب در این گونه سایت ها بسیار زیاد است، بنابراین بهتر است اطلاعات طبقه بندی شده و آیکون های اصلی در بالای صفحه قرار گیرد. مخاطب می تواند با کلیک بر روی هر یک از این نمادها، فصل ها را به صورت عمودی مشاهده کند. فصل های عمودی باید در سمت راست برای سایت های فارسی و در سمت چپ برای انگلیسی باشد.

در طراحی سایت خبری باید بسیار مراقب باشید که دسترسی به اطلاعات سایت شما پیچیده نباشد و یا اگر چنین نقطه ضعفی دارد با کادر جستجوی قوی پوشانده شود. بهتر است مطالب خود را بر اساس موضوع دسته بندی کنید و در ستون های کناری در دو یا یک ردیف نمایش دهید. یا اگر این دسته را دوست ندارید، این کار را در هدر صفحه انجام دهید.

اهمیت سئو سایت خبری

اهمیت سئو سایت خبری

سئو و بهینه سازی سایت برای هر وب سایتی بسیار مهم است. سئو به مجموعه ای از فعالیت ها و تکنیک ها اطلاق می شود که طبق استانداردهای تعیین شده توسط الگوریتم گوگل منجر به جایگاهی در موتورهای جستجو مانند گوگل می شود.  سایت های خبری معمولا بیشترین حجم ترافیک و ترافیک سایت خود را از موتورهای جستجو مخصوصا گوگل دارند. طراحی وب سایت خبری باید بر اساس استانداردهای سئو و به اصطلاح پایه سئو باشد تا از نظر فنی حداقل یک پورتال خبری در رتبه بندی گوگل داشته باشد.

یک سایت خبری ایجاد کنید و درآمد کسب کنید

امروزه استفاده از سایت های خبری برای دریافت اخبار روزانه جایگزین روش های سنتی کسب خبر شده است. مردم ترجیح می دهند در هنگام حضور در مترو یا نوشیدن یک فنجان چای با استفاده از تلفن شخصی یا رایانه از اخبار مطلع باشند، بنابراین سایت ها یا سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردارند و جزو پربازدیدترین صفحات در اینترنت هستند.

بنابراین به نظر می رسد ایجاد یک سایت خبری می تواند راه خوبی برای کسب درآمد باشد. زیرا درآمدزایی یک وب سایت خبری ارتباط مستقیمی با تعداد کاربران دارد. اگر یک سایت خبری اخبار دقیق و موثق را منتشر کند و کیفیت طراحی بالایی داشته باشد، طبیعتاً مخاطبان زیادی را جذب می کند. با ایجاد یک سایت خبری ایده آل از طریق پایداری سیستم می توانید به کسب درآمد نزدیک شوید.

تفاوت بین سایت خبری و خبرگزاری

خبرگزاری رسمی رسانه ای است که از طرق مختلف اخبار را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. اخبار خبرگزاری ها را می توان از طریق رادیو، تلویزیون، روزنامه ها، مجلات، شبکه های اجتماعی و غیره منتشر کرد. در حالی که سایت خبری یک وب سایت خبری اختصاصی است و فقط اخبار را در اینترنت منتشر می کند. و البته قانون سایت های خبری این است که فقط در یک حوزه فعالیت کنند و اخبار را منتشر کنند.

چند نکته مهم برای طراحی سایت خبری

یکی از مهمترین اصول در طراحی وب سایت خبری، رعایت تمامی موارد مربوط به سئو سایت می باشد. یک سایت خبری زمانی ارزشمند است که مخاطبان زیادی داشته باشد. برای این منظور باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی توسط موتورهای جستجو پیدا شود و جزو اولین موارد در لیست جستجو باشد.  برای رسیدن به این هدف باید اصول سئو در سایت به طور کامل رعایت شود.

در طراحی وب سایت خبری باید بخشی برای سردبیر در نظر گرفته شود. در این قسمت باید ویرایش، تایید یا حذف خبر توسط سردبیر امکان پذیر باشد. همچنین قرار دادن  بخش های مدیریتی برای کاربران و خبرنگاران در سایت های خبری مورد توجه قرار گیرد. در چنین سایت هایی باید امکان ارسال اخبار از سوی کاربران وجود داشته باشد. همچنین هر خبری در سایت باید با تاریخ و ساعت ذکر شود.

در اصول طراحی وب سایت خبری، قابلیت بروزرسانی و توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک سایت ایده آل باید از انعطاف پذیری و پشتیبانی بالایی برای به روز رسانی برخوردار باشد. همچنین امکان تغییر فرمت سایت، چند زبانه سازی سایت، ثبت صفحات بازدید شده توسط کاربران و ثبت خطاهای سایت از جمله پیشرفت های فنی سایت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امکان درج چند رسانه ای اعم از عکس و فیلم و به طور کلی اخبار گرافیکی در وب سایت خبری نیز حائز اهمیت است. اصولاً افراد جذب اخباری می شوند که با عکس ها و فیلم های جذاب و با کیفیت همراه است، بنابراین باید امکان گنجاندن عکس و فیلم در طراحی سایت های خبری را در نظر گرفت.

سخن پایانی 

طراحی وب سایت خبری در ” سامانه فعال شده ” با رعایت تمامی اصول ذکر شده انجام می شود و تیم متخصص و ماهر این مرکز همواره به دنبال جلب رضایت مخاطبان خود می باشد. وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت در عین سادگی، سبک و زیبا بودن، کامل و جامع بوده و از اصول سئو نهایت بهره را برده اند، پس طراحی سایت های خبری خود را به سامانه فعال شده بسپارید.

4.8/5 - (10 امتیاز)

مشخصات کلی

دامنه⭐️

ثبت دامنه با پسوند .ir و .Com به صورت رایگان

میزبانی حرفه‌ای⭐️

6 گیگ فضا اختصاصی

پیاده سازی و کانفیگ

صفر تا صد زیرساخت امنیتی همراه با کانفیگ

فایروال

اتصال وبسایت به قوی ترین فایروال

سرعت لود⭐️

بهترین و بالاترین سرعت لود وب سایت

طراحی ریسپانسیو

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو

مانیتورینگ⭐️

مانیتورینگ رایگان به مدت ۳۰ روز

بروزرسانی⭐️

آپدیت و بروزرسانی وب سایت به صورت خودکار

بکاپ گیری⭐️

بکاپ گیری اتوماتیک و منظم

پشتیبانی⭐️

۳ ماه پشتیبانی ويژه

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
امتیاز محصول
5.00از مجموع 0دیدگاه
پشتیبانی
خدمات
قیمت
همکاری
پیشنهاد
  • علی میر حسینی 25 شهریور 1401

    سلام و عرض ادب اومدم ابنجا کامنت بزارم تا یکم از محبت و مسئولیت پذیری شمارو جبران کنم همه چیز عالی و سر وقت انجام شد ممنونم ازتون

    • تیم فنی 17 آبان 1401

      عرض سلام و احترام ممنونم از الطاف شما جناب مهندس میرحسینی خوشحالیم که تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم

ارسال نظر برای این محصول
عنوان دیدگاه
ایمیل
متن دیدگاه
جنس
بدنه
کارایی
کیفیت
مقاومت

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری شوید

ورود به حساب کاربری
نیاز به مشاوره دارید ؟

با کارشناسان ما بصورت رایگان گفتگو کنید

سوالات متداول

در طی فرایند طراحی سایت و همچنین تا 120 روز بعد از آن پشتیبانی از سایت شما به صورت رایگان انجام میشود پشتیبانی سایت شامل بروزرسانی سایت و رفع هرگونه اشکال است..پس از طی شدن این دوره با ارسال درخواست به پشتیبانی می توانید این سرویس را تمدید کنید.

محتوای سایت خبری کاملا بستگی به کارفرما دارد.محتوا گذاری توسط تیم سامانه فعال شده با هماهنگی کارفرما انجام می شود که میتواند به صورت اختصاصی مربوط به یک موضوع خاص باشد.برای برخورداری از این سرویس به پشتیبانی پیام بدهید.

سرویس پرسش و پاسخ آنلاین یکی از سرویس های جذاب و پرطرفدار این روزهاست.شما میتوانید با ارسال درخواست به پشتیبانی این سرویس و سرویس درگاه پرداخت را بر روی سایت خود فعال کنید.

طراحی سایت توسط سامانه فعال شده بین 12 تا 16 روزکاری زمان میبرد .در صورت نیاز به کوتاه شدن این زمان حتما با پشتیبانی مطرح کنید.

سایت خبری تحویلی توسط سامانه فعال شده دارای امکان ارسال نوتیفیکیشن امکان درج نظر و در گذاشتن کامنت رو برای سایت خبری دارد.